eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na terenach miejskich i zamiejskich na obszarze działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w KłodawieZadanie nr 1 - m. Strzelce Krajeńskie Zadanie nr 2 - m. Dobiegniew Zadanie nr 3 - m. Drezdenko Zadanie nr 4 - m. Rzepin Zadanie nr 5 - m. Sulęcin Zadanie nr 6 - m. Międzyrzecz - Bobowicko Zadanie nr 7 - m. Torzym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-14

Zielona Góra: Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na terenach miejskich i zamiejskich na obszarze działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie: Zadanie nr 1 - m. Strzelce Krajeńskie Zadanie nr 2 - m. Dobiegniew Zadanie nr 3 - m. Drezdenko Zadanie nr 4 - m. Rzepin Zadanie nr 5 - m. Sulęcin Zadanie nr 6 - m. Międzyrzecz - Bobowicko Zadanie nr 7 - m. Torzym
Numer ogłoszenia: 89170 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44482 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, faks 068 3280332.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na terenach miejskich i zamiejskich na obszarze działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie: Zadanie nr 1 - m. Strzelce Krajeńskie Zadanie nr 2 - m. Dobiegniew Zadanie nr 3 - m. Drezdenko Zadanie nr 4 - m. Rzepin Zadanie nr 5 - m. Sulęcin Zadanie nr 6 - m. Międzyrzecz - Bobowicko Zadanie nr 7 - m. Torzym.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: ZADANIE nr 1: 1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń w obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości, 5 razy w trakcie obowiązywania umowy, jeden raz w miesiącu - w czwartek lub piątek. Droga wojewódzka nr 156 Strzelce Kraj. ul. Wyzwolenia i Al. Wolności - droga Nr 156 na odc. od km 43+000 do km 45+600 powierzchnia do oczyszczenia: 2 600 m x 0,5 m x 2 /obustronnie/ = 2.600 m2 Powierzchnia łączna - 2600 m2 2)Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 2-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. Droga wojewódzka nr 156 Strzelce Kraj. ul. Wyzwolenia i Al. Wolności - droga Nr 156 na odc. km 43+968 do km 45+600 - 800 m2 Powierzchnia łączna - 800 m2 ZADANIE nr 2: 1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach /obustronnie/ oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości, 5 razy w trakcie obowiązywania umowy, jeden raz w miesiącu - w czwartek lub piątek. 1) Dobiegniew ul. Woj. Polskiego - droga Nr 160 na odc. od km 52+780 do km 53+140 - powierzchnia do oczyszczenia: 360 m x 0,5 m /prawa/ = 180,00 m2 2)Dobiegniew ul. Woj. Polskiego - droga Nr 160 na odc. od km 53+270 do km 53+553 - powierzchnia do oczyszczenia: 283 m x 0,5 m /lewa/ = 141,50 m2 3)Dobiegniew ul. Woj. Polskiego - droga Nr 160 na odc. od km 53+553 do km 53+650 - powierzchnia do oczyszczenia: 97 m x 0,5 m x 2 /obustronnie/ = 97,00 m2 4) Dobiegniew ul. Poznańska - droga Nr 160 na odc. od km 53+650 do km 54+250 - powierzchnia do oczyszczenia: 600 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 600,00 m2 5) Dobiegniew ul. Nowomłyńska - droga Nr 161 na odc. od km 00+000 do km 0+225 - powierzchnia do oczyszczenia: 225 m x 0,5 m 0 /str. lewa/ = 122,50 m2 Powierzchnia łączna - 1 141,00 m2 ZADANIE nr 3: 1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach /obustronnie/ oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń w obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości, 5 razy w trakcie obowiązywania umowy, jeden raz w miesiącu - w czwartek lub piątek. 1)Drezdenko ul. Dworcowa, Niepodległości, Al. Piastów, Żeromskiego, Marszałkowska, Kościuszki, Pułaskiego i Poznańska - droga Nr 160 na odc. Od km 69+440 do km 73+300 - powierzchnia do oczyszczenia: 3 860 m x 0,5 m x 2 /obustronnie/ = 3 860,00 m2 2)Drezdenko ul. Długa - droga Nr 164 na odc. Od km 12+210 do km 13+520 - powierzchnia do oczyszczenia: 1 310 m x 0,5 m x 2 /obustronnie/ = 1 310,00 m2 3)Drezdenko ul. Pierwszej Brygady - droga Nr 181 na odc. Od km 0+000 do km 1+000 - powierzchnia do oczyszczenia: 1 000 m x 0,5 m x 2 /obustronnie/ = 1 000,00 m2 Powierzchnia łączna - 6 170,00 m2 2)Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 2-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. Drezdenko, ul. Dworcowa, Niepodległości, I Brygady - łącznie 1 300 m2 ZADANIE nr 4: 1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach /obustronnie/ oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń w obrębie całego pasa drogowego /jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni/, z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości, 5 razy w trakcie obowiązywania umowy, jeden raz w miesiącu - w czwartek lub piątek. 1.Rzepin ul. Słowackiego - droga Nr 139 na odc. od km 21+270 ÷ 21+780 - powierzchnia do oczyszczenia: 510 m x 0,5 m x 2 /obustronnie/ = 510,00 m2 2.Rzepin ul. Słubicka - droga Nr 139 na odc. od km 21+780 ÷ 22+009 -powierzchnia do oczyszczenia: 229 m x 0,5 m x 2 /obustronnie/ = 229,00 m2 3.Rzepin ul. Mickiewicza - droga Nr 139 na odc. od km 22+009 ÷22+651 -powierzchnia do oczyszczenia: 642 m x 0,5 m x 2 /obustronnie/ = 642,00 m2 4.Obwodnica Rzepina - droga Nr 139 na odc. od km 23+080 ÷ 24+253 - powierzchnia do oczyszczenia: 1173 m x 0,5 m x 2 /obustronnie/ = 1 173,00 m2 5.Rzepin ul. Kilińskiego - droga Nr 139 na odc. od km 24+253 ÷ 25+019 - powierzchnia do oczyszczenia: 766 m x 0,5 m x 2 /obustronnie/ = 766,00 m2 6.Rzepin ul. Ośniańska - droga Nr 134 na odc. od km 28+089 ÷ 28+455 - powierzchnia do oczyszczenia: 366 m x 0,5 m x 2 /obustronnie/ = 366,00 m2 7.Rzepin ul. Mickiewicza - droga Nr 134 na odc. od km 28+455 ÷ 28+509 powierzchnia do oczyszczenia: 54 m x 0,5 m x 2 /obustronnie/ = 54,00 m2 Powierzchnia łączna - 3 740,00 m2 2)Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 2-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. Droga wojewódzka nr 139 Rzepin - ul. Kilińskiego /strona prawa/ - łącznie 2000 m2 ZADANIE nr 5: 1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach /obustronnie/ oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń w obrębie całego pasa drogowego /jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni/, z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości, 5 razy w trakcie obowiązywania umowy, jeden raz w miesiącu - w czwartek lub piątek. 