eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raniżów › Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Raniżów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-24

Raniżów: Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Raniżów
Numer ogłoszenia: 89029 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raniżów , Rynek 6, 36-130 Raniżów, woj. podkarpackie, tel. 017 2285034, 2285048, faks 017 2285365.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ranizow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Raniżów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe- budowlane pn: Kompleksowa termomo-dernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Raniżów obejmujące za-dania: 1. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Raniżowie- zadanie nr 1 1.1 Roboty budowlane: - docieplenie ścian zewnętrznych: styropian gr. 12 cm - 714,21 m2 styropian gr. 8 cm - 405,50 m2 - izolacja ścian na gruncie i fundamentowych: styrodur gr. 12 cm - 324,00 m2 - izolacja termiczna stropów: wełna mineralna gr. 10 cm - 158,22 m2 wełna mineralna gr. 15 cm - 925,00 m2 , styropian laminowany gr. 16 cm - 31,25 m2 - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - 152,92 m2 , drzwi - 12,57 m2 - wymiana rur spustowych -126,60 mb - wykonanie opaski odbojowej -109,4 m2 - wymiana instalacji odgromowej-132,8 mb, - wykonanie iniekcji krystalicznej w murze gr 69 cm- 979 otworów 1.2 Wymiana instalacji centralnego ogrzewania - wymiana instalacji co z rur stalowych fi 15 do 40 mm- 1064,5 mb - wymiana grzejników i zaworów termostatycznych- 95 kpl 2.Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Woli Raniżowskiej - zadanie nr 2 2.1 Roboty budowlane -docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 8 cm - 830,00 m2 - izolacja termiczna stropów z wełny mineralnej o grubości 15 cm - 968,8,00 m2, -docieplenie ścian wewnętrznych sali gimnastycznej z wełny mineralnej twardej o grubości 15 cm - 85,00 m2 - izolacja ścian na gruncie styrodur o grubości 12 cm - 155,00 m2 - wymiana stolarki okiennej -141,65 m2 ,drzwiowej -5,68 m2 - wymiana rynien -16 m, rur spustowych -60,0 mb - wykonanie opaski odbojowej -73,14 m2 - wymiana instalacji odgromowej-93,0 mb 2.1 Roboty sanitarne -wymiana grzejników i zaworów termostatycznych-123 kpl - instalacja solarna złożona z 6 kolektorów płaskich, rur przesyłowych, armatury pompowej i sterującej oraz zasobnika c.w.u. o pojemności 800 l z izolacją termiczną w komplecie Szczegółowy zakres robót precyzują; projekty budowlane, przedmiary robót, szczegó-łowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane osobno dla: zadania nr 1 oraz zadania nr 2, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 25 000,00 zł. (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy 00100 złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego świadczenia, zgodnie z załącz-nikiem nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostat-nich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia dzia-łalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane z zakresu termomodernizacji budynków z wymianą instalacji centralnego ogrzewania i monta-żem instalacji solarnej odpowiadające rodzajem i wartością robocie budowlanej sta-nowiącej przedmiot zamówienia, o wartości brutto (wraz z podatkiem VAT) powy-żej 500 000,00 zł każda, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonego oświadczenia zał. nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli wykaże, że dysponuje - osobą na stanowisko Kierownika Budowy, pełniącą jednocześnie funkcję Kierownika robót budowlanych - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydane na podstawie ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowla-ne (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązują-cych przepisów, której doświadczenie zawodowe wynosi minimum 5 lat Jako lata doświadczeń zawodowych będą traktowane lata czynne zawodowo, liczone od daty uzyskania uprawnień budowla?nych do dnia otwarcia ofert. - osobą na stanowisko Kierownika robót sanitarnych - posiadającą upraw-nienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodocią-gowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wydane na podstawie ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, któ-rej doświadczenie zawodowe wynosi minimum 5 lat. Jako lata doświadczeń zawodowych będą traktowane lata czynne zawodowo, liczone od daty uzy-skania uprawnień budowla?nych do dnia otwarcia ofert.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli przedstawi: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwier-dzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 złotych, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo skła-dania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamó-wienia b) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości min 300 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na pi-śmie pod rygorem nieważności takiej zmiany, w następujących przypadkach: 1) w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy, 2) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okolicz-ność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzial-ności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze SIWZ - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji za-mówienia. 3) zmiany obowiązujących norm i przepisów Prawa budowlanego wraz z aktami wykonaw-czymi do niego, 4) zmiany przepisów z zakresu ochrony pożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, higie-niczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska, 5) zaniechania produkcji urządzeń i wyrobów budowlanych w stosunku do założonych w do-kumentacji projektowej oraz braku na rynku ich odpowiedników o standardach i parametrach niegorszych, niż określonych przez Projektanta, 6) pojawienia się na rynku nowych rozwiązań technologicznych w stosunku do założonych w dokumentacji projektowej. 7) wprowadzenie zmian i uzupełnień przez Projektanta do dokumentacji projektowej, wnio-skowanych i akceptowanych przez Zamawiającego, - zmianie może ulec wynagrodzenie i termin realizacji umowy 8) wystąpienia siły wyższej, 9) wystąpienia zmian organizacyjnych u podmiotów realizujących zamówienie, polegających na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracu-jących przy wykonywaniu zamówienia, z tym, że uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wy-konawczy i doświadczenie nowych podmiotów wyznaczonych do wykonywania zamówienia nie mogą być gorsze, jak podmiotów podlegających zastąpieniu. 10) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, opady deszczu ,występowanie niskich temperatur uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wy-mogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy, potwierdzonych przez inspektora nadzoru inwestorskiego- zmianie może ulec termin realizacji umowy 11) wystąpienia zmiany urzędowej stawki podatku VAT.- nastąpi zmiana przysługującego wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ranizow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.ranizow.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Raniżów, pokój nr 6 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 RPPK.02.00.00 - 2. Infrastruktura techniczna 2.2 Infrastruktura energetyczna.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.