Kraków: Dostawa pomocy dydaktycznych tj. środki lecznicze i utensylia apteczne, zioła,
odczynniki, szkło laboratoryjne, materiały stomatologiczne dla Krakowskiej Medycznej
Szkoły Policealnej im. Stanisławy Leszczyńskiej Nr 1 ul. Zamojskiego 58 w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 89220 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowska Medyczna Szkoła Policealna im. Stanisławy Leszczyńskiej Nr 1 , ul. Zamojskiego 58, 30-523 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 656 05 08, faks 0-12 656 48 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksm.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Krakowska Medyczna Szkoła Policealna im. Stanisławy Leszczyńskiej Nr 1.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych tj. środki lecznicze i utensylia apteczne, zioła, odczynniki, szkło laboratoryjne, materiały stomatologiczne dla Krakowskiej Medycznej Szkoły Policealnej im. Stanisławy Leszczyńskiej Nr 1 ul. Zamojskiego 58 w Krakowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Dostawa pomocy dydaktycznych tj. środki lecznicze i utensylia apteczne, zioła, odczynniki, szkło laboratoryjne, materiały stomatologiczne dla Krakowskiej Medycznej Szkoły Policealnej im. Stanisławy Leszczyńskiej Nr 1 ul. Zamojskiego 58 w Krakowie w podziale na następujące części: a) część nr 1 - środki lecznicze / zał. Nr 1/ b) część nr 2 - utensylia apteczne / zał. Nr 2/ c) część nr 3 - odczynnik / zał. Nr 3/ d) część nr 4 - szkło laboratoryjne / zał. Nr 4/ e) część nr 5 - materiały stomatologiczne / zał. Nr 5/ f) część nr 6 - zioła / zał. Nr 6/ tj: syropy, krople, środki przeciwbólowe, zioła, odczynniki chemiczne, gaza, nalewki, szkło laboratoryjne, zlewki szklane, rękawice ochronne, dostawa produktów stomatologicznych takich jak: igły, śruby, wyroby medyczne, zęby, gips, preparaty chemiczne, wosk dentystyczny, szczotki , pędzelki, rękawice dentystyczne . itd. -szczegółowy wykaz zamówienia wraz z danymi technicznymi, opisem i ilościami stanowi formularz cenowy załącznik od nr 1 do nr 6 do SIWZ.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa do opcji, nieprzekraczającej łącznie 20% wartości realizowanego zamówienia podstawowego, zgodnie z Art. 34 ust. 5 ustawy Pzp).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3, 33.69.63.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo tego warunku. Warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na zał. nr 8 do siwz - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 3. Ocena spełniania przedstawionych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz zawiera punkt VII niniejszej specyfikacji .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo tego warunku. Warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na zał. nr 8 do siwz - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu..Ocena spełniania przedstawionych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz zawiera punkt VII niniejszej specyfikacji .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo tego warunku. Warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na zał. nr 8 do siwz - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu..Ocena spełniania przedstawionych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz zawiera punkt VII niniejszej specyfikacji .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo tego warunku. Warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na zał. nr 8 do siwz - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.Ocena spełniania przedstawionych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz zawiera punkt VII niniejszej specyfikacji .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo tego warunku. Warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na zał. nr 8 do siwz - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przedstawionych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz zawiera punkt VII niniejszej specyfikacji .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć pełnomocnictwo / upoważnienie dla osoby uprawnionej do podpisania ofert. b) Formularz cenowy dla części nr 1 do 6 - wg wzory stanowiącego załącznik nr 1 do 6 c) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: -oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt 2. dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie, -jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wzór umowy stanowi załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji. 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a. podwykonawstwa - wyłącznie za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenia podwykonawcom innej części wykonania przedmiotu zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy, - powierzenia podwykonawcom części przedmiotu zamówienia , mimo oświadczenia o samodzielnej realizacji zamówienia złożonego przez Wykonawcę w ofercie, 2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa do opcji, nieprzekraczającej łącznie 20% wartości realizowanego zamówienia podstawowego, zgodnie z Art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 poz. 2164). 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksm.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowska Medyczna Szkoła Policealna im. St. Leszczyńskiej Nr 1 w Krakowie ,
30-523 Kraków. ul. Zamojskiego 58; sekretariat, II piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2016 godzina 09:30, miejsce: Krakowska Medyczna Szkoła Policealna im. St. Leszczyńskiej Nr 1 w Krakowie , 30-523 Kraków. ul. Zamojskiego 58; gabinet dyrektora II piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: środki lecznicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: syropy, krople, środki przeciwbólowe itd.- szczegółowy wykaz zamówienia wraz z danymi technicznymi, opisem i ilościami stanowi formularz cenowy załącznik nr 1 do do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99.5
- 2. Termin wykonania zamówienia - 0.5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: utensylia apteczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gaza, lignina, nalepki, etykiety itp-szczegółowy wykaz zamówienia wraz z danymi technicznymi, opisem i ilościami stanowi formularz cenowy załącznik nr 2 do do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99.5
- 2. Termin wykonania zamówienia - 0.5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: odczynnik.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odczynniki chemiczne -szczegółowy wykaz zamówienia wraz z danymi technicznymi, opisem i ilościami stanowi formularz cenowy załącznik nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99.5
- 2. Termin wykonania zamówienia - 0.5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: szkło laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zlewki, lejki próbówki -szczegółowy wykaz zamówienia wraz z danymi technicznymi, opisem i ilościami stanowi formularz cenowy załącznik nr 4 do SIWZ ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99.5
- 2. Termin wykonania zamówienia - 0.5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: materiały stomatologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa produktów stomatologicznych takich jak: igły, śruby, wyroby medyczne, zęby, gips, preparaty chemiczne, wosk dentystyczny, szczotki , pędzelki, rękawice dentystyczne itd. -szczegółowy wykaz zamówienia wraz z danymi technicznymi, opisem i ilościami stanowi formularz cenowy załącznik nr 5 do SIWZ ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.50-3, 33.13.10.00-7, 33.13.11.10-1, 33.13.15.10-5, 33.13.60.00-2, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99.5
- 2. Termin wykonania zamówienia - 0.5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zioła.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zioła, olejki eteryczne itd. -szczegółowy wykaz zamówienia wraz z danymi technicznymi, opisem i ilościami stanowi formularz cenowy załącznik nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99.5
- 2. Termin wykonania zamówienia - 0.5
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa testów, opakowań oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Dostawa części i akcesoriów do pojazdów
- Usługi szkoleń informatycznych
- ZP.63.2024. Przebudowa dachu budynku dla Komisariatu Policji w Kętach przy ul. Krakowskiej 25
- Dostawa używanego samochodu osobowego typu BUS na potrzeby Akademii Muzycznej w Krakowie.
- Zakupu serwera wraz z infrastrukturą towarzyszącą
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych (pieluchomajtek) dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Sprzedaż i dostarczenie leków.
- Dostawa sprzętu i wyrobów medycznych
- Dostawy artykułów medycznych (igły, porty naczyniowe).
- Dostawa materiałów opatrunkowych oraz protez kości czaszki do trzech lokalizacji UCK WUM- 9 Części
- Dostawa leku Eltrombopagum
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.