eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Dostawy warzyw, ziemniaków i jabłek na potrzeby Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-16

Jastrzębie-Zdrój: Dostawy warzyw, ziemniaków i jabłek na potrzeby Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
Numer ogłoszenia: 89225 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. C. K. Norwida 23, 44-268 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 4759230, faks 32 475 92 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy warzyw, ziemniaków i jabłek na potrzeby Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy warzyw, ziemniaków i jabłek na potrzeby Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju. Zamawiający ustala łączną wielkość zamówienia na : 1. Marchew (03221112-4) 8000 kg 2. Buraki czerwone (03221111-7) 5500 kg 3. Seler (03221110-0)2300 kg 4. Pietruszka (03221113-1) 2300 kg 5. Cebula (03221113-1) 2000 kg 6. Kapusta biała (03221410-3) 4500 kg 7. Kapusta czerwona (03221410-3) 2300 kg 8. Kapusta kiszona (15331142-4) 3000 kg 9. Ogórki kiszone (15331000-7) 2000 kg 10. Ziemniaki w workach siatkowych (03212100-1) 50000 kg 11. Jabłka*(03222321-9) 1500 kg *dopuszczalne: Jonagold, Jonagored, Gloster, Idared, Champion, Lobo o średnicy 6-7,5cm UWAGA: 1. Ziemniaki niemyte 2. Jabłka zbliżone wagowo i rozmiarowo.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.11.12-4, 03.22.11.11-7, 03.22.11.10-0, 03.22.11.13-1, 03.22.14.10-3, 15.33.11.42-4, 15.33.10.00-7, 03.22.23.21-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający rezygnuje z możliwości żądania wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający sprawdzi fakt złożenia podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający sprawdzi fakt złożenia podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający sprawdzi fakt złożenia podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający sprawdzi fakt złożenia podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający sprawdzi fakt złożenia podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny w przypadku zmiany stawki VAT. Zmiana ceny następuje z dniem powstania obowiązku podatkowego, przy czym stawka netto pozostaje bez zmian przez okres ważności oferty (związania) oraz okres realizacji (wykonania) zamówienia. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o konieczności zmiany przedstawiając kopię odpowiednich dokumentów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Jastrzębiu-Zdroju ul.C.K.Norwida 23 44-268 Jastrzębie-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Zakład Karny w Jastrzębiu-Zdroju ul.C.K.Norwida 23 44-268 Jastrzębie-Zdrój - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warzywa korzeniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Marchew (03221112-4) 8000 kg 2. Buraki czerwone (03221111-7) 5500 kg 3. Seler (03221110-0)2300 kg 4. Pietruszka (03221113-1) 2300 kg 5. Cebula (03221113-1) 2000 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.12-4, 03.22.11.11-7, 03.22.21.11-0, 03.22.11.13-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kapusty świeże i kiszone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kapusta biała (03221410-3) 4500 kg 2. Kapusta czerwona (03221410-3) 2300 kg 3. Kapusta kiszona (15331142-4) 3000 kg 4. Ogórki kiszone (15331000-7) 2000 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.14.10-3, 03.22.14.10-3, 15.33.11.42-4, 15.33.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ziemniaki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ziemniaki w workach siatkowych (03212100-1) 50000 kg Ziemniaki niemyte.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Jabłka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jabłka*(03222321-9) 1500 kg *dopuszczalne: Jonagold, Jonagored, Gloster, Idared, Champion, Lobo o średnicy 6-7,5cm UWAGA: Jabłka zbliżone wagowo i rozmiarowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.21-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.