eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › USUWANIE SKUTKÓW POWODZI NA TERENIE GMINY DĘBICA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-05

Dębica: USUWANIE SKUTKÓW POWODZI NA TERENIE GMINY DĘBICA
Numer ogłoszenia: 89042 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15562 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy w Dębicy, ul. Batorego 13, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 14 6803342, 6803310, faks 14 6803336.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USUWANIE SKUTKÓW POWODZI NA TERENIE GMINY DĘBICA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. USUWANIE SKUTKÓW POWODZI NA TERENIE GMINY DĘBICA. Część 1: Remont mostu w m. Latoszyn w kier. P. Starkiewicz km 0+030, Część 2: 1) Remont drogi w m. Latoszyn od skrzyżowania na cmentarz w kier. Gumnisk km 0+200-0+700, 2) Remont drogi w m. Braciejowa w kier. Rola na sołtysa km 0+000-1+000, 3) Remont drogi w m. Zawada w kier. P. Walczak km 0+000-0+500, Część 3: Remont boiska szkolnego w m. Gumniska. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią : Część 1 i Część 2 zamówienia: projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wykonane przez : Pan mgr inż. Stanisław Kawalerczyk, Nagawczyna 439, 39-200 Dębica, UPR. WB-NB-8346/162/81 Część 3 zamówienia : projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wykonane przez : Pan mgr inż. arch. Rafał Owczarek, ul. Ligęzów 44, 39-200 Dębica, upr. proj. nr A-01/02 2. Użyte w projektach budowlanych , specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót nazwy handlowe, pochodzenia materiałów, wyrobów, elementów i wyposażenia, nie są zobowiązujące, a Zamawiający dopuszcza użycie materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż użyte w w-w dokumentach. 3. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, które są zawarte w w-w projektach budowlanych, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym . Wykonawca powołując się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 45.23.32.62 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie dofinansowane w ramach działania 7.3 Aktywizacja obszarów zmarginalizowanych gospodarczo oraz wsparcie terenów zniszczonych przez powódź, SCHEMAT B Projekty realizowane na obszarach zniszczonych przez powódź Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Remont mostu w m. Latoszyn w kier. P. Starkiewicz km 0+030

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Budowlano- Montażowych EURO-BUD Sp. z o.o., ul. Górnicza 5 B, 39-402 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 269828,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 246000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 246000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 377506,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: 1) Remont drogi w m. Latoszyn od skrzyżowania na cmentarz w kier. Gumnisk km 0+200-0+700, 2) Remont drogi w m. Braciejowa w kier. Rola na sołtysa km 0+000-1+000, 3) Remont drogi w m. Zawada w kier. P. Walczak km 0+000-0+500.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo- Mostowe Spółka Akcyjna, ul. Drogowców 1, 39-200 Dębica, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1308899,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1364737,25

  • Oferta z najniższą ceną: 1364737,25 / Oferta z najwyższą ceną: 1581629,72

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Remont boiska szkolnego w m. Gumniska

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD USŁUG MIEJSKICH Sp. z o.o., ul. Ratuszowa 12, 39-200 Dębica, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154660,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 164569,36

  • Oferta z najniższą ceną: 164569,36 / Oferta z najwyższą ceną: 225379,79

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.