eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Remont dróg w miejscowości Chojne, gmina Sieradz - ulica Stawowa i Osiedlowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-17

Sieradz: Remont dróg w miejscowości Chojne, gmina Sieradz - ulica Stawowa i Osiedlowa
Numer ogłoszenia: 88780 - 2014; data zamieszczenia: 17.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sieradz , ul. Armii Krajowej 5, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 827 55 50, faks 043 822 32 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg w miejscowości Chojne, gmina Sieradz - ulica Stawowa i Osiedlowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest: a)remont nawierzchni oraz poboczy drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Chojnę, gmina Sieradz stanowiący ulicę Osiedlową (dz. nr 1852). Remont drogi polegać będzie na wzmocnieniu istniejącej nawierzchni tłuczniowo żwirowej wraz z ułożeniem warstwy z betonu asfaltowego oraz uzupełnieniu pospółką istniejących poboczy. 1)Zakres robót obejmuje w szczególności: -odtworzenie istniejącej osi drogi w terenie, -plantowanie istniejącej nawierzchni tłuczniowo - żwirowej wraz z zagęszczeniem celem poprawy równości podłużnej i spadków poprzecznych, -wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni warstwą z mieszanki tłucznia kamiennego, -skropienie krawędzi warstwy wzmacniającej na szerokości 0,50m emulsją asfaltową kationową, -wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego -uzupełnienie istniejących poboczy pospółką (żwirem) wraz z nadaniem odpowiednich spadków poprzecznych, -regulację wysokościową włazów studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej oraz zasuw zaworów wodociągowych do poziomu wykonanej jezdni bitumicznej i poboczy ziemnych -ustawienie oznakowania pionowego. 2)Dane drogi: -Klasa drogi - wewnętrzna dojazdowa, -Obciążenie ruchem - nie określa się, -Długość odcinka - 436m, -Szerokość jezdni - 4,20 - 4,50m, -Szerokość poboczy - 1,50m. b)remont nawierzchni oraz poboczy drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Chojnę, gmina Sieradz stanowiący ulicę Stawową (dz. nr 1326). Remontu drogi polegać będzie na wzmocnieniu istniejącej nawierzchni mieszanką tłucznia kamiennego wraz z ułożeniem warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego oraz uzupełnieniu pospółką istniejących poboczy. 1)Zakres robót obejmuje w szczególności: -wyznaczenie istniejącej osi drogi w terenie, -plantowanie istniejącej nawierzchni tłuczniowo - żwirowej wraz z zagęszczeniem celem poprawy równości podłużnej i spadków poprzecznych, -wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni warstwą z mieszanki tłucznia kamiennego, -skropienie krawędzi warstwy emulsją asfaltową kationową, -wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego -uzupełnienie istniejących poboczy pospółką (żwirem) wraz z nadaniem odpowiednich spadków poprzecznych i zagęszczeniu, -wykonanie regulacji pionowej włazów studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej oraz zasuw zaworów wodociągowych do poziomu wykonanej jezdni i poboczy 2)Dane ogólne: -Klasa drogi - wewnętrzna dojazdowa, -Obciążenie ruchem - nie określa się, -Długość odcinka - 250m, -Szerokość jezdni - 4,20m, -Szerokość poboczy - 1,25m. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlane, przedmiary i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załączniki Nr 11,12,13 do SIWZ. 4)Wykonawca udzieli gwarancji jakości na roboty budowlane na okres 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 7 dotyczące przedmiotowego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty wykonał co najmniej 90% robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji dróg. W celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w wykazie robót wszystkich robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji dróg ze wskazaniem informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie oraz załączeniem dowodów dotyczących robót o wartości powyżej 200 000,00 zł określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w wykazie wykonanych robót budowlanych oraz oświadczenia i dokumenty załączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej 1 osobą posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej i posiadającą co najmniej 5 letnie (łącznie) doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy - robót od daty uzyskania uprawnień i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz oświadczenia i dokumenty załączone do ww. wykazu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej 1 osobą posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej i posiadającą co najmniej 5 letnie (łącznie) doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy - robót od daty uzyskania uprawnień i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz oświadczenia i dokumenty załączone do ww. wykazu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w wykazie robót wszystkich robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji dróg ze wskazaniem informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie oraz załączeniem dowodów dotyczących robót o wartości powyżej 200 000,00 zł określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ. 2)Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (załącznik nr 5). 3)Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 6). 4)Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5)Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie załączonych do SIWZ kosztorysów i przedmiarów robót. 6)Dokumenty potwierdzające posiadanie upoważnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 7)Inne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1)gdy konieczność zmiany, w tym zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT) 2)konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: -warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, co zostanie potwierdzone wpisem do dziennika budowy - termin wykonania zamówienia lub poszczególnych etapów może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania niniejszej umowy, -wystąpieniem robót dodatkowych, zamówienia dodatkowe, od których uzależnione będzie wykonanie zamówienia podstawowego - termin wykonania zamówienia lub poszczególnych etapów może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania niniejszej umowy, -wystąpieniem działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwania lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia - termin wykonania zamówienia lub poszczególnych etapów może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania niniejszej umowy, -wystąpieniem nieprzewidzianych okoliczności formalno - prawnych, -stwierdzeniem w czasie wykonywania robót błędów w dokumentacji, których poprawienie uzależnia prawidłowe zakończenie inwestycji, -działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.ugsieradz.com.pl/serwis/przetargi.jsp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sieradz ul. Armii Krajowej 5 98-200 Sieradz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Sieradz ul. Armii Krajowej 5 98-200 Sieradz Sekretariat pok. Nr 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.