1. Sulęcin ul. 3-ego Maja - droga Nr 137 na odc. od km 39+857 ÷ 40+076 str. P powierzchnia do oczyszczenia 219 m x 0,5 m /str. prawa/ = 109,5 m2 2.Sulęcin ul. 3-ego Maja - droga Nr 137 na odc. od km 39+978 ÷ 40+708 str. L powierzchnia do oczyszczenia: 730 m x 0,5 m = 365 m2 +106,50 m2 /rondo/ 3.Sulęcin ul. Wiejska - droga Nr 137 na odc. od km 40+708 ÷ 41+081 str. P+L powierzchnia do oczyszczenia: 373m x 0,5 m x 2 /obustronnie/ = 373 m2 +108 m2 /rondo/ 4.Sulęcin ul. E. Plater - droga Nr 137 na odc. od km 41+081 ÷ 41+902 str. P+L powierzchnia do oczyszczenia: 821 m x 0,5 m x 2 /obustronnie/ = 821 m2 +100 m2 /rondo/ 5.Sulęcin ul. Poznańska - droga Nr 137 na odc. od km 41+902 ÷ 43+210 str. P powierzchnia do oczyszczenia: 1308 m x 0,5 m = 654 m2 6. Sulęcin ul. Poznańska - droga Nr 137 na odc.. od km 41+902 ÷ 43+110 str. L - powierzchnia do oczyszczenia : 1208m x 0,5 = 604m2 7. Sulęcin ul. E. Plater - droga Nr 138 na odc. od 14+560 ÷ 14+718 powierzchnia do oczyszczenia: 158 m x 0,5 m x 2 /obustronnie/ = 158 m2 8. Sulęcin ul. Witosa - droga Nr 138 na odc. od 14+718 ÷ 16+160 str.P powierzchnia do oczyszczenia: 1442 m x 0,5 m = 721 m2 9. Sulęcin ul. Witosa - droga Nr 138 na odc. od 14+718 ÷ 15+425 str. L powierzchnia do oczyszczenia: 707 m x 0,5 m = 353,5 m2 Powierzchnia łączna - 4 473,50 m2 2)Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 2-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. Droga wojewódzka nr 137 Sulęcin - ul. 3 Maja i Wiejska - łącznie 5000 m2 ZADANIE nr 6: 1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach /obustronnie/ oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń w obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości, 5 razy w trakcie obowiązywania umowy, jeden raz w miesiącu - w czwartek lub piątek. 1.Międzyrzecz ul. Zachodnia - droga Nr 137 na odc. od km 74+580 ÷ 75+221 - powierzchnia do oczyszczenia: 641m x 0,5 m x 2 /obustronnie/ = 641 m2 2.Międzyrzecz ul. Młyńska - droga Nr 137 na odc. od km 75+221 ÷ 75+666 - powierzchnia do oczyszczenia: 445 m x 0,5 m x 2 /obustronnie/ = 445 m2 3.Międzyrzecz ul. 30-ego Stycznia - droga Nr 137 na odc. od km 75+666 ÷ 76+651 - powierzchnia do oczyszczenia: 985 m x 0,5 m x 2 /obustronnie/ = 985 m2 4.Międzyrzecz ul. Poznańska - droga Nr 137 na odc. od km 76+651 ÷ 76+994 - powierzchnia do oczyszczenia: 343 m x 0,5 m /str. prawa/ = 171,5 m2 5.Międzyrzecz ul. Poznańska - droga Nr 137 na odc. od km 76+651 ÷ 78+552 - powierzchnia do oczyszczenia: 1901 m x 0,5 m /str. lewa/ = 950,5 m2 6.Bobowicko ul. Międzyrzecka droga Nr 137 km 80+051 ÷ 80+250 str. P - powierzchnia do oczyszczenia 199 m x 0,5 m /str. prawa/ = 99,5 m2 7.Bobowicko ul. Trzcielska droga Nr 137 na odc.od km 80+412 ÷ 80+861 - powierzchnia do oczyszczenia: 449 m x 0,5 m x 2 /obustronnie/ = 449 m2 Powierzchnia łączna - 3 741,50 m2 2)Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 2-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. Międzyrzecz, ul. Zachodnia, Młyńska, 30-go Stycznia, Poznańska - łącznie 26 446 m2 ZADANIE nr 7: 1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach /obustronnie/ oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń w obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości, 5 razy w trakcie obowiązywania umowy, jeden raz w miesiącu - w czwartek lub piątek. 1.Torzym ul. Sulęcińska - droga Nr 138 na odc. od km 28+637 do 30+079 - powierzchnia do oczyszczenia: 1442 m x 0,5 m /str. prawa/ = 721,00 m2 2.Torzym ul. Sulęcińska - droga Nr 138 na odc. od km 28+637 do 30+079 - powierzchnia do oczyszczenia: 1442 m x 0,5 m /str. lewa/ = 721,00 m2 3.Torzym ul. Warszawska - droga Nr 138 na odc. od km 30+079 do 30+312 - powierzchnia do oczyszczenia: 223 m x 0,5 m x 2 /obustronnie/= 223,00 m2 4.Torzym ul. Krośnieńska - droga Nr 138 na odc. od km 30+330 do 30+765 str. P - powierzchnia do oczyszczenia: 435 m x 0,5 m = 217,50 m2 5. Torzym ul. Krośnieńska - droga nr 138 na odc. od km 30+330 ÷ 31+060 str. L - powierzchnia do oczyszczenia 730 m x 0,5 m = 365 m2 Powierzchnia łączna - 2 247,50 m2 2)Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 2-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. Droga wojewódzka nr 138 Torzym , ul. Krośnieńska /strona prawa/ - łącznie 1 163,00 m2 Dotyczy wszystkich zadań: Usługi będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb: a) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego np.: po wichurze, burzy, ulewnych opadach deszczu itp. maksymalny czas na przystąpienie do usunięcie zanieczyszczeń spowodowanych przez powyższe okoliczności będzie wynosił godziny od chwili przyjęcia zlecenia przy użyciu faksu/ telefonicznego, poczty elektronicznej. b) w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określany czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia, przy użyciu faksu telefonicznego, poczty elektronicznej. Zlecenie, o którym mowa powyżej, będące podstawą do realizacji usług, będzie zawierać: zakres prac, ich szczegółową lokalizację oraz termin wykonania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - m. Strzelce Krajeńskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowy PAJMA Łukasz Pajdzik, ul. Kazimierza Wielkiego 79/13, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9420,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7365,60

