eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rokietnica › Dożywianie dzieci w szkołach gminy Rokietnica w 2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-05

Rokietnica: Dożywianie dzieci w szkołach gminy Rokietnica w 2013.
Numer ogłoszenia: 88824 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53128 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rokietnica, Rokietnica 682, 37-562 Rokietnica, woj. podkarpackie, tel. 16 6221391, faks 16 6221391.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci w szkołach gminy Rokietnica w 2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy dożywiania dzieci w szkołach gminy Rokietnica w 2013r.Planowana liczba dożywianych dzieci w poszczególnych szkołach jest następująca: Zespół Szkół w Rokietnicy-47, Szkoła Podstawowa w Czelatycech-18,Szkoła Podstawowa w Tapinie-13, Szkoła Podstawowa w Tuligłowach -14,Szkoła Podstawowa Rokietnica Wola - 18.Wykonanie tego zadania obejmuje: - dowóz ciepłych posiłków wraz z naczyniami i sztućcami jednorazowymi oraz próbkami do badań SANEPIDU do szkół w samochodzie spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną - odbór zużytych naczyń jednorazowych i resztek po posiłku, -transport obiadów w atestowanych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw, -zakres zamówienia obejmuje: przygotowanie następujących rodzajów posiłków: a) drożdżówka lub kanapka codziennie dla dwóch szkół: w Tapinie i Czelatycach -31 sztuk, b) drugie danie - dwa razy w tygodniu zupa+kromka chleba - 0,5 l, wkładka mięsna 50 gram, - dwa razy w tygodniu drugie danie z mięsem i surówką/ziemniaki, kasza, makaron lub ryż/-250 gram, mięso lub ryba - 100 gram, surówka, jarzyny lub owoc -150 gram, - raz w tygoniu drugie danie /jajko, ryba, naleśnik, pierogi/ - 79 posiłków dziennie. Posiłki muszą być przygotowane z zakupionych przez Wykonawcę produktów żywnościowych wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki, przygotowane zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia/Dz.U z 2006r. Nr 171, poz.1225 z późn.zm.) oraz dostarczone w odpowiednich termosach termoizolacyjnych. Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu umowy oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakośći zgodnie z normami HACCAP. Okresem realizacji powyższego zadania jest okres od dnia 04 marca 2013r. do 27 czerwca 2013r. i od 05 września 2013r. do 20 grudnia 2013r. Obiady wydawane będą w godzinach od 10.30 do 11.00. Liczba dożywianych dzieci we wszystkich szkołach - 110. Liczba dzieci może być weryfikowana z 1 dniowym wyprzedzeniem. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni żywieniowych i dostarczany do dyrektorów szkół z wyprzedzeniem 2 dniowym. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia.Minimalne wartości kaloryczne: -posiłek min.900kcal.Minimalna gramatura posiłków: - zupa- min.300 g, - II danie -min.500g. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Catermed S.A., ul.Ks.Siemaszki 15a, 31-201 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74074,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59257,49

  • Oferta z najniższą ceną: 59257,49 / Oferta z najwyższą ceną: 70573,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.