To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-29
Ogłoszenie nr 89088 - 2017 z dnia 2017-05-29 r.
Tuszyn: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Tuszyn - budynek Urzędu Miasta w Tuszynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 64391-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuszyn, krajowy numer identyfikacyjny
590648304, ul.
ul. Piotrkowska
2/4,
95-080
Tuszyn, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
42 6143325, faks
42 6143069, e-mail
inwestycje@tuszyn.info.pl
Adres strony internetowej (URL): www.tuszyn.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Tuszyn - budynek Urzędu Miasta w Tuszynie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):TI.2710.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Rodzaj zamówienia : roboty budowlane. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów Wykonawcy robót budowlanych oraz przekazanie do eksploatacji zadania inwestycyjnego pn: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Tuszyn - budynek Urzędu Miasta w Tuszynie, na podstawie dokumentacji projektowej oraz Zaświadczenia Nr 09/2015 z 07.04.2015r. Starostwa Powiatowego w Łodzi o braku sprzeciwu w sprawie zamiaru wykonania robót budowlanych. 3. Krótki opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie obejmuje między innymi wykonanie robót budowlanych w zakresie: Ocieplenia ścian zewnętrznych od wewnątrz, poprzez; - odbicie i skucie tynków, - wywiezienie gruzu, - demontaż i montaż gniazd wtyczkowych natynkowych i puszek z odłączeniem przewodów i montażem, - demontaż i montaż okablowania sieci komputerowej, - wykucie z muru podokienników, - przygotowanie podłoża pod docieplenie, oczyszczenie mechaniczne i zmycie, - docieplenie - przyklejenie płyt izolacyjnych z autoklawizowanego betonu komórkowego, - wymiana drzwi wejściowych (od strony ulicy i od podwórza), - montaż nowych podokienników z PVC, - ocieplenie stropu nad ostatnia kondygnacją , ocieplenie ścian wewnętrznych pomiędzy klatką schodową i poddaszem nieużytkowym, - wymiana drzwi wejściowych na nieużytkowe poddasze, Remont instalacji grzewczej, poprzez; - demontaż starych rurociągów c.o. i grzejników, - montaż nowych rurociągów i grzejników z oprzyrządowaniem, - demontaż starego kotła i w jego miejsce montaż nowego kotła gazowego o mocy 38 kW oraz naczynia wzbiorczego.Zdemontowany kocioł c.o. Wykonawca przekaże Zamawiającemu. - montaż kompletnego przewodu kominowego, - zainstalowanie; pompy, manometrów, termometrów, czujników gazu itp. armatury, - zlecenie i pokrycie kosztów przeglądu kominiarskiego kotłowni i przewodów kominowych, Wykonanie innych, niezbędnych robót budowlano - montażowych według dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi wynikłymi po przeprowadzonej wizji lokalnej ( jest zalecana ). 4. Ponadto dla realizacji każdej z części zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia. 2) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy w 2 egz. w formie papierowej. 3) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów 4) Roboty winny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla pracy Urzędu Miasta z podaniem szczegółowego harmonogramu dla poszczególnych kondygnacji i pomieszczeń biurowych, przy zapewnieniu zasilania elektrycznego i sieci komputerowej. Roboty będą wykonywane w godzinach pracu Urzędu. 5) Zabezpieczenie przed zniszczeniem i uszkodzeniem oraz zabrudzeniem sprzętu oraz wyposażenia biurowego, a także ścian, podłóg, sufitów i schodów w remontowanych pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, naprawa,wymiana, doprowadzenie do stanu sprzed robót. 6) Wykonawca zobowiązany jest codziennie uporządkować teren budowy, a w szczególności utrzymywać teren w stanie wolnym od przeszkód w komunikacji wewnątrz i na zewnątrz budynku. 7) Z uwagi na realizację zadania w obiekcie użyteczności publicznej w trakcie jego pracy (obsługi interesantów) - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody na mieniu i osobach popełnione z winy Wykonawcy oraz ponosi opłaty i odszkodowania powstałe z tego tytułu. 8) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania inwestycji. 9) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację projektową i Zaświadczenia o braku sprzeciwu w sprawie zamiaru wykonania robót budowlanych, wraz z poniesieniem kosztów i opłat z nich wynikających. 10) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. 11) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac. 12) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego. 13) Opracowanie instrukcji p.poż,bhp i obsługi dla kotłowni wraz ze szkoleniem personelu. 14) W imieniu Zamawiającego zgłoszenie urządzeń do Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) wraz z pokryciem kosztów z tego wynikających. 15) Sporządzenie planu BIOZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45113000-2,
45301000-3,
45324000-4,
45331100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT225780.83 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 277326.71 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.