eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Zakup usług organizacji i przeprowadzenia jednodniowych wyjazdów edukacyjnych Poznajemy zawody dla uczniów Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce w ramach realizacji projektu nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn. Przeżywaj i mów z nami.



Ogłoszenie z dnia 2012-03-21

Wieliczka: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia jednodniowych wyjazdów edukacyjnych Poznajemy zawody dla uczniów Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce w ramach realizacji projektu nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn. Przeżywaj i mów z nami.
Numer ogłoszenia: 88970 - 2012; data zamieszczenia: 21.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Brata Alojzego Kosiby , ul. Niepołomska 26c, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278 52 78, faks 12 278 52 78.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia jednodniowych wyjazdów edukacyjnych Poznajemy zawody dla uczniów Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce w ramach realizacji projektu nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn. Przeżywaj i mów z nami..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa, polegająca na organizacji i przeprowadzeniu sześciu jednodniowych wyjazdów edukacyjnych z cyklu Poznajemy zawody dla uczniów Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce w ramach realizacji projektu nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn. Przeżywaj i mów z nami. 2/. Liczba uczestników każdego z wyjazdów - suma osób 24, w tym 20 dzieci niepełnosprawnych intelektualnie od 7 do 21 roku życia, kadra - 4 dorosłe osoby w ramach opieki. Wycieczki mogą się odbyć zarówno w dni powszednie jak i w weekendy oraz w wakacje, nie częściej niż jedna wycieczka na tydzień. 3/. Założenia do organizacji usługi: Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania 6 jednodniowych wycieczek tematycznych, każda wycieczka obejmuje jeden z podanych poniżej tematów. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy. a/. Zawód listonosz - Wycieczka do głównej siedziby Poczty w Płaszowie, spotkanie z pracownikiem, spotkanie w Izbie Pamięci Poczty /stare listy, znaczki/, zapoznanie się z najnowszymi metodami sortowania listów, dostarczania paczek, zabawy tematyczne z animatorem /adresowanie kartek, wypełnianie druków pocztowych, nadawanie paczek itp./, b/. Zawód górnik - Wycieczka do zabytkowej kopalni węgla kamiennego Guido w Zabrzu (ekspozycja na powierzchni i poziomie 170 m), zapoznanie się z pracą górnika, zabawy tematyczne z animatorem, obiad w restauracji w Zabrzu, c/. Zawód piekarz - Wycieczka do muzeum chleba w Radzionkowie, udział w warsztatach, Historia chleba, połączonych z wypiekaniem bułeczek, zabawy tematyczne z animatorem, obiad w restauracji, d/. Zawód garncarz - Wycieczka do Rabki do pracowni garncarskiej, udział w warsztatach garncarskich, zwiedzanie skansenu kolejowego w Chabówce, zabawy tematyczne z animatorem, obiad w restauracji, e/.Zawód twórca animacji filmowej - studio filmów rysunkowych w Bielsku Białej - Zwiedzanie studia filmów rysunkowych w Bielsku Białej, pogadanka na temat animacji, pokaz 4 filmów animowanych, zabawy tematyczne z animatorem, wyjazd kolejką linową na Szyndzielnię, obiad w restauracji w Bielsku - Białej, f/. Zawód aktor i scenograf - Wizyta w teatrze dla dzieci, zwiedzanie teatru od kulis, oglądanie spektaklu teatralnego dla dzieci. 4/. Szczegółowe wymagania warunków transportu. Wykonawca zapewni przewóz uczestników zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa, pojazdami spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2005, nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób. Wykonawca musi dysponować aktualnymi badaniai technicznymi pojazdów, którym będą podróżować uczestnicy, aktualną licencją na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - dla przewoźnika, odpowiednimi kwalifikacjami zawodowe kierowców, ubezpieczenie OC, NNW. Autokar 35 miejsc. Wyjścia awaryjne, do których dostęp nie powinien być niczym utrudniony, dwie gaśnice, apteczka doraźnej pomocy. Autokar nie starszy niż 7 lat. