eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa papieru kserograficznego-część A i/lub materiałów biurowych-część B na potrzeby Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu Znak sprawySR-ŚR/1/2010



Ogłoszenie z dnia 2010-03-29

Wrocław: Dostawa papieru kserograficznego-część A i/lub materiałów biurowych-część B na potrzeby Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu Znak sprawy: SR-ŚR/1/2010
Numer ogłoszenia: 88880 - 2010; data zamieszczenia: 29.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia, ul. Podwale 30, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 370-43-56, faks 071 370-43-56.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru kserograficznego-część A i/lub materiałów biurowych-część B na potrzeby Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu Znak sprawy: SR-ŚR/1/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, zależna od potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia we Wrocławiu dostawa papieru kserograficznego - część A i/lub materiałów biurowych - część B. Każda dostawa realizowana będzie na podstawie bieżących, indywidualnych zapotrzebowań Zamawiającego składanych przez okres: od daty podpisania umowy do końca 2010 roku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 21.12.00.00 - 21.12.00.00 25.24.00.00 - 25.24.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa papieru kserograficznego-część A na potrzeby Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu Znak sprawy: SR-ŚR/1/2010

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OFFSET S.C. Hurtownia Artykułów Papierniczych i Biurowych Jerzy Wojtaszek, Grażyna Wojtaszek - Kuźmińska, ul. Kwidzyńska 2, 51-416 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107561,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 131217,23

  • Oferta z najniższą ceną: 131217,23 / Oferta z najwyższą ceną: 145129,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych-część B na potrzeby Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu Znak sprawy: SR-ŚR/1/2010

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANION PLANT S.J., ul. Kruszwicka 26/28, 52-652 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 167052,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 203446,07

  • Oferta z najniższą ceną: 203446,07 / Oferta z najwyższą ceną: 225406,81

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. art.10 ust. 2 i art. 69-73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z zapisem art. 70 Ustawy - przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8. Zastosowano tryb - zapytanie o cenę - gdyż dostawa materiałów w ramach obu części, w zakresie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia jest dostawą asortymentowo uznaną za powszechnie dostępną. Wyszczególnione materiały papiernicze i biurowe posiadają ustalone standardy jakościowe. Dostawa może być zrealizowana przez każdą firmę prowadzącą działalność gospodarczą w wymaganym zakresie. Na rynku lokalnym i krajowym istnieje wiele podmiotów mogących zrealizować przedmiot zamówienia w pełnym zakresie. Jednocześnie wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustęp 8.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.