eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › "Budowa windy osobowej w budynku Prokuratury Okręgowej w Świdnicy przy ul. 1 Maja 21"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-26

Ogłoszenie nr 88667 - 2017 z dnia 2017-05-26 r.

Świdnica: "Budowa windy osobowej w budynku Prokuratury Okręgowej w Świdnicy przy ul. 1 Maja 21"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 63842-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Świdnicy, krajowy numer identyfikacyjny 56980000000, ul. ul. 1 Maja 21, 58100 Świdnica, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 74 850 34 00, faks 748 520 257, e-mail przetarg@prokuratura.walbrzych.pl
Adres strony internetowej (URL): www.swidnica.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Prokuratura

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa windy osobowej w budynku Prokuratury Okręgowej w Świdnicy przy ul. 1 Maja 21"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PO VII WB 261.16.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowej windy osobowej w budynku Prokuratury Okręgowej w Świdnicy ul. 1 Maja 21. 2. Wymagania techniczne dotyczące wykonania i odbioru robót: 1) budowlanych, które zostaną wykonane w ramach zadania inwestycyjnego; 2) przygotowawczych związanych z projektem budowy windy osobowej; 3) malarskich, w ramach zadania inwestycyjnego; 4) budowlanych, które zostaną wykonane w ramach dostawy, dźwigu wraz z konstrukcją nośna szybu, urządzeniami maszynowymi oraz obudową szybu na podstawie sporządzonej przez wykonawcę dokumentacji rejestrowej, zatwierdzonej przez Urząd Dozoru Technicznego dla powyższego zadania; 5) robót elektrycznych w ramach zadania; 6) wentylacyjnych. 3. Zakres prac budowlanych obejmuje między innymi: 1) demontaż stropów podwieszanych w miejscach montażu szybu windowego; 2) wykonanie niezbędnych przekuć, przebić, wyburzeń, itp.; 3) rozbiórka tymczasowej konstrukcji uzupełniającej w stropach; 4) sprawdzenie stanu technicznego stropów w obszarze projektowanej windy; 5) wbudowanie, w wykonanych otworach dźwigu osobowego z samonośną konstrukcją; 6) wykonanie robót wykończeniowych, tj. uzupełnienie tynków, glazury, malatury, itp.; 7) wykonanie zasilania dźwigu, uziemienia, oświetlenia szybu, doprowadzenie sygnału telefonicznego do interkom-u windy; 8) przeprowadzenie czynności certyfikacji windy oraz uzyskanie decyzji o jej dopuszczeniu do użytkowania. 4. Zakres robót elektrycznych obejmuje między innymi: 1) zasilanie projektowanej windy należy wykonać z główniej rozdzielnicy elektrycznej budynku przewodem typu YDYżo 5x4 mm2; 2) dla potrzeb zabezpieczenia projektowanego obwodu zasilającego windę w głównej rozdzielnicy elektrycznej budynku należy zabudować dodatkowe zabezpieczenie w postaci rozłącznika bezpiecznikowego typu R303 (bądź równoważnego) wyposażonego wkładki bezpiecznikowe 3 x20A; 3) dla potrzeb zasilania oświetlenia szybu windy z rozdzielnicy piętrowej zabudowanej na poziomie przyziemia należy ułożyć przewód typu YDYżo 4x1,5 mm2; 4) dla potrzeb zabezpieczenia projektowanego obwodu oświetlenia w rozdzielnicy piętrowej należy zabudować zabezpieczenie w postaci wyłącznika instalacyjnego typu S301 B10A (bądź równoważnego); 5) w podszybiu należy wyprowadzić uziemienie w postaci bednarki ReZN 30x4 mm, do której podłączone będą prowadnice szybu; 6) na suficie każdej kondygnacji w miejscu projektowanego szybu windowego istniejące oprawy oświetleniowe, które należy przesunąć. 