Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-22
Krzeszów: Część I Trening kompetencji i umiejetności społecznych
Część II Warsztaty z doradcą zawodowym w zakresie aktywnych technik
poszukiwania pracy
Numer ogłoszenia: 89114 - 2011; data zamieszczenia: 22.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzeszowie , Rynek 2, 37-418 Krzeszów, woj. podkarpackie, tel. 15 8798352 w. 30, faks 15 8698254.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I Trening kompetencji i umiejetności społecznych Część II Warsztaty z doradcą zawodowym w zakresie aktywnych technik poszukiwania pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług doradczych, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania składających się z dwóch części I i II dla 10 uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Krzeszów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej z zakresu: Część I Trening kompetencji i umiejetności społecznych Część II Warsztaty z doradcą zawodowym w zakresie aktywnych technik poszukiwania pracy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1p.1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1p.2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1p.2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1p.3
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1p.4
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzeszow.bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pokój nr 6, 37-418 Krzeszów, ul. Rynek 2
tel. 15 8798351 w.30 , tel. 15 8798255, fax 15 8798254.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2011 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Czas na aktywność w Gminie Krzeszów współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trening kompetencji i umiejętności społecznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I TRENING KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH Program treningu /indywidualnych konsultacji dla 10 uczestników musi obejmować 22 godzin zajęć grupowych i 20 godzin zajęć indywidualnych (2h/1 osobę) Zakres działań Liczba godzin na uczestnika Tryb realizacji 1.Komunikacja interpersonalna Zagadnienia: Podstawowe elementy komunikacji interpersonalnej komunikacja werbalna, niewerbalna, parawerbalna - zasady skutecznego porozumiewania Bariery komunikacyjne. Jak dobrze słuchać 7 godzin dydaktycznych(1 godzina =45 minut) Grupowo - 10 osób 2. Trening asertywności Zagadnienia: postawa asertywna , umiejętność obrony własnych praw, umiejętność dzielenia się własnymi opiniami i przekonaniami 7 godzin dydaktycznych (1 godzina=45 minut) Grupowo -10 osób 3. Umiejętności społeczne zagadnienia: strategie skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w życiu, strategie skutecznego radzenia sobie ze stresem i konfliktem , budowanie własnego wizerunku i pozytywnego myślenia, wyznaczanie celów w pracy zawodowej i w życiu, budowanie systemu poczucia własnej wartości 8 godzin dydaktycznych ( 1 godzina =45 minut) Grupowo- 10 osób 4.Indywidualne konsultacje z psychologiem Obejmujące w szczególności tematykę: zidentyfikowanie problemów, diagnozę predyspozycji osobowościowych, wytwarzanie właściwej motywacji do aktywności życiowej , a zwłaszcza społecznej i zawodowej, pomoc w przezwyciężaniu negatywnych schematów myślowych, wskazanie możliwości dalszego rozwoju osobistego i społecznego, analiza indywidualnych barier utrudniających wzrost kompetencji, identyfikacja mocnych i słabych stron. 2 godziny (1 godzina =60minut) Indywidualnie z każdym uczestnikiem osobno. Sprawdzenie efektów treningu ankieta poczatkowa, końcowa, oceniająca oraz ewaulacja treningu z raportem Suma godzin wsparcia bezpośrednio skierowanych do uczestnika 24 Szkolenie powinno wyposażyć uczestników w umiejętności zwiększające kompetencje społeczne potrzebne w życiu codziennym i w poszukiwaniu pracy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warsztaty z doradcą zawodowym w zakresie aktywnych technik poszukiwania pracy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II WARSZTATY Z DORADCĄ ZAWODOWYM W ZAKRESIE AKTYWNYCH TECHNIK POSZUKIWANIA PRACY Program warsztatów /zaj. indywidualnych dla 10 uczestników musi obejmować 10 godzin zajęć grupowych i 20 godzin zajęć indywidualnych (2h/1 osobę) Zakres działań Doradcy zawodowego Liczba godzin na uczestnika Tryb realizacji 1. Zagadnienia rynku pracy - Aktualna sytuacja na rynku pracy - Jawny i ukryty rynek pracy - Wymagania i oczekiwania pracodawców - Praca za granicą 5 godzin dydaktycznych ( 1 godzina = 45 min) Grupowo - 10 osób 2. Techniki aktywnego poszukiwania pracy - Mapa asertywnego poszukiwania pracy - Analiza technik poszukiwania pracy - Przygotowanie Dokumentów Aplikacyjnych (list motywacyjny, CV) - Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej oraz omówienie jej przebiegu 5 godzin dydaktycznych ( 1 godzina = 45 min) Grupowo - 10 osób 3. Sesje indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym - Analiza potrzeb klienta - Kwestionariusz oczekiwań - Bilans możliwości i predyspozycji zawodowych, mocnych stron klienta - Tworzenie Indywidualnego Planu Działania 2 godziny ( 1 godzina = 60 min) Indywidualnie z każdym uczestnikiem osobno 4. Sprawdzenie efektów doradztwa 5. - ankieta początkowa, końcowa, oceniająca oraz ewaluacja warsztatów z raportem Suma godzin wsparcia bezpośrednio skierowanych do uczestnika 12 Szkolenie powinno wyposażyć uczestników w umiejętność poruszania się na lokalnym rynku pracy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu "Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol"
- Świadczenie usług wspierających rozwój dla dzieci i młodzieży oraz usamodzielnianych wychowanków przebywających w pieczy zastępczej a także dla rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze (..)
- Usługa doradztwa specj. dla jst w zakresie wsparcia metodycznego i merytorycznego w budowie potencjału instytucjonalnego do organizacji usług społecznych i rozwoju deinstytucjonalizacji, tworzenia CUS
- "Świadczenie usług doradczych wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
więcej: Usługi doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.