eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i odnowienie certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego dlaI Oddziału , II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-17

Warszawa: Zakup i odnowienie certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego dla: I Oddziału , II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie
Numer ogłoszenia: 89215 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie , ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 890 40 00, faks 22 827 83 75.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i odnowienie certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego dla: I Oddziału , II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i odnowienie certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego dla: I Oddziału , II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 Części: 2.1. Część nr 1: zakup 390 szt. certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego dla: I Oddziału , II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie 2.2. Część nr 2: odnowienie posiadanych 471 szt. certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego dla: I Oddziału, II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie, 2.3. Część nr 3: zakup 126 szt. certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego umożliwiających logowanie do witryny OGNIVO dla: I Oddziału , II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie. 2.4. Część nr 4: odnowienie posiadanych 90 szt. certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego umożliwiających logowanie do witryny OGNIVO dla: I Oddziału, II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.16.20.00-2, 30.23.33.00-4, 48.20.00.00-0, 79.13.21.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.1. Część nr 1: 2 500,00 zł, 2.2. Część nr 2: 2 000,00 zł, 2.3. Część nr 3: 1 300,00 zł, 2.4. Część nr 4: 500,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli wykonawca wykaże że posiada aktualny wpis do rejestru kwalifikowanych podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne, zgodnie z ustawą z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. z 2013 r. poz. 262 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Termin usunięcia niesprawności - 6

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, budynek VGB, pok. 108..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2015 godzina 10:30, miejsce: ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, budynek VGB, pok. 108..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup 390 szt. certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego dla: I Oddziału , II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup 390 szt. certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego dla: I Oddziału , II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.16.20.00-2, 30.23.33.00-4, 48.29.00.00-0, 79.13.21.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Termin usunięcia niesprawności - 6

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: odnowienie posiadanych 471 szt. certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego dla: I Oddziału, II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odnowienie posiadanych 471 szt. certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego dla: I Oddziału, II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.16.20.00-2, 30.23.33.00-4, 79.13.21.00-9, 48.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Termin usunięcia niesprawności - 6

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup 126 szt. certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego umożliwiających logowanie do witryny OGNIVO dla: I Oddziału , II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup 126 szt. certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego umożliwiających logowanie do witryny OGNIVO dla: I Oddziału , II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.16.20.00-2, 30.23.33.00-4, 48.20.00.00-0, 79.13.21.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. termin usunięcia niesprawności - 6

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: odnowienie posiadanych 90 szt. certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego umożliwiających logowanie do witryny OGNIVO dla: I Oddziału, II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odnowienie posiadanych 90 szt. certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego umożliwiających logowanie do witryny OGNIVO dla: I Oddziału, II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.16.20.00-2, 30.23.33.00-4, 48.20.00.00-0, 79.13.21.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. termin usunięcia niesprawności - 6

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.