5. Ze względu na częściowo wykonany już zakres robót wynikający z budowy dźwigu w opracowaniu przyjęto dźwig osobowy, platformowy z samonośną, stalową konstrukcją szybu obudowaną pełnymi oraz przeszklonymi panelami o następujących parametrach: 1) wymiary kabiny: 1000 x (szer.) x 1200 (gł.) x 2100 (wys.)mm 2) rodzaj kabiny: przelotowa kątowa; 3) wykończenie kabiny: stal plastykowana; 4) wymiary konstrukcji samonośnej: 1570 (szer.) x 1600 (gł.)mm; 5) drzwi kabinowe/ przystankowe: automatycznie centralne, 750 x 2000 mm 6) napęd: hydrauliczny; 7) udźwig: 350 kg/3 os; 8) ilość przystanków: 5; 9) prędkość jazdy: ~ 0,15m/s; 10) moc silnika: 1,5 kW, (In= 10A, Ist=15A), Un=~230V; 11) gł. podszybia: 150 mm; 12) wys. ostatniej kondygnacji: 2600 mm; 13) sterowanie: mikroprocesorowe; 14) położenie maszynowni: napęd i sterowanie umieszczone w szafie 800 (szer.) x 450 (gł.) x 1370 (wys.) mm. Konstrukcja dźwigu samonośna do obudowania szkłem bezpiecznym na poziomie parteru i I piętra, natomiast na poziomie piwnicy, II piętra i poddasza stalowymi panelami montowanej wewnątrz budynku. Konstrukcja szybu, paneli pełnych do zabudowy szybu oraz elementów stalowych związanych z mocowaniem paneli szkła bezpiecznego lakierowane w kolorze niestandardowym RAL (kolorystyka zostanie uzgodniona przez Zamawiającego z Wykonawcą robót w odcieniach wzornika RAL). Wykończenie kabiny ze stali plastykowanej w kolorze zgodnym z paletą barw producenta. Drzwi kabinowe i przystankowe automatyczne teleskopowe 4 panelowe z blachy plastykowanej w kolorze zgodnym z paletą barw producenta (standard). Podłoga z wykładziny antypoślizgowej, oświetlenie sufitowe punktowe LED, wyświetlacz piętrowy w kabinie, na ścianie bocznej okrągły pochwyt z blachy nierdzewnej. Przycisk na panelu dyspozycji w kabinie i na przystankach z oznaczeniami Braille a. Sterowanie jazdą kabiny, zarówno z kasety wezwań na przystanku jak i z kasety dyspozycji w kabinie jest automatyczne poprzez jednokrotne naciśnięcie przycisku piętra docelowej jazdy (tak jak w dźwigu osobowym). Napęd należy zlokalizować w płaszczyźnie przyściennej ściany - zgodnie ze schematem - Usytuowanie napędu. Ze względów ewakuacyjnych, w przypadku awarii zasilania, możliwość samodzielnego sprowadzania platformy na przystanek parteru wraz z otwarciem drzwi. Wymiary istniejącego fundamentu wynoszą 2,65 x 2,70 x 40 cm, głębokość podszybia 10 cm, natomiast siła jaką może być obciążony to 150 kPa. Urządzenie ma być wykonane wg dyrektywy maszynowej. 6. Fundament pod konstrukcję dźwigu: Fundament wykonany wg pierwotnego projektu - nie przewiduje zmian. Uwaga! W przypadku innych wymagań dostawcy dźwigu, fundament pod szyb adaptować do wytycznych dostawcy dźwigu. Roboty wykonać po uprzednim skontaktowaniu się z autorami opracowania, projektantem branży konstrukcyjnej. Szczegółowy zakres robót określa: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy, Przedmiary Robót oraz Schemat - Usytuowanie napędu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 42416100-6
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45310000-3, 45111220-6, 45223100-7, 45313100-5, 45400000-1, 50750000-7, 45111300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT228455.28
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowa ARTMED J. Sienkiewicz, A. Kęsy Sp.J., , ul. św. Antoniego 18 lok. 3, 97-200, Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 203065.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 203065.35
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 226669.66
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 13%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.