eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirzec › Dowóz dzieci z terenu gminy Mirzec do szkół - zadania I dowóz dzieci do Gimnazjum w Mircu zadanie IIdowóz dzieci do SP z Oddziałami Integracyjnymi w Jagodnem



Ogłoszenie z dnia 2008-04-29

Mirzec: Dowóz dzieci z terenu gminy Mirzec do szkół - zadania I : dowóz dzieci do Gimnazjum w Mircu zadanie II: dowóz dzieci do SP z Oddziałami Integracyjnymi w Jagodnem
Numer ogłoszenia: 89073 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mirzec, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2713033, fax 041 2713033.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirzec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci z terenu gminy Mirzec do szkół - zadania I : dowóz dzieci do Gimnazjum w Mircu zadanie II: dowóz dzieci do SP z Oddziałami Integracyjnymi w Jagodnem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wspólny słownik zamówień (CVP) 60112200-8 usługi autobusowego transportu publicznego Zadanie 1 Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci z terenu gminy Mirzec do Gimnazjum Publicznego w Mircu. Zadanie II Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci z terenu gminy Mirzec do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Jagodnem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.22.00 - Usługi autobusowego transportu publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 omawianej ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 3 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek oraz opłat na ubezpieczenie zdrowotne we właściwym Oddziale ZUS, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji przedmiotowego organu. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z odprowadzaniem podatków do właściwego US, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4. Zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia - dokument należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisanej przez upełnomocnionych przedstawicieli wykonawcy 5. Wykaz taboru własnego, który może przeznaczyć na obsługę w/w zamówienia. 6. Aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej firmy Wykonawcy w zakresie wykonywania usług przewozowych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mirzec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mirzec Stary 9 27-220 Mirzec pokój 305.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 10:20, miejsce: Urząd Gminy Mirzec Stary 9 pokój 220.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.