eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › PRZEBUDOWA INSTALACJI SANITARNYCH I ELEKTRYCZNYCH W POMIESZCZENIACH BUDYNKU PRZY UL. TARGOWEJ 14 W PNIEWACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-24

Pniewy: PRZEBUDOWA INSTALACJI SANITARNYCH I ELEKTRYCZNYCH W POMIESZCZENIACH BUDYNKU PRZY UL. TARGOWEJ 14 W PNIEWACH
Numer ogłoszenia: 89223 - 2014; data zamieszczenia: 24.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58691 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Pniewy, ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie, tel. 061 2938601, faks 061 2910097.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA INSTALACJI SANITARNYCH I ELEKTRYCZNYCH W POMIESZCZENIACH BUDYNKU PRZY UL. TARGOWEJ 14 W PNIEWACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa instalacji sanitarnych wodociągowej, ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, gazowej, wentylacji oraz instalacji elektrycznych w remontowanych pomieszczeniach budynku przy ul. Targowej 14 w Pniewach, działka nr 206 i 207, o łącznej powierzchni ok. 244 m2 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji sanitarnych wraz z przebudową kotłowni i instalacji elektrycznych w wyznaczonych pomieszczeniach przyziemia i parteru o powierzchni ok. 244 m2 w budynku przy ul. Targowej 14 w Pniewach o łącznej powierzchni obiektu 1399,40 m2. W przedmiocie zmówienia określono dwa etapy, dla których zamawiający posiada dwie niezależne dokumentacje projektowo-kosztorysowa. Etapy dotyczą dwóch niezależnych lokali w budynku. Na obiekcie zamawiający przewiduje prowadzenie prac ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych w wzajemnym porozumienie, w sposób nie kolidujący wzajemnych działań. Wykonawca dopuszcza jednoczesne wykonywanie prac związanych z realizacją etapu I i II. Po stronie wykonawcy jest zapewnienie kierownika budowy odpowiednich specjalności na powierzone prace budowlane. Etap I należy wykonać zgodnie z dokumentacją pt: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń gospodarczych i kotłowni na potrzeby Centrum Integracji Społecznej. Na tym etapie należy wykonać wewnętrzne instalacje sanitarne, tj. zimnej wody, ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją, kanalizacji sanitarnej, instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji. Przyłącze wodomierzowe wraz z wodomierzem pozostaje bez zmian. Należy zdemontować istniejący rurarz wraz z przyborami, zamontować nowe przewody instalacji wodociągowej wraz z przyborami i armaturą sanitarną w obrębie remontowanych pomieszczeń. Instalacje w pozostałej części budynku pozostają bez zmian. Ciepła woda użytkowa przygotowywana w istniejącym zasobniku c.w.u. Przewody c.w.u. cyrkulacji i zimnej wody zaizolować. Istniejącą instalację kanalizacji sanitarnej należy przebudować w obrębie prowadzonego remontu, pozostałe fragmenty instalacji pozostają bez zmian. Zgodnie z przywołaną dokumentacją projektową należy zdemontować zużyte przewody, zamontować nowe wraz z przyborami. Instalację centralnego ogrzewania w remontowanych pomieszczeniach należy podłączyć do istniejących kotłów. W ramach powierzonego zadania jest zmiana lokalizacji istniejących kotów. Należy zdemontować zużyty rurarz, zamontować nowe przewody wraz z przyborami. Kotłownie wyposażyć w zewnętrzny dwuwarstwowy komin ze stali kwasoodpornej umieszczony na zewnątrz budynku. Pomieszczenia wyposażyć w instalację wentylacji naturalnej z montażem wentylatorów wyciągowych. W ramach instalacji gazowej należy zdemontować istniejący rurarz i wykonać nowy zgodnie z projektowaną trasą przebiegu. Przebudowa instalacji elektrycznej obejmuje wymianę rozdzielni, demontaż w obszarze remontowanych pomieszczeń okablowania, wykonanie instalacji gniazd, oświetleniowej oraz oświetlenia awaryjnego. Szczegółowe rozwiązania zgodnie z dokumentacją projektową częścią opisową i rysunkową, specyfikacją warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Etap II należy wykonać zgodnie z dokumentacją pt: Remont instalacji sanitarnych i elektrycznych w parterze budynku przy ul. Targowej 14 w Pniewach. Etap obejmuje remont wewnętrznej instalacji wod.-kan., centralnego ogrzewania, wentylacji i elektrycznej dla części pomieszczeń przeznaczonych na laboratorium z zapleczem socjalnym zlokalizowanych na parterze budynku. Podobnie jak w Etapie I istniejące instalacje należy zdemontować. Nowe instalacje należy wykonać zgodnie z projektem, włączając się w istniejący układ. Instalację grzewczą należy wykonać łącznie z grzejnikami, natomiast instalację wod.-kan. bez przyborów, instalację elektryczną bez opraw w tzw. stanie deweloperskim. Pomieszczenia wyposażyć w wentylację mechaniczną nawiewno-wywiewną z centralą wentylacyjną z krzyżowo-przeciwprądowym wymiennikiem odzysku ciepła o wydajności 230 m3h lub równoważną pod względem technicznym. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace i zastosowane materiały licząc od dnia odbioru końcowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MK INSTAL-BUD Mirosław Kania, ul. Rzemieślnicza 14, 64-520 Obrzycko, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 159579,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 135300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 192244,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.