eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › roboty budowlane polegające na wykonaniu II etapu przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego- front i budynku gospodarczego poprzecznej oficyny przy ul. Kilińskiego 15 w Łodzi w ramach programu Mia100 Kamienic

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2013-03-05

Łódź: roboty budowlane polegające na wykonaniu II etapu przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego- front i budynku gospodarczego poprzecznej oficyny przy ul. Kilińskiego 15 w Łodzi w ramach programu Mia100 Kamienic
Numer ogłoszenia: 88652 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 274451 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź - Śródmieście "Kamińskiego", ul. Kamińskiego 6, 91-427 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 679 16 11, faks 42 678 93 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane polegające na wykonaniu II etapu przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego- front i budynku gospodarczego poprzecznej oficyny przy ul. Kilińskiego 15 w Łodzi w ramach programu Mia100 Kamienic.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu II etapu przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego- front i budynku gospodarczego poprzecznej oficyny przy ul. Kilińskiego 15 w Łodzi w ramach programu Mia100 Kamienic, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, którą stanowi załącznik nr 1, przedmiarem robót - załącznik nr 2 oraz dokumentacją techniczną (załącznik nr 10) na warunkach określonych we wzorze umowy - załącznik nr 9. Budynek jest w trakcie wykwaterowania i figuruje w Ewidencji Zabytków. Zakres prac szczegółowo opisuje Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 1. UWAGA: Zamawiający zmienia sposób zasilenia nieruchomości w energię cieplną z zaprojektowanego ciepła systemowego na ciepło z lokalnej kotłowni gazowej. Stosowny projekt zostanie dostarczony Wykonawcy w trakcie trwania prac remontowych. Rozliczenie powyższych robót nastąpi według zapisów umowy - załącznik nr 9..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.21.13.41 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.26.23.00 - Betonowanie 45.28.23.10 - 45.28.23.10 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BGR BAU Sp. z o.o. S.k