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający warunki określone w SIWZ i umowie, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego środka transportu oraz kierowców w sytuacji powyżej określonej Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Wykonawca ponosi koszty zapewnienia zastępczego środka transportu. 5/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a/. Zamawiający organizuje i zapewnia opiekę w czasie przejazdu i pobytu, b/. Przekazanie ostatecznej imiennej listy uczestników każdego z wyjazdów nastąpi po podpisaniu przez Wykonawcę umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych na potrzeby realizacji projektu jednak nie później niż 3 dni przed terminem ich rozpoczęcia, c/. Wykonawca na koszt własny zapewnia pilota/animatora zabaw oraz przewodnika po miejscach objętych programem zwiedzania, d/. Wykonawca dokona wszelkich niezbędnych opłat związanych z realizacją zamówienia, w tym za parkingi płatne, wstęp do zwiedzanych obiektów. e/. Wykonawca zapewnia bilety wstępów do zabytkowej kopalni węgla w Zabrzu, Muzeum chleba w Radzionkowie, muzeum kolejnictwa w Chabówce, pracowni garncarskiej, na spektakl teatralny, na przejazd kolejką linową na Szyndzielnię /wyjazd, zjazd/, f/. Wykonawca na własny koszt zapewnia obiady dla uczestników wyjazdów do Bielska - Białej, Zabrza, Radzionkowa, Rabki; obiad - zupa, danie główne (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek), napoje: kompot i woda mineralna (gazowana i niegazowana 0,33l/os) lub soki owocowe (0,33l/os) oraz suchy prowiant na wycieczki do teatru oraz na pocztę (bułka kajzerka lub paluch z szynką drobiową lub wieprzową, sałata, ser żółty, pomidor, ogórek, papryka, ogórek konserwowy (różne kompozycje), sok 100% (pomarańczowy, jabłkowy) w kartoniku lub Kubuś - batonik czekoladowy (mars, snikers, prince polo) lub ciasteczka w czekoladzie około 100 gram). g/. Wykonawca na własny koszt zapewnia materiały i środki do przeprowadzenia zabaw związanych tematycznie z poznawanym zawodem, h/. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników wyjazdu NNW min. 5000,00 PLN. Kserokopie polis Wykonawca dostarczy przed terminem każdego z wyjazdów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na organizowaniu imprez turystycznych oraz na pośredniczeniu na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczenie usług turystycznych wydane na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997 r. o usługach turystycznych (tj. Dz.U. z 2004 r., nr 223, poz. 2268 z późn. zm.).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują sprawnym technicznie autokarem o podwyższonym standardzie i wymaganej w SIWZ ilości miejsc siedzących, nie starszym niż 7 lat.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują pilotem - animatorem zabaw i przewodnikiem po zwiedzanych obiektach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek sytuacji ekonomicznej Zamawiający uzna Wykonawców ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 50 000 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Szczegółowy program każdej z wycieczek.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów (pisemne zobowiązanie innych podmiotów), zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy, 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę programu wyjazdu lub zorganizowanie dwóch wycieczek o tym samym temacie jednak nie innym niż wymieniony w pkt 3.2.2 (tj. 6 wycieczek w co najmniej 4 tematach) z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od stron lub których strony umowy przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć ani przewidzieć. Wszystkie zmiany wymagają zgody Zamawiającego. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę, w którym wskazuje on zasadność wprowadzenia zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.eu/zssprojekt
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im Br. A. Kosiby w Wieliczce ul. Niepołomska 26 c, 32-020 Wieliczka pok.2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2012 godzina 08:45, miejsce: Zespół Szkół im Br. A. Kosiby w Wieliczce ul. Niepołomska 26 c, 32-020 Wieliczka pok.2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn. Przeżywaj i mów z nami. Zamówienie finansowane w 100% ze środków POKL, w tym 85% płatne ze środków europejskich a 15% dotacja celowa z budżetu państwa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.