To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-06-05
Siedlce: Sprzatanie pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Siedlce
Numer ogłoszenia: 88715 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139746 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlce, ul. Asłanowicza 10, Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 633 25 40 wew. 56, faks 025 6323630.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzatanie pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Siedlce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie codziennej (oprócz sobót, niedziel i dni świątecznych) usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy w Siedlcach, ul. Asłanowicza 10: - pomieszczenia biurowe o pow. 1.319,80 m2; - piwnice o pow. 350,90 m2; - podwórza i przyległego chodnika o pow. 600 m2. Codzienne sprzątanie powierzchni administracyjno - biurowych i zaplecza socjalnego polegające na: - Odkurzaniu wykładzin dywanowych i usuwaniu plam (na sucho), - Mechanicznym myciu powierzchni podłóg wodoodpornych (gres), - odkurzaniu mebli biurowych, stolików, parapetów, luster, - odkurzaniu mebli i parkietu na salach konferencyjnych - wg. potrzeb (przeciętnie 2 x tydz.) (każdorazowo po wynajmie sal), - opróżnianiu pojemników na odpady, - wymianie worków foliowych w pojemnikach, - usuwaniu zanieczyszczeń z wycieraczek zewnętrznych i wewnętrznych, - myciu i dezynfekcji urządzeń sanitarnych, - myciu i sprzątaniu klatek schodowych, myciu parapetów na korytarzach, - sprzątaniu otoczenia wokół budynku (zamiatanie, mycie podestu wejściowego, podjazdu dla niepełnosprawnych, schodów, przyległego chodnika, a w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem), polewanie chodnika przyległego do urzędu wodą w okresie letnim, - odśnieżaniu tarasów (dachów) w okresie zimowym, - wyposażaniu sanitariatów w papier toaletowy i mydło w płynie oraz pomieszczenia socjalnego w mydło w płynie i ręczniki papierowe, - wynoszeniu śmieci do pojemników na zewnątrz, - pielęgnacji zieleni na korytarzach i na zewnątrz, - wykonywaniu drobnych napraw konserwacyjnych, jak: udrażnianie instalacji wodno-kanalizacyjnej, naprawa spłuczek, klamek drzwiowych i zamków itp., - myciu glazurowanych powierzchni ścian, - odkurzaniu tapicerki meblowej, - nabłyszczaniu mebli biurowych; - myciu drzwi wejściowych zewnętrznych i wewnętrznych oraz tablic informacyjnych, Serwis dzienny - utrzymanie czystości między godziną 8.00 - 16.00. Obowiązki wykonywane 1 x tydz.: - mycie metalowych/drewnianych elementów krzeseł, foteli - mycie poręczy i obudowy klatki schodowej, - mycie koszy na śmieci i pojemników. Obowiązki wykonywane 2 x rok: - Mycie powierzchni szklanych okien i elewacji budynku (marzec - kwiecień, wrzesień) - Pranie wykładzin dywanowych i ich impregnacja, - Czyszczenie tapicerki meblowej metodą na sucho. - Czyszczenie sufitów podwieszanych Czyszczenie verticali metodą ultradźwiękową - 1 x rok (kwiecień/maj) Prace będą wykonywane przez zleceniobiorcę przy użyciu własnych środków czystości i higieny, dostarczonych własnym transportem na własny koszt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 165600 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Produkcyjno - Usługowy - Handlowy OLG - MAR Wiesław Rudziński Zakład Pracy Chronionej, ul. Szeroka 18, 08-300 Sokołów Podlaski, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 165600
- Oferta z najniższą ceną: 165600 oferta z najwyższą ceną: 258092.64
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa komponentów na kompost
- Dostawa materiałów medycznych dla Instytutu Nauk o Zdrowiu.
- DOSTAWA KONSERW MIĘSNYCH I RYBNYCH
- Dostawa materiałów odniesienia dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
- dostawa zestawu do kolonoskopii
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3601W w m. Korczew
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania i pielęgnacji terenów zielonych w obiektach Oddziału ZUS we Wrocławiu.
- Wykonanie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Pile przy ul. aleja Powstańców Wielkopolskich 79.
- Sprzątanie budynków administracyjnych zajmowanych przez Urząd Miejski w Koninie.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.