eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfice › Sprzątanie pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Gryfice.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-19

Gryfice: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Gryfice.
Numer ogłoszenia: 8894 - 2011; data zamieszczenia: 19.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 410950 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice, Osada Zdrój 1, 72-300 Gryfice, woj. , tel. 091 3843321; 3842516, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzający własnością Skarbu Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Gryfice..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zestawienie pomieszczeń 0.1 klatka schodowa panele podłogowe / płytki ceramiczne 17.0m2 0.2 komunikacja płytki ceramiczne 30.8m2 0.3 pomieszczenie biurowe panele podłogowe 15.0m2 0.4 pomieszczenie biurowe panele podłogowe 31.9m2 0.5 świetlica panele podłogowe 39.5m2 0.6 pomieszczenie biurowe panele podłogowe 10.3m2 0.7 pomieszczenie biurowe panele podłogowe 14.8m2 0.8 pomieszczenie biurowe panele podłogowe 14.1m2 0.9 zaplecze socjalne płytki ceramiczne 7.0m2 0.10 pomieszczenie biurowe panele podłogowe 19.5m2 0.11 pomieszczenie biurowe panele podłogowe 22.0m2 0.12 pomieszczenie biurowe panele podłogowe 15.3m2 0.13 pomieszczenie biurowe panele podłogowe 10.5m2 0.14 pomieszczenie biurowe panele podłogowe 12.2m2 0.15 pomieszczenie biurowe wykładzina dywanowa 20.0m2 0.16 pomieszczenie biurowe panele podłogowe 20.3m2 0.17 pomieszczenie biurowe panele podłogowe 12.4m2 0.18 komunikacja płytki ceramiczne 6.7m2 0.19 toaleta płytki ceramiczne 2.8m2 razem: 322.1m2 2. Zakres wykonywania czynności: a) codziennie: - -zamiatanie, mycie płytek podłogowych, schodów, paneli podłogowych - odkurzanie wykładzin i czyszczenie nowo powstałych zabrudzeń (plam) - opróżnienie koszy na śmieci i niszczarek, wymiana jednorazowych worków plastikowych oraz wynoszenie śmieci w wyznaczone miejsce - wycieranie mebli, szaf, biurek na mokro i sucho z użyciem odpowiednich środków - wycieranie parapetów - usuwanie widocznych śladów dotyku na drzwiach, ścianach i szafach - oczyszczenie umywalek wewnątrz i z zewnątrz - czyszczenie muszli i pisuarów włącznie z płytkami ceramicznymi - przetarcie luster - kontrola, a w razie potrzeby wymiana papieru toaletowego, napełnienie pojemników z mydłem - opróżnianie i czyszczenie kubłów higienicznych - wycieranie aparatów telefonicznych b) jeden raz w tygodniu: - wycieranie grzejników na mokro - wycieranie na mokro z użyciem środków czyszczących płytek ściennych w toaletach - wycieranie poręczy - odkurzanie tapicerki meblowej c) jeden raz w miesiącu: - wycieranie kontaktów i wyłączników światła - odkurzanie grzejników - gruntowne mycie wszystkich drzwi d) cztery razy w roku: - mycie okien łącznie z ramami i ościeżnicami - gruntowne doczyszczanie podłóg wraz z impregnacją - czyszczenie żaluzji pionowych i rolet - mycie lamp i kloszy e) Jeden raz w roku: - gruntowne czyszczenie dywanów - gruntowne czyszczenie tapicerki meblowej 3. Dodatkowe informacje: Pora sprzątania w godzinach od 14oo - 22oo - Powierzchnia żaluzji i rolet - - Całkowita powierzchnia okien do mycia - 122 m2 - Całkowita powierzchnia drzwi do mycia to 76 m2 - Łączna ilość grzejników to 25 szt. - Łączna ilość zatrudnionych pracowników to 22 osób - Obicia krzeseł, foteli - tapicerowane tekstylne (standardowe) 4. Wykonawca do wykonania zamówienia powinien wykorzystać własny sprzęt (odkurzacz, wiadra, ścierki, mopy, szczotki, miotły itp.) 5. Zaopatrzenie w środki czystości: Wykonawca dostarczy środki czystości oraz środki zapachowe. 6. Ustalenia porządkowe: a) po zakończeniu pracy okna należy zamknąć, urządzenia elektryczne wyłączyć a krany zakręcić b) zabranie się wprowadzania do pomieszczeń osób obcych i członków rodziny c) zabrania się wynoszenia na zewnątrz budynku sprzętu należącego do zamawiającego d) należy bezzwłocznie powiadomić zamawiającego o zauważonych przypadkach noszących znamiona kradzieży oraz sytuacjach mogących spowodować pożar lub zalanie wodą itp. e) osoby sprzątające ponoszą odpowiedzialność za sprzęt i pomieszczenia znajdujące się w budynku na okres swojej pracy f) wszystkie prace objęte zamówieniem muszą być wykonywane zgodnie z przepisami BHP i p.poż sprzątanie powinno odbywać się w taki sposób aby nie powodowało zniszczenia mebli, ościeżnic drzwi, obić bądź zabrudzeń ścian...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Multi Serwis Cleaner, ul.Sportowa 6, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14640,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.