eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Odzież specjalna i środki ochrony indywidulanej użytkowane w Państwowej Straży Pożarnej z dopuszczeniem składania ofert częściowcych na wybrane pozycje zamówienia.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-20

Warszawa: Odzież specjalna i środki ochrony indywidulanej użytkowane w Państwowej Straży Pożarnej z dopuszczeniem składania ofert częściowcych na wybrane pozycje zamówienia.
Numer ogłoszenia: 89016 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Służby Pożarniczej , ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5617624, faks 022 8330724.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odzież specjalna i środki ochrony indywidulanej użytkowane w Państwowej Straży Pożarnej z dopuszczeniem składania ofert częściowcych na wybrane pozycje zamówienia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej z uwzględnieniem podziału zamówienia na dwadzieścia niżej podanych różnych pozycji: - pozycja nr 1: Rękawice specjalne - pozycja nr 2: Kominiarka - pozycja nr 3: Ubrania specjalne - pozycja nr 4: Buty strażackie - pozycja nr 5: Hełm strażacki - pozycja nr 6: Zatrzaśnik strażacki duży - pozycja nr 7: Pas strażacki - pozycja nr 8: Topór strażacki lekki - pozycja nr 9: Pochewka na toporek - pozycja nr 10: Podpinka linkowa - pozycja nr 11: Ubrania koszarowe - pozycja nr 12: Obuwie koszarowe - pozycja nr 13: Ubranie dla kadry dowódczo-sztabowej - pozycja nr 14: Buty dla kadry dowódczo-sztabowej - pozycja nr 15: Sztormiak - pozycja nr 16: Koszulki letnie i koszulki zimowe - pozycja nr 17: Worek marynarski - pozycja nr 18: Plecak (kostka) - pozycja nr 19: Manierka - pozycja nr 20: Menażka 2. Asortyment wymieniony w pozycjach od 1-8,należy wykonać wg wzorców, cech technicznych i jakościowych określonych w wymaganiach techniczno - użytkowych stanowiących odpowiednio dla danej pozycji załącznik do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. nr 143 poz. 1002 z późn. zm.). 3. Asortyment wymieniony w pozycjach 11-16 należy wykonać wg wzorców, cech technicznych i jakościowych określonych w wymaganiach technicznych (KT) stanowiących odpowiednio dla danej pozycji załącznik do Zarządzenia nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w PSP (Dz. U. KG PSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.). 4. Asortyment wymieniony w pozycjach 9-10 i 17-20 należy wykonać wg wzorców, cech technicznych i jakościowych określonych w Rozdziale II odpowiednio dla danego numeru zadania. 5. Wymagania techniczne i użytkowe, o których mowa powyżej dostępne są: 1) w internecie, 2) do wglądu i skopiowania w siedzibie SGSP - Dział Zamówień Publicznych, pok. 323. 6. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowe oznaczenia kart wymagań technicznych i użytkowych odpowiednich do asortymentu, wariantowe i dodatkowe wymagania, warunki jakie musi spełniać oferowany przez Wykonawców asortyment oraz warunki jego realizacji szczegółowo zostały opisane w Rozdziale II SIWZ Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia. 7. W przypadkach gdzie określono wyrób za pomocą nazwy towarowej, dopuszcza się rozwiązania równoważne pod względem funkcji i parametrów technicznych. danego wyrobu. W takim przypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania w ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 8. Ustala się, że w przypadku wystąpienia w trakcie odbioru przedmiotu dostawy, wątpliwości co do jakości i parametrów gwarantowanych przez producenta, zamawiający będzie mógł zlecić w tym zakresie badania specjalistyczne a czynności odbioru ulegną zawieszeniu. W przypadku negatywnych wyników badań, koszty badań zobowiąże się pokryć Wykonawca i powtórzyć procedurę zgłoszenia do odbioru. Pozytywne wyniki badań skutkować będą uznaniem odbioru za skuteczny w terminie dostawy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w myśl artykułu 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy Pzp stanowiące nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego (dla każdej z pozycji oddzielnie) dla pozycji: nr 1 Rękawice specjalne nr 4 Buty strażackie nr 11 Ubrania koszarowe nr 12 Obuwie koszarowe Dla pozostałych pozycji zamówienia uzupełniające nie są przewidziane.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6, 18.83.20.00-0, 35.11.00.00-8, 35.81.20.00-9, 18.93.11.00-5, 39.22.12.60-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy składający ofertę dostawę wybranego asortymentu określonego w pozycjach numer 2, 6-10 i 12-20 nie są zobowiązani zabezpieczać oferty wadium. 1.2) Wykonawcy składający ofertę na asortyment określony w pozycjach numer 1,3-5 i 11 są zobowiązani zabezpieczyć ofertę wadium w wysokości: Poz. nr 1: Rękawice specjalne 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) Poz. nr 3: Ubrania specjalne 4 000, 00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) Poz. nr 4: Buty strażackie 1 500, 00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) Poz. nr 5: Hełm strażacki 1 500, 00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) Poz. nr 11: Ubrania koszarowe 2 500, 00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) 2)Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3) Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, oraz przed wyborem oferty najkorzystniejszej - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5) Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: nr 44 1030 1508 0000 0008 1630 1904 w BH tytułem: wadium w sprawie PN 04/15 pozycja nr ....... W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej, Wykonawca winien złożyć w ofercie kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przy czym oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą. W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie tj. terminie złożenia oferty znajduje się na rachunku Zamawiającego. 