eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 dniowego wyjazdu integracyjno-szkoleniowego dla rodzin zastępczych z terenu Powiatu Legionowskiego w ośrodku położonym na terenie Polski w ramach projektu /Pokonaj siebie! Udowodnij, że możesz więcej! /

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-17

Legionowo: Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 dniowego wyjazdu integracyjno-szkoleniowego dla rodzin zastępczych z terenu Powiatu Legionowskiego w ośrodku położonym na terenie Polski w ramach projektu /Pokonaj siebie! Udowodnij, że możesz więcej! /
Numer ogłoszenia: 89229 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79913 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Legionowie, ul. gen. Wł. Sikorskiego 11, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 784 83 33, faks 22 784 83 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 dniowego wyjazdu integracyjno-szkoleniowego dla rodzin zastępczych z terenu Powiatu Legionowskiego w ośrodku położonym na terenie Polski w ramach projektu /Pokonaj siebie! Udowodnij, że możesz więcej! /.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 3 dniowego wyjazdu integracyjno-szkoleniowego dla Rodzin Zastępczych z terenu Powiatu Legionowskiego na potrzebę projektu /Pokonaj siebie! Udowodnij, że możesz więcej/ realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Legionowie. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działania 7.1. /Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji/, poddziałania 7.1.2. /Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie/ i jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Wyjazd integracyjny obejmuje: turnus w terminie do dnia 30 czerwca 2015r. przy czym wyjazd obejmuje tylko dni: piątek sobota, niedziela, w woj. warmińsko-mazurskim lub mazowieckim lub podlaskim lub lubelskim lub świętokrzyskim lub kujawsko - pomorskim, 129 uczestników, 62 osób dorosłych (rodziców, opiekunów, dzieci powyżej 18 r.ż.) oraz ich dzieci i młodzieży w wieku 1-18 lat (w tym 21 uczestników w wieku 0-7 lat, 37 w wieku 7-15 lat, 9 w wieku 15-18 lat). 3. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w obiekcie położonym w woj. warmińsko mazurskim lub mazowieckim lub podlaskim lub lubelskim lub świętokrzyskim lub kujawsko - pomorskim, w rejonie atrakcyjnym turystycznie i krajoznawczo, położonym poza obszarem zagrożenia ekologicznego 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków wypoczynku i właściwej opieki wychowawczej uczestnikom wyjazdu oraz zatrudnienia odpowiednio przygotowanej kadry pedagogicznej. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników wyjazdu w przypadku uzasadnionej rezygnacji uczestnika i braku możliwości zastąpienia innym uczestnikiem. W takim wypadku, wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie za faktycznie liczbę osób uczestniczących w turnusie i nie będzie on zgłaszać z tego tytułu żadnych roszczeń. 6. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia wyjazdu z zachowaniem wszystkich przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. 2009 nr 218 poz. 1696), zapewnienia transportu uczestników wyjazdu w obie strony autokarem sprawnym technicznie, posiadającym ważne badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC, AC, NNW oraz sprawną klimatyzację. 7. Wykonawca zapewni : 1) OBIEKT: UWAGA: zamawiający nie dopuszcza, aby wymogi, jakie musi spełniać obiekt (ośrodek, hotel, pensjonat itp) od lit. c do lit. j niniejszego punktu, w którym będą zakwaterowani uczestnicy wyjazdu, spełniał inny obiekt (np. w sąsiedztwie) na zasadzie np. umowy użyczenia. a) w dobrym stanie technicznym, b) duży teren ośrodka, bezpieczny i ogrodzony, c) zespół boisk /piłka nożna, koszykówka, siatkówka/, d) plac zabaw, f) kawiarnia, stołówka, bilard, sklep do dyspozycji klientów, g) sala gimnastyczna, h) kort tenisowy, i) miejsca na ognisko, do przygotowania grilla, j) sale dydaktyczne oraz świetlice, TV i wideo, k) całodobowy dostęp do telefonu dla kierownika grupy, l) obiekt musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dn. 21.01.1997 w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. 2009 nr 218 poz. 1696). 2) ZAKWATEROWANIE: a) zakwaterowanie uczestników wyjazdu w pokojach maksymalnie 4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym oraz lodówką, b) zakwaterowanie uczestników w jednym lub w dwóch lub w trzech budynkach przez cały czas trwania wyjazdu, UWAGA: zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania uczestników wyjazdu w domkach. c) zabezpieczenie pościeli. 3) WYŻYWIENIE: a) cztery posiłki dziennie: śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja (zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. 2010 Nr 136, poz. 914 z późn.zm.), b)śniadanie w formie bufetu szwedzkiego, kolacja z ciepłym posiłkiem, obiad i podwieczorek serwowany do stolika, c) posiłki muszą być urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości oraz wartości odżywczych, d) suchy prowiant na drogę powrotną, e) możliwość wieczornego dożywiania /chleb + dżem/, całodobowy dostęp do napojów /herbata, woda z sokiem/, f) stołówka w odległości max 100 m od miejsca zakwaterowania, g) pierwsze świadczenie kolacja w dniu przyjazdu, ostatnie świadczenie obiad w dniu wyjazdu. 