eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Odnowa nawierzchni ulicy Wiejskiej w Elblągu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-29

Elbląg: Odnowa nawierzchni ulicy Wiejskiej w Elblągu
Numer ogłoszenia: 88854 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 54338 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, fax 055 235 35 55, 055 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa nawierzchni ulicy Wiejskiej w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Odnowa nawierzchni ulicy Wiejskiej w Elblągu przedmiot główny: nazewnictwo wg CPV: roboty drogowe Inwestycja, której realizacja stanowi przedmiot niniejszego zamówienia publicznego obejmuje roboty budowlane związane z realizacją zadania pn.: Odnowa nawierzchni ulicy Wiejskiej w Elblągu. 2. Przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane w 2007 roku przez Zakład Usług Inwestycyjnych inż. Marcin Łach, ul. Gwiezdna 10/14, 82-300 Elbląg, składająca się z: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA I. PRZEDMIAR ROBÓT: Przedmiar do kosztorysu ofertowego Nazwa inwestycji: Remont (odnowa) nawierzchni ulicy Wiejskiej w Elblągu Branża: Drogowa Przedmiar robót przekazywany jest wraz z SIWZ jako ZAŁĄCZNIK Nr 7 do SIWZ. II. PROJEKT WYKONAWCZY: Skrócony projekt wykonawczy Nazwa inwestycji: Remont (odnowa) nawierzchni ulicy Adres obiektu: Elbląg, ul. Wiejska Branża: Drogowa B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE Nazwa inwestycji: Remont (odnowa) nawierzchni ulicy Wiejskiej w Elblągu Branża: Drogowa Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A.II. oraz specyfikacje techniczne, o których mowa w pkt B., stanowią ZAŁĄCZNIK Nr 8 do SIWZ. ZAŁĄCZNIK Nr 8 do SIWZ jest zgodnie z wolą pobierającego SIWZ przekazywany w wersji papierowej za opłatą na pisemny wniosek pobierającego SIWZ lub udostępniany jest do wglądu dla zainteresowanych w siedzibie Zamawiającego. ZAŁĄCZNIK Nr 8 do SIWZ wraz z SIWZ udostępniony jest również na stronie internetowej Zamawiającego www.umelblag.pl . 2. Przedmiotowe roboty będą zrealizowane w oparciu o wyżej wymienioną dokumentację projektową i specyfikacje techniczne oraz przepisy obowiązujące w zakresie realizacji robót budowlanych i budowy dróg publicznych. 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną w celu zapoznania się z warunkami wykonywania robót. 4. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną robót budowlanych, w tym m.in.: - wykonanie szkicu topograficznego z wytyczeniem obiektów i naniesieniem granicy pasa drogowego, - sporządzenie operatu geodezyjnego warstwy wyrównawczej i wiążącej nawierzchni drogowych, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 5. Zamawiający informuje, że wysokość środków budżetowych, które posiada na realizację przedmiotowej inwestycji w 2008 r. wynosi 800 000 zł. 6. Wykonawca w terminie do 5 dni od podpisania umowy musi przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji ze wskazaniem, jakie zakresy robót będzie realizował w roku 2008 i 2009. 7. Zamawiający dopuszcza w 2008r. większe zaawansowanie rzeczowe inwestycji, której realizacja stanowi przedmiot zamówienia, niż pozwoli mu na to wysokość posiadanych środków. Wówczas pozostałe, wykonane w 2008 r. roboty będą fakturowane po 20 stycznia 2009 r. (tzw. roboty w toku) i opłacane ze środków budżetowych roku 2009 przeznaczonych na realizację pozostałej części inwestycji. 8. Zamawiający wymaga, aby w czasie prowadzenia Wykonawca robót zapewnił przejezdność ulicy i dojazdy do posesji. 9. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia oferty na podstawie dokumentacji projektowej i informacji zawartych w niniejszej SIWZ. 10. W trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia, po podpisaniu umowy z Wykonawcą, poniższe dokumenty będą uważane za jej elementy oraz będą interpretowane jako części umowy w następującej ich ważności: a) Umowa, b) SIWZ, c) dokumentacja projektowa, d) przedmiar robót, e) oferta. 11. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty. 12. W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby były one zgodne ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK Nr 4 do SIWZ. 13. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu Cywilnego. 14. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 15. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 16. Zakres zamówienia: Zakres robót, będących przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego obejmuje wykonanie robót związanych z: a) ułożeniem nowej nakładki bitumicznej na nawierzchni jezdni, b) przebudową chodników wraz z krawężnikami i obrzeżami, c) przebudową zjazdów, d) budową zatok parkingowych, e) regulacją urządzeń infrastruktury technicznej, f) wykonaniem oznakowania poziomego i pionowego. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1393013,16 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1393013.16
  • Oferta z najniższą ceną: 1393013.16 / oferta z najwyższą ceną: 1472955,77
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.