6) Termin wniesienia wadium. - Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i w wybranej formie spośród możliwych wyżej wymienionych. 7) Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie, wymaga się od wykonawców złożenia wyłącznie stosownego oświadczenia w trybie art. 44 ustawy Pzp, którego treść zawarta jest w Rozdziale III SIWZ - dokument nr 3. Ocena spełniania przez wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia -nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy ze złożonego oświadczenia wynika że Wykonawca spełnia wymagane warunki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie, wymaga się od wykonawców złożenia wyłącznie stosownego oświadczenia w trybie art. 44 ustawy Pzp, którego treść zawarta jest w Rozdziale III SIWZ - dokument nr 3. Ocena spełniania przez wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia -nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy ze złożonego oświadczenia wynika że Wykonawca spełnia wymagane warunki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie, wymaga się od wykonawców złożenia wyłącznie stosownego oświadczenia w trybie art. 44 ustawy Pzp, którego treść zawarta jest w Rozdziale III SIWZ - dokument nr 3. Ocena spełniania przez wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia -nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy ze złożonego oświadczenia wynika że Wykonawca spełnia wymagane warunki.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie, wymaga się od wykonawców złożenia wyłącznie stosownego oświadczenia w trybie art. 44 ustawy Pzp, którego treść zawarta jest w Rozdziale III SIWZ - dokument nr 3. Ocena spełniania przez wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia -nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy ze złożonego oświadczenia wynika że Wykonawca spełnia wymagane warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie, wymaga się od wykonawców złożenia wyłącznie stosownego oświadczenia w trybie art. 44 ustawy Pzp, którego treść zawarta jest w Rozdziale III SIWZ - dokument nr 3. Ocena spełniania przez wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia -nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy ze złożonego oświadczenia wynika że Wykonawca spełnia wymagane warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w rozdziale II SIWZ Opis szczegółowy przedmioty zamówienia, Wykonawcy przedłożyć muszą: 1. Wzór oferowanego asortymentu zgodny/identyczny z produktem który zostanie dostarczony na etapie realizacji umowy (dotyczy całego asortymentu). Wzory zostaną zwrócone Wykonawcom po zakończeniu postępowania na ich koszt lub możliwy będzie odbiór osobisty w siedzibie Zamawiającego. Wykonawcy którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą wzór asortymentu zostanie zwrócony po dokonanej dostawie przedmiotu zamówienia i dokonaniu jego pozytywnego odbioru. 2.Aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do użytkowania wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z §6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.) - dotyczy asortymentu określonego w pozycjach nr 1 - 8. 3. Certyfikat oceny typu WE dla oferowanego wyrobu wydany przez jednostkę notyfikowaną właściwą dla danego środka ochrony indywidualnej wraz ze sprawozdaniem z badań stanowiące załącznik do certyfikatu WE - w zakresie parametrów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dotyczy asortymentu określonego w pozycjach nr 1 - 6. 4. Umowa z jednostką notyfikowaną o sprawowaniu nadzoru nad certyfikatem WE, zawarta zgodnie z §40 lub §41 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173) - dotyczy asortymentu określonego w pozycjach nr 1 - 6. 5. Ostatnie sprawozdanie z badań przeprowadzonych w ramach sprawowania nadzoru nad certyfikatem WE - dotyczy asortymentu określonego w pozycjach nr 1 - 6. 6. Deklaracja zgodności WE dla oferowanego produktu, sporządzona zgodnie z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173) - dotyczy asortymentu określonego w pozycjach nr 1 - 6. 7. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanych wyrobów, które stanowi załącznik nr 3 do SIWZ - dotyczy asortymentu określonego w pozycjach nr 11 - 16.