4) OPIEKA PEDAGOGICZNA I MEDYCZNA - prowadzenie programu edukacyjno - integracyjnego, zgodnie z poniższym zakresem: a) liczba godzin wsparcia dla 108 uczestników, za wyjątkiem 21 uczestników poniżej 7 r. ż. ): 4 godziny łącznie, w tym: I MODUŁ: Warsztaty umiejętności pedagogicznych, celem będzie rozwijanie kompetencji interpersonalnych, a przede wszystkim rozwijanie świadomości odbioru i interpelacji relacji z pozostałymi członkami rodziny zastępczej - 2 godziny, II MODUŁ: Szkolenie z udzielania pierwszej pomocy, celem będzie nauka jak uczestnicy wypadku będą mogli pomóc osobie poszkodowanej, rozpoznanie stanów zagrożenia zdrowia lub życia w różnych sytuacjach oraz - 2 godziny, b) zapewnienie uczestnikom wyjazdu w czasie korzystania z basenu opieki ratownika posiadającego odpowiednie kwalifikacje, jeśli dotyczy, c) zapewnienie całodobowej opieki medycznej wraz z lekami pierwszej pomocy /pielęgniarka z uprawnieniami - całodobowo, lekarz na każde wezwanie/, d) zapewnienie izolatki dla dzieci chorych. 5) PROGRAM KULTURALNO - SPORTOWY: a) zorganizowanie wieczornych programów kulturalno-sportowych zaproponowanych przez Wykonawcę, b) organizacja jednego ogniska z pieczeniem kiełbasek, c) zapewnienie sprzętu sportowo-rekreacyjnego: tj. piłek: futbolowych, do siatkówki, do koszykówki, rakietek do badmintona, skakanek, gier świetlicowych /szachy, warcaby, inne gry planszowe, w miarę możliwości stół do tenisa stołowego z rakietkami, siatka z kompletem piłek/ 8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: 1) zapewnienia transportu uczestnikom wyjazdu integracyjno-szkoleniowego z Legionowa do miejsca zakwaterowania i powrotu po jego zakończeniu /autokar turystyczny/, 2) przewóz do miejsca zakwaterowania i powrót uczestników wypoczynku będzie się odbywał w godzinach dziennych, 3) zapewnienia opieki pilota podczas podróży w obie strony, 4) ubezpieczenia uczestników wypoczynku na okres ich transportu oraz na czas trwania wypoczynku - NNW o sumie ubezpieczeń 15 000 zł na wypadek 100% trwałego uszczerbku na zdrowiu i 7 500 zł na wypadek śmierci, 5) zapewnienie dwóch animatorów odpowiedzialnych za organizację czasu na terenie ośrodka dla 21 uczestników poniżej 7 r. ż. podczas zajęć szkoleniowych dla starszych uczestników wyjazdu oraz dla 37 uczestników od 7 r.ż. podczas spotkań integracyjnych dla pozostałych uczestników.6) zapewnienia kierownika wyjazdu, wychowawcy minimum: 1 na 20 uczestników (w przypadku dzieci poniżej 7 roku życia minimum 1 na 15 uczestników), pielęgniarki całodobowo, lekarza na każde wezwanie, ratownika w czasie korzystania przez uczestników wypoczynku z basenu /jeśli dotyczy/, specjalistów posiadających uprawienia do przeprowadzenia zajęć z zakresu: a) szkolenia pierwszej pomocy; b) warsztatów umiejętności pedagogicznych; Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji/kontroli na terenie obiektu zgłoszonego w dokumentach przetargowych celem określenia zgodności opisu ze stanem faktycznym na koszt Wykonawcy. 8. Zamawiający zastrzega również, iż do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym przypadku przerwania wyjazdu integracyjno-szkoleniowego przez jego uczestnika, 2) wystawienie po zakończeniu wyjazdu integracyjno-szkoleniowego faktury w terminie do 5 dni, 3) dokonania zwrotu w wysokości kosztów w przypadku rezygnacji uczestnika z uczestnictwa w wyjeździe integracyjno-szkoleniowym przed jego rozpoczęciem lub stwierdzenia w wyniku kontroli rażących uchybień w zakresie realizacji tego wyjazdu, 4) dokonania zwrotu w wysokości proporcjonalnej do liczby niewykorzystanych dni w przypadku skrócenia z przyczyn losowych pobytu uczestnika w wyjeździe integracyjno-szkoleniowym w wymiarze co najmniej połowy czasu trwania tego wyjazdu, 5) ustawienia w widocznym miejscu tablicy informacyjnej o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej pobytu uczestników w wyjeździe integracyjno-szkoleniowym. 9. Wykonawca przedstawi sprawozdanie merytoryczne wraz z dokumentacją fotograficzną z realizacji programu wyjazdu, w tym programu szkoleniowego wraz z wynikami ewaluacji zadania oraz przedłoży ankiety ewaluacyjne wypełnione przez uczestników wyjazdu w terminie 5 dni, licząc od dnia zakończenia wyjazdu...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działania 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, poddziałania 7.1.2. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie i jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Galicyjskie Centrum Edukacji Sp. z o .o., ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65380,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54954,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54954,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63220,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.