  • Oferta z najniższą ceną: 7365,60 / Oferta z najwyższą ceną: 7365,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - m. Dobiegniew

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowy PAJMA Łukasz Pajdzik, ul. Kazimierza Wielkiego 79/13, 66-400 Gorzów Wlkp, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3993,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4004,91

  • Oferta z najniższą ceną: 4004,91 / Oferta z najwyższą ceną: 4004,91

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 - m. Drezdenko

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Projektowania i Usług Specjalistycznych mgr Jerzy Połomski, Os. Zielona Kotlina 7, 66-400 Gorzów Wlkp, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20572,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23884,20

  • Oferta z najniższą ceną: 23884,20 / Oferta z najwyższą ceną: 23884,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4 - m. Rzepin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Artykułów Przemysłowych Stanisław Kołoszyc, ul. Dąbrowskiego 1, 69-108 Cybinka, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12020,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9173,52

  • Oferta z najniższą ceną: 9173,52 / Oferta z najwyższą ceną: 12286,08

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5 - m. Sulęcin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki, Ul. Wierzyńskiego 20, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15420,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12351,31

  • Oferta z najniższą ceną: 10742,76 / Oferta z najwyższą ceną: 12647,07

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie nr 6 - m. Międzyrzecz - Bobowicko

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki, Ul. Wierzyńskiego 20, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21802,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13696,60

  • Oferta z najniższą ceną: 10937,81 / Oferta z najwyższą ceną: 15814,39

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie nr 7 - m. Torzym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNIWRO Sp. z o.o., Os. Konstytucji 3 Maja 25F/71, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7207,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5105,81

  • Oferta z najniższą ceną: 5105,81 / Oferta z najwyższą ceną: 6001,37

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.