eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej nr 843 odc. Wola Siennicka (Maciejów) - Chełmiec od km 19+150 do km 22+750 o długości 3,6 km.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-29

Chełm: Remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej nr 843 odc. Wola Siennicka (Maciejów) - Chełmiec od km 19+150 do km 22+750 o długości 3,6 km.
Numer ogłoszenia: 88678 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie, ul. Lwowska 24, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5603123, fax 082 5603123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/zdw/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej nr 843 odc. Wola Siennicka (Maciejów) - Chełmiec od km 19+150 do km 22+750 o długości 3,6 km..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem remontu nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej nr 843 odc. Wola Siennicka (Maciejów) - Chełmiec od km 19+150 do km 22+750 o długości 3,6 km, zgodnie z uproszczonym projektem oraz ze specyfikacjami technicznymi stanowiącymi załączniki SIWZ. CPV: 46.23.31.42-6; 45.11.12.00-0; 45.23.32.20-7; 45.11.21.00-6; Zakres robót: I. Roboty przygotowawcze, ziemne i podbudowy z kruszyw łamanych 1.Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 3,6 km 2.Plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie - 405 m2 3.Uzupełnienie podbudowy kamieniem łamanym frakcji 0-25 mm z zagęszczeniem mechanicznym - 405 m2 II. Roboty remontowe 1.Frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km do wbudowania w pobocze drogi - 300 m2 2.Oczyszczenie ręczne nawierzchni bitumicznej przy krawędziach jezdni - 3 600 m2 3. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej - 20 215,30 m2 III. Podbudowy bitumiczne 1.Skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 - 20 043,75 m2 2.Wyrównanie istniejącej podbudowy bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową (MMA) dla ruchu KR.3-6 warstwa wyrównawcza - 1 699,34 Mg IV. Nawierzchnia ulepszona 1.Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (BA) dla ruchu KR.3-6 warstwa ścieralna grub. 4 cm - 19 872,20 m2 V. Roboty wykończeniowe 1.Renowacja (odbudowa) rowów drogowych przy średnim zamuleniu 60% - 1 143,08 m3 2.Transport urobku na odl. do 2 km - 619,56 m3 3.Wyrównanie z uzupełnieniem poboczy gruntowych - 523,52 m3 4.Zagęszczenie poboczy gruntowych - 5 794 m2 5.Uzupełnienie poboczy gruntowych materiałem kamiennym warstwa górna o grubości 10 cm - 162 m2 2. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia w ZDW w Lublinie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 3. Wymagany okres gwarancji jakości dla robót objętych zamówieniem wynosi 36 miesięcy od daty odbioru ostatecznego. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wartość zamówienia : 1 204 794,25 zł /netto/

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 46.23.31.42-6, 45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7, 45.11.21.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 1)Dysponować osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy/robót posiadającą uprawnienia budowlane branży drogowej oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej . 3. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór -zał. C). 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy/robót , wykonawca załączy do oferty wykaz osób (wzór -zał. D) zawierający informację o posiadaniu przez tę osobę uprawnień budowlanych branży drogowej wraz z kserokopią tych uprawnień i załączy kserokopię zaświadczenia o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej odpowiedniego organu samorządu zawodowego. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Ofertę przetargową z ceną netto i podatkiem VAT (wzór -zał. A) wraz z kosztorysem ofertowym (wzór -zał. B) 2) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. X.2. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej /za zgodność z oryginałem/ przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione w pkt. X.2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie; 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24. Cena egz. w formie drukowanej: 37,20 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24 /sekretariat/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.