eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW - GMINA UJŚCIE, obszar wiejski, obrębyByszki, Chrustowo, Ługi Ujskie, Nowa Wieś Ujska

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-29

Piła: MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW - GMINA UJŚCIE, obszar wiejski, obręby: Byszki, Chrustowo, Ługi Ujskie, Nowa Wieś Ujska
Numer ogłoszenia: 88870 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Pile, Al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 2109330, fax 0-67 2109332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW - GMINA UJŚCIE, obszar wiejski, obręby: Byszki, Chrustowo, Ługi Ujskie, Nowa Wieś Ujska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią usługi oznaczone tytułem: MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW - GMINA UJŚCIE, obszar wiejski, obręby: Byszki, Chrustowo, Ługi Ujskie, Nowa Wieś Ujska. Obręby będące przedmiotem zamówienia położone są w Powiecie Pilskim, woj. wielkopolskie. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja danych części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków w systemie EGB 2000 oraz aktualizacja obiektowej numerycznej mapy ewidencyjnej w systemie GEO-INFO V gminy Ujście - obszar wiejski (4 obręby). Celem tych działań ma być dostosowanie obecnej ewidencji gruntów i budynków ww. obrębów gminy Ujście do wymogów rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454) zwanego dalej rozporządzeniem z uwzględnieniem zmian wynikających z przepisów art. 24a pkt.1 do 12 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2008 r. Nr 240, poz. 2027, z późn. zm.) oraz art.21 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603, z późn. zm.). . 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ p.t: Warunki techniczne, który zawiera następujące informacje: 1. Dane formalno-organizacyjne: - przedmiot i obszar opracowania; - podstawowe przepisy prawne 2. Podstawowe dane o obiekcie. 3. Istniejące materiały geodezyjne i kartograficzne: - pozioma osnowa geodezyjna, - mapa zasadnicza, - operat ewidencji gruntów i budynków . 4. Szczegółowy zakres opracowania: - granice jednostki ewidencyjnej; - granice obrębu; - granice działek; - aktualizacja numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej; - ogólne zasady numerowania i kodowania obiektów; - kontrola opracowanej bazy danych mapy katastralnej; - operat techniczny. Symbolika i redakcja mapy winna być dostosowana do skali istniejących arkuszy ewidencyjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby do wykonania usług objętych zamówieniem. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy wykonujący zamówienie posiadali uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii przynajmniej w zakresie 1 (pierwszym) i 2 (drugim). Wykonawca musi wskazać przynajmniej dwóch pracowników z uprawnieniami jak wyżej. 3. Potencjał techniczny Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jednym stanowiskiem oprogramowania GEO INFO V oraz oprogramowaniem ewidencji gruntów, budynków i lokali - EGB 2000. W załączniku nr 3 należy wskazać co najmniej jedną osobę z ukończonym kursem GEO INFO V. 4. Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany wykonać całość zadania własnymi siłami. 5. Ubezpieczenie Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Gwarancja za wykonane usługi Wykonawca nie może zaoferować terminu gwarancji jakości wykonanych usług, krótszego niż 36 miesięcy 6.1. Warunki zapłaty 6.1.1. Wykonawca wystawi fakturę VAT po protokolarnym, bezusterkowym odbiorze przedmiotu zamówienia. 6.1.2. Termin płatności faktur - 14 dni od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 6 SIWZ, a w wypełnionych lub przedłożonych dokumentach wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Informacje na temat potencjału kadrowego, jakim dysponuje Wykonawca: Informacja o pracownikach, którzy będą wykonywać zamówienie. Należy sporządzić zgodnie z formularzem załącznika nr 3 do SIWZ. Do informacji należy dołączyć potwierdzone kserokopie uprawnień pracowników. Informacja musi spełniać wymagania punktu 5.2 i 5.3. SIWZ. 5. Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Oświadczenie o zaoferowanym okresie gwarancji na wykonane usługi.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile, Al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła Zespół Zamówień Publicznych i Inwestycji, Al. Niepodległości 37 w Pile, w pokoju nr 304.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile, Al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, pokój 111..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.