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Wydłużony okres gwarancji - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 2) terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy wystąpi konieczność zmiany terminu w związku z wydłużającym się postępowaniem lub zaistnieją okoliczności mające wpływ na termin realizacji, a których nie udało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3) parametrów technicznych przedmiotu zamówienia - w przypadku gdy zmiany te będą korzystniejsze dla zamawiającego. Powyższe zmiany będą dopuszczalne, przy założeniu, że nie ulegnie zmianie cena ofertowa. Każda ewentualna zmiana wymagać będzie odrębnego rozpatrzenia i zasadności jej wprowadzenia oraz wymagać będzie formy aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgsp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie SGSP w Warszawie ul. Słowackiego 52/54 Dział Zamówień Publicznych pok. 323 - wejście od ul. Siemiradzkiego 2 (obiekt 02)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2015 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie SGSP w Warszawie ul. Słowackiego 52/54 KANCELARIA OGÓLNA pok. 102 - wejście od ul. Siemiradzkiego 2 (obiekt 02)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rękawice specjalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonane zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.7. Rękawice specjalne określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.). Szczegółowe wymagania określono w Rozdziele II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wydłużony okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kominiarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonane zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.8. Kominiarki określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.). Szczegółowe wymagania określono w Rozdziele II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wydłużony okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubrania specjalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonane zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.6. Ubrania specjalne określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.). Szczegółowe wymagania okreśłono w Rozdziale II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wydłużony okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Buty strażackie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonane zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.9. Buty Strażackie określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.). Szczegółowe wymagania określono w Rozdziale II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wydłużony okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Hełm strażacki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonany zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.10. Hełmy strażackie określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.). Szczegółowe wymagania określone zostały w Rozdziale II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wydłużony okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zatrzaśnik strażacki duży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zatrzaśnik strażacki duży: Wykonany zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 5.6. Zatrzaśniki określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.). Szczegółowe wymagania określone zostały w Rozdziale II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wydłużony okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pasy strażackie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonany zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.5. Pasy strażackie określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.). Szczegółowe wymagania określone zostały w Rozdziale II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wydłużony okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Toporek strażacki lekki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonany zgodnie z Polską Normą PN-M-51501, wg. pkt. 6.3. Topory strażackie określonym szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 143 poz. 1002 z późn. zm.). Szczegółowe wymagania okreśłone zostały w Rozdziale II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wydłużony okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pochewka na toporek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zgodna z Rozporządzeniem MSWiA - tabela należności Nr 5 przedmiotów ekwipunku osobistego dla strażaka (Dz. U. Nr. 4 poz. 25 z dnia 30 listopada 2005 r.) Zał. Nr 9. - Wykonana ze skóry naturalnej w kolorze czarnym. - pasująca do toporka lekkiego określonego w pozycji nr 8. - pasująca (nadająca się do przypięcia) do pasa strażackiego określonego w pkt. 1.5 Pasy strażackie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. poz. 1002 z późn. zm.) - posiadająca dwie kieszenie, w tym jedna na toporek. Szczegółowe wymagania określono w Rozdziale II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wydłużony okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Podpinka linkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonana z linki polipropylenowej o długości 1 m., - zakończona pętlą i haczykiem stalowym o średnicy ok. 8 mm, - wielkość podpinki pozwalająca na spakowanie do pochewki na toporek, - zgodna z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 30 listopada 2005 r. (Dz. U. Nr 4 poz. 25 z 2006 r.) - tabela należności Nr 5. Szczegółowe wymagania określone zostały w Rozdziale II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wydłużony okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Ubrania koszarowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 częściowe - bluza, spodnie, czapka, kamizelka (kamizelka bez rękawów). Wykonane zgodnie z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. (Dz. Urz. KG PSP z dnia 23 października 2009 r.) - KT 22. Szczegółowe wymagania określone zostały w Rozdziale II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wydłużony okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Obuwie koszarowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodne z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego PSP (Dz.Urz. nr 2 z 23.10.2009r) Nr Karty technicznej - KT- 27. Szczegółowe wymagania okreśłone zostały w Rozdziale II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wydłużony okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Ubranie dla kadry dowódczo-sztabowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubrania KDS wykonane zgodnie z Zarządzeniem nr 9 Komendanta Głównego PSP (Dz. Urz. 2 z dnia 23 października 2009r.) numer karty technicznej KT - 23. Szczegółowe wymagania określone zostały w Rozdziale II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wydłużony okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Buty dla kadry dowódczo-sztabowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buty dla Kadry dowódczo sztabowej wykonane zgodnie z Zarządzeniem nr 9 Komendanta Głównego PSP (Dz. Urz. 2 z dnia 23 października 2009r.) numer karty technicznej KT - 28. Szczegółowe wymagania okreśłone zostały w Rozdziale II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wydłużony okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Sztormiak.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonane zgodnie z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej (Dziennik Urzędowy nr 2 KG PSP z 2009 r.) w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w PSP - Numer karty wymagań technicznych: KT 39. Szczegółowe wymagania okreśłone zostały w Rozdziale II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wydłużony okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Koszulka letnia i koszulka zimowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszulka letnia: Wykonana zgodnie z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej (Dziennik Urzędowy nr 2 KG PSP z 2009 r.) w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w PSP - Numer karty wymagań technicznych: KT 6. Koszulka zimowa: Wykonana zgodnie z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej (Dziennik Urzędowy nr 2 KG PSP z 2009 r.) w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w PSP - Numer karty wymagań technicznych: KT 7. Szczegółowe wymagania okreśłone zostały w Rozdziale II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wydłużony okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Worek marynarski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonany z wysokiej jakości materiałów brezentowych bawełnianych i lnianych impregnowanych - wodoodpornych. Wysoka wytrzymałość na ścieranie i rozdarcia. Posiada pas na ramię, wzmocniony na dole, ściągany sznurem przewlekanym przez oczka metalowe, z klamrą metalową, zapinką i kłódką. Pojemność użytkowa 150 ltr., wysokość 1 metr. Kolor ciemny granat / ciemna zieleń. Szczegółowe wymagania określone zostały w Rozdziale II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.11.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wydłużony okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Plecak kostka - khaki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Plecak w kolorze khaki, - Wytrzymały na ścieranie i rozdarcia, - Na klapie posiada mocowanie na menażkę, - Wymiary: wys: 37 cm, szer: 31 cm, gł.: 22 cm (+/- 5 cm), - wykonane z mocnego materiału np. brezent, bawełna, len, impregnowany, wodoodporny, ze wzmocnionym spodem, - szerokie szelki, Szczegółowe wymagania okreśłone zostały w Rozdziale II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.11.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wydłużony okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Manierka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - pojemność ok. 1,0 l, - posiada pokrowiec, - korek manierki przymocowany do szyjki specjalnym, zabezpieczającym przed zgubieniem paskiem, - na zewnątrz pokrowca kieszonka na tabletki do odkażania wody, - posiada mocowanie do paska lub plecaka. Musi posiadać dopuszczenie do kontaktu z żywnością. Szczegółowe wymagania określone zostały w Rozdziale II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.12.60-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wydłużony okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Menażka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Typ wojskowy, z wysokiej jakości stali kwasoodpornej, pojemność kociołka ok. 1,2 l., pojemność pokrywy do 0,8 l. Waga menażki nie powinna przekroczyć 0,9 kg. Musi posiadać dopuszczenie do kontaktu z żywnością. Dopuszcza się również alternatywnie zaoferowanie menażki trzyczęściowej zawierającej jedno naczynie zamykane o pojemności ok. 1,2 l., jedno naczynie płytkie o pojemności ok. 0,8 l. Szczegółowe wymagania określono w Rozdziale II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.12.60-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wydłużony okres gwarancji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.