eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Warszawa: Dostawa mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 88909 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Geologiczny , ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8498085, 8495027, faks 022 8498085, 8495027.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem mebli wykonywanych na zlecenia szczegółowe. Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wszystkie meble biurowe muszą być wykonane z płyty wiórowej dwustronnie laminowanej grubości 18 mm ( blaty części biurek grubości 28 mm ) o powierzchni matowej, kolor do uzgodnienia spośród kolorów standardowych: olcha, buk, calvados, dąb jasny, jabłoń, klon, orzech jasny, orzech ciemny. 2. Wszystkie obrzeża płyt meblowych oklejone taśmą z twardego ABS w kolorze płyty o grubości 2 mm i szerokości odpowiedniej do grubości płyty, klejoną na gorąco, 3. Plecy szaf i nadstawek wykonane z płyty pilśniowej twardej o grubości 6 mm jednostronnie lakierowanej na biało, 4. Szuflady w biurkach i kontenerach na metalowych prowadnicach rolkowych, 5. W szafach, regałach i kontenerach zastosowane muszą być zawiasy puszkowe, metalowe, samo domykające, 6. Drzwi przesuwne wyposażone w stalowy system jezdny z zabezpieczeniem przed wypadnięciem drzwi, obramowanie skrzydła stalowe, dostosowane kolorystycznie do kolorystyki płyt meblowych, między skrzydłami uszczelka przeciw kurzowa, pionowe boki skrzydeł drzwiowych oklejane paskiem taśmy odbojowej, wypełnienie skrzydeł drzwiowych - płyta wiórowa dwustronnie laminowana grubości 10 mm, 7. Wszystkie drzwi przesuwne w szafach muszą być wyposażone w okrągłe uchwyty, umożliwiające ich przesuwanie. Uchwyty wykonane z tworzywa sztucznego o średnicy 55 mm wpuszczane w skrzydło drzwi, w kolorystyce odpowiedniej do kolorystyki płyty, 8. Szafy oraz nadstawki do nich przewidziane muszą być skręcone ( zmontowane ) dopiero po ustawieniu mebli w miejscu docelowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy składający ofertę muszą spełniać opisane w tej części wymagania. 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potwierdzone wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie nie mniej niż trzech dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 60% ceny ofertowej netto za każde zamówienie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie. Za przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie dostawę i montaż oferowanych mebli biurowych. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej instrukcji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych dostaw na formularzu Doświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 3) wraz z załączonymi dokumentami, że zamówienia te zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-975 Warszawa, ulica Rakowiecka 4, budynek A pokój nr 231.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 12:00, miejsce: 00-975 Warszawa, ulica Rakowiecka 4, Kancelaria Główna PIG, pokój nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 15.07.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.