eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › P/14/2008 - PRZEBUDOWA FRAGMENTU PAWILONU ADMINISTRACYJNEGO Z DOSTOSOWANIEM DO WYMOGÓW P.-POŻ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-29

Opole: P/14/2008 - PRZEBUDOWA FRAGMENTU PAWILONU ADMINISTRACYJNEGO Z DOSTOSOWANIEM DO WYMOGÓW P.-POŻ.
Numer ogłoszenia: 89259 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, fax 077 5414237.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/14/2008 - PRZEBUDOWA FRAGMENTU PAWILONU ADMINISTRACYJNEGO Z DOSTOSOWANIEM DO WYMOGÓW P.-POŻ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I . Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa wejścia głównego do Pawilonu Administracyjnego z dostosowaniem do obowiązujących przepisów przeciw pożarowych. Zakres pracy przewiduje wymianę drzwi zewnętrznych wiatrołapu głównego na drzwi aluminiowe, wzmocnione w systemie cieplnym w kolorze elewacji zewnętrznej (kanarek) oraz drzwi wewnętrznych dwuskrzydłowych otwierane automatycznie przeszklone szybami bezpiecznymi. Zakres prac przewiduje również wykonanie dodatkowego wejścia ewakuacyjnego pomiędzy hallem Pawilony Administracyjnego a parterem budynku głównego wraz z wykonaniem pochylni zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres i opis robót określają: Załącznik nr 4: Dokumentacja techniczna Załącznik nr 5: Przedmiar robót Załącznik nr 6: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót: II . Lokalizacja zamierzenia . Przebudowa wejścia głównego położona jest na terenie Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi ( zwanym dalej Zespołem) w Opolu, ul. Wodociągowa 4. Działka 3/8, karta mapy 46, obręb Opole . III. Wymagania jakościowe i realizacyjne. Wszystkie materiały, urządzenia i osprzęt użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do stosowania w budownictwie oraz być pierwszego gatunku. Instrukcje obsługi powinny być w języku polskim. Dokumentami dopuszczającymi do stosowania w budownictwie są : Certyfikat zgodności z Europejską (Polską) Normą , Deklaracja zgodności z Polską ( Europejską ) Aprobatą Techniczną . Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu potwierdzone dokumenty dopuszczające wyrób do stosowania w budownictwie przed wbudowaniem wyrobu. Demontaż wbudowanych wyrobów nie posiadających dopuszczenia do stosowania w budownictwie dokonany będzie na koszt Wykonawcy. W przypadku materiałów, dla których ww. dokumenty są wymagane przez SST, każda ich partia dostarczona do robót będzie posiadać te dokumenty, określające w sposób jednoznaczny jej cechy. Jakiekolwiek materiały, które nie spełniają tych wymagań będą odrzucone. Odstępstwa od dokumentacji projektowej : - przed złożeniem oferty - zgoda autora projektu oraz inwestora na wprowadzenie zmian - załączyć od oferty. - na etapie wykonawstwa - mogą być wprowadzone wyłącznie za zgodą projektanta, wyrażoną w formie poprawki naniesionej na projekcie budowlanym i uzgodnionej uprzednio z Zamawiającym. IV . Termin realizacji zamówienia . Termin wykonania robót budowlanych i montażowych ustala się na 2 miesiące od daty zawarcia umowy, który nastąpi do 14 dni od daty zawarcia umowy. V Kod CPV: 45343000-3 Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów VI. Pozostałe elementy zamówienia 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za równoważną zostanie uznana oferta, w której wykazane zostaną materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż podane przez zamawiającego i spełniające wymagania określone w przedmiocie zamówienia. Tzn. Oferta równoważna to oferta, w której wykonawca proponuje wykonanie przedmiotu zamówienia z zastosowaniem maszyn, urządzeń lub surowców innych niż wskazane przez zamawiającego w formie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ale mających takie same walory techniczne, technologiczne, funkcjonalne lub użytkowe. Istotne jest to, aby urządzenie, maszyna lub materiał posiadało minimum te same parametry użytkowe, i techniczne, co maszyna lub urządzenie określone przez zamawiającego, może dodatkowo posiadać inne lepsze cechy. Uwaga: Zgodnie z art. 30. ust. 5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Co oznacza, iż do oferty należy załączyć dokumenty poświadczające o równoważności zastosowanych materiałów, urządzeń itp. 2. Termin płatności: przelew - 30 dni. 3. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w walucie Zamawiającego - PLN dopuszcza się składanie faktur częściowych do wysokości 80 % wynagrodzenia umownego. 4. Prace budowlane będą prowadzone w trakcie normalnego funkcjonowania Zespołu. Wykonawca będzie uzgadniał z przedstawicielem Zamawiającego harmonogram wykonania robót. 5. Oferta ma zostać sporządzona wg formularza ofertowego (załącznik nr 1) oraz ma zawierać kosztorys ofertowy uproszczony zgodny z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 5. 6. Prace o dużym natężeniu hałasu nie mogą być prowadzone w czasie ciszy nocnej. 