eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Dostawa podnośnika

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-02

Jelenia Góra: Dostawa podnośnika
Numer ogłoszenia: 88874 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacyjny w Jeleniej Górze , ul. Wolności 145, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7646-736 w. 137, faks 075 7648684.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.jgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa podnośnika.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego przestawnego podnośnika sześciokolumnowego do podnoszenia autobusów oraz pojazdów ciężarowych. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę urządzenia (z kompletem dokumentacji technicznej i użytkowej), montaż, uruchomienie oraz przeszkolenie w zakresie obsługi. Wymagania eksploatacyjno-techniczne: 1. Podnośnik powinien zapewnić: - udźwig: co najmniej 6000 kg na kolumnę; - wysokość podnoszenia minimum 1800 mm; - czas podnoszenia na maksymalną wysokość nie większy niż 120 s; - możliwość pracy wszystkich kolumn jednocześnie, pary kolumn, jak również jednej kolumny automatycznie z dowolnej kolumny bez potrzeby przełączenia trybu pracy na kolumnie głównej; -natychmiastowe zatrzymanie ruchu podnośnika w momencie zwolnienia przycisku opuszczania bez możliwości dalszego ruchu łap nośnych podnośnika w dół. 2. Podnośnik powinien posiadać: - napęd: elektro-hydrauliczny; - łapy do podnoszenia kół 17-22,5; - bezprzewodową łączność między kolumnami; - niezależne akumulatorowe zasilanie każdej kolumny; - ładowanie akumulatorów za pośrednictwem jednofazowego źródła zasilania 230V; - każda kolumna powinna być wyposażona w: 1. zintegrowany wózek jezdny wyposażony w hydrauliczny system unoszenia i opuszczania; 2. syntetyczne i samosmarujące rolki prowadzące w czasie podnoszenia i opuszczania; 3. panel sterowania oraz wyświetlacz cyfrowy z informacjami co najmniej: stan naładowania akumulatorów i wysokość podnoszenia. - system, który umożliwia ustawianie kolumn w dowolny sposób przy pojeździe (poszczególne kolumny nie mają przypisanego miejsca w konfiguracji systemu); - system, który umożliwia płynne podnoszenie i opuszczanie pojazdu przy nierównomiernym rozłożeniu ciężaru; - dodatkowy tryb pracy spowolnionego opuszczania za pomocą przycisku na skrzynce kontrolnej (oprócz jednego standardowego systemu opuszczania), co zapewni precyzyjne wykonanie określonych czynności. Płynna praca opuszczania/podnoszenia (brak operacji skokowej); - niezależny mechaniczny system zabezpieczenia każdej kolumny; - konstrukcję zapewniającą jego montaż i eksploatację w warunkach polowych (na otwartym powietrzu); - wyposażenie dodatkowe: adaptery do podnoszenia pojazdu o średnicach kół 15-17 - 4 szt. 3. Warunki gwarancji i serwisu. 1.Okres gwarancyjny urządzenia min. 12 miesięcy od daty podpisania protokołu przyjęcia przez odbiorcę. 2.Okres gwarancyjny na akumulatory - min. 60 miesięcy. 3.Gwarancja na system rolek prowadzących podnośnik - dożywotnia. 4.Wykonawca zapewni usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym ze skuteczną naprawą w ciągu 14 dni na terenie kraju. 5.Usługi serwisowe wykonywane na koszt Wykonawcy przez okres trwania gwarancji. W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji usterek, których nie można usunąć w miejscu użytkowania urządzenia, koszty transportu od i do kupującego ponosi sprzedający. 4. Pozostałe warunki. 1. W cenie urządzenia zawarte winny być: dostawa do siedziby Zamawiającego, montaż, uruchomienie oraz przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego do obsługi urządzenia. 2. Wraz z dostawą urządzenia wykonawca dostarczy zamawiającemu: 3. Certyfikat zgodności z wymogami bezpieczeństwa zawartymi w odpowiednich dyrektywach Unii Europejskiej - Certyfikat Zgodności CE. 4. Certyfikat zgodności Instytutu Transportu Samochodowego. 5. Dopuszczenie Urzędu Dozoru Technicznego do użytkowania podnośnika na rynku polskim. 6. Instrukcję obsługi w języku polskim..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.30.00 - Podnośniki i wciągniki do pojazdów mechanicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1)Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1, oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - wzór: Dokument 2. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu/-ów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.jgora.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Komunikacyjny ul. Wolności 145, 58-500 Jelenia Góra, pokój nr 26..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Komunikacyjny ul. Wolności 145, 58-500 Jelenia Góra, pokój nr 21 - Sekretariat MZK.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.