eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa akumulatorów, komór galwanicznych i baterii galwanicznych; numer postępowaniaD/19/03/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-29

Warszawa: Dostawa akumulatorów, komór galwanicznych i baterii galwanicznych; numer postępowania: D/19/03/2010
Numer ogłoszenia: 88898 - 2010; data zamieszczenia: 29.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3090 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6815337, faks 022 6815093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.9rbm.rembertow.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa - podsektor rządowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akumulatorów, komór galwanicznych i baterii galwanicznych; numer postępowania: D/19/03/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akumulatorów, komór galwanicznych i baterii galwanicznych z podziałem na 6 części (zadania); - zadanie nr 1 - dostawa akumulatorów w ilości 244 szt.; - zadanie nr 2 - dostawa akumulatorów do pojazdów w ilości 17 szt.; - zadanie nr 3 - dostawa akumulatorów rozruchowych i baterii trakcyjnych w ilości 28 szt.; - zadanie nr 4 - dostawa baterii alkalicznych w ilości 246 szt.; - zadanie nr 5 - dostawa akumulatorów w ilości 10 szt.; - zadanie nr 6 - dostawa akumulatorów kwasowo - ołowiowych do pojazdów w ilości 46 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: - na zadanie 1 - 6 900,00 zł; - na zadanie 2 - 4 200,00 zł; - na zadanie 3 - 52 200,00 zł; - na zadanie 4 - 700,00 zł; - na zadanie 5 - 700,00 zł; - na zadanie 6 - 10 000,00 zł.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż łącznie 74 700,00 zł, w tym na: - na zadanie 1 - 6 900,00 zł; - na zadanie 2 - 4 200,00 zł; - na zadanie 3 - 52 200,00 zł; - na zadanie 4 - 700,00 zł; - na zadanie 5 - 700,00 zł; - na zadanie 6 - 10 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie szczegółowe o: - należytym wykonaniu minimum dwóch dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (wskazaną w III 3.2) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. - posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż (wskazanej w III 3.5 Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (który należy wypełnić bez załączania dokumentów).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: - terminu zawarcia umowy; - okresu świadczenia - a tym samym ilości przewidzianych w ofercie (adekwatnym do planowanego terminu w przypadkach świadczeń okresowych); - zmiany miejsca świadczenia;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.9rbm.rembertow.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3090, ul. Marsa 110, 04 -470 Warszawa - budynek nr 1, pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2010 godzina 08:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3090, ul. Marsa 110, 04 -470 Warszawa - Kancelaria Jawna - budynek nr 3, pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa akumulatorów, komór galwanicznych i baterii galwanicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akumulatorów; - akumulator R20 w ilości 164 szt.; - akumulator 9 V w ilości 80 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0, 31.43.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa akumulatorów, komór galwanicznych i baterii galwanicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akumulatorów do pojazdów: - akumulator 12 V 92 Ah 720 A w ilości 10 szt.; - akumulator 12 V 55 Ah w ilości 4 szt.; - akumulator 12 V 45 Ah w ilości 1 szt.; - akumulator 12 V 50 Ah w ilości 1 szt.; - akumulator 12 V 7 Ah w ilości 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0, 31.43.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa akumulatorów, komór galwanicznych i baterii galwanicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akumulatorów rozruchowych i baterii trakcyjnych; - akumulator 12 60 Ah - 8 szt.; - akumulator 12 V 88 Ah - 1 szt.; - akumulator 12 V 125 Ah - 3 szt.; - akumulator 12 V 140 Ah - 1 szt.; - akumulator 12 V 180 Ah - 7 szt.; - bateria trakcyjna 24 V 540 Ah do podnośnika widłowego akumulatorowego typ WW - 3 szt.; - bateria trakcyjna 80 V 240 Ah do wózka transportowego akumulatorowego typ WNA - 4 szt.; - prostownik diodowy do ładowania baterii trakcyjnych 24 V 100 A - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0, 31.43.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa akumulatorów, komór galwanicznych i baterii galwanicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa baterii alkalicznych: - bateria alkaliczna AA / R6 - 176 szt.; - bateria alkaliczna AA / RO3 - 50 szt.; - bateria alkaliczna AA / 6LR - 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa akumulatorów, komór galwanicznych i baterii galwanicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akumulatorów: - akumulator NB - 2 LH (E 160814) do aparatu fotograficznego Canon EOS 350 D - 1 szt.; - akumulator JVC BNVF 733 (do kamery JVC GZ-MG 505 - HE) - 1 szt.; - akumulatorek typu AA2700mAh z ładowarką - 4 szt.; - akumulatorek typu AAA1000mAh z ładowarką - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0, 31.43.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa akumulatorów, komór galwanicznych i baterii galwanicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akumulatorów kwasowo - ołowiowych do pojazdów: - akumulator 12 V 100 Ah ( LUBLIN III) w ilości 16 szt.; - akumulator 6 V 195 Ah (ciągnik rolniczy) w ilości 8 szt.; - akumulator 12 V 74 Ah (TARPAN) w ilości 8 szt.; - akumulator 12 V 55 Ah w ilości 14 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0, 31.43.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.