7. Za wykonanie przedmiotu umowy ustala się wynagrodzenie ryczałtowe. 8. Wszystkie materiały, urządzenia i osprzęt użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do stosowania w budownictwie oraz być pierwszego gatunku. 9. Do oferty należy załączyć oświadczenie - Wzór oświadczenia załącznik nr 7, że wykonawca zapoznał się z istniejącym stanem technicznym obiektu i nie wnosi zastrzeżeń co do przewidzianego zakresu robót. 10. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty dokonać lustracji miejsca zlecenia , zapoznać się ze stanem istniejącym obiektu oraz uwarunkowań realizacyjnych, a ponadto dokonać porównania i oceny wniosków z lustracji z : Opisem przedmiotu zamówienia , Projektem budowlanym, przedmiarem robót oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót . Zamawiający umożliwia dokonanie lustracji obiektów budowlanych związanych z realizacją zamówienia po pisemnym powiadomieniu z jednodniowym wyprzedzeniem na fax nr 077-5414269 lub umówieniu telefonicznym. Planowany czas lustracji min. 30 min. Fakt lustracji musi być potwierdzony przez upoważnionego pracownika Działu Administracyjno-Technicznego. VII. Gwarancje, serwisy. 1. Gwarancja na wykonane roboty - min. 24 miesięcy. 2. W trakcie gwarancji należy zapewnić minimum 2 przeglądy gwarancyjne. 3. Termin usunięcia wad i usterek max. 14 dni od daty zgłoszenia z wyjątkiem drzwi automatycznie otwieranych, które należy naprawić do 12 godzin od zgłoszenia. 4. Wykonawca ma zapewnić serwis pogwarancyjny przez okres minimum 10 lat (dotyczy drzwi automatycznie otwieranych). VIII . Wymagania realizacyjne . 1. Roboty należy prowadzić przy funkcjonujących komórkach organizacyjnych Zespołu wg ustalonego z Zamawiającym harmonogramu prac. 2. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco usuwać poza budynek materiały z demontażu oraz wyburzeń , a ponadto utrzymywać w otoczeniu stanowiska pracy należyty porządek. Podłogi w miejscach prowadzenia robót należy zabezpieczać osłonami ułożonymi na posadzce (papier, płyty pilśniowe, inne podobne materiały) . oraz sprzątać 2-3 razy dziennie, a obowiązkowo po każdych wyburzeniach i kuciach (przekuciach) . 3. Stanowiska pracy należy zorganizować w sposób nie zagrażający otoczeniu, a w szczególności pacjentom , odwiedzającym oraz personelowi Zespołu. 4. Przy prowadzeniu wyburzeń oraz przekuć stosować kurtyny lub odciągi ograniczające zapylenie. 5. Zamawiający zapewnia pobór prądu i wody oraz wskaże miejsce na zaplecze budowy i materiały z rozbiórki. 6. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu potwierdzone kopie dokumentów przekazania odpadów powstałych przy realizacji robót upoważnionemu odbiorcy. Uwaga: Złom po demontażu jest własnością Zamawiającego i należy go złożyć we wskazane przez Zamawiającego miejscu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.30.00-3, 45.45.00.00-6, 45.42.11.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. Wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia (budowlane), a na potwierdzenie tego warunku złożą oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 2.2. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. Wykonawcy: 1. dysponujący Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej w rozumieniu art. 13 , ust 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (jednolity tekst: Dz. U . Nr 156 , poz. 1118 z 2006 r.), Kierownik robót musi przynależeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. który wykaże się należytym wykonaniem jednej roboty budowlanej o wartości brutto min. 50.000. PLN a na potwierdzenie tego warunku złożą oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 2.1., 2.3. oraz 2.4. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj. Wykonawcy, którzy są w stanie skredytować prowadzenie robót budowlanych przez okres 2-óch miesięcy w wysokości 50.000 zł. a na potwierdzenie tego warunku złożą oświadczenie wymienione w pkt. 2.1. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. tj. Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP a na potwierdzenie tego warunku złożą oświadczenie i/lub dokumenty wymienione w pkt. 2.1., 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w Rozdziale III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania . Uwaga: Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i lub dokumentów, dotyczących przedmiotu zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania /załącznik nr 3/ ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, czyli posiadające dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe kierownika budowy z zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 2. A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z zapisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4 45-221 Opole.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole (pocztą, przesyłką kurierską, Sekretariat(czynny 7.25 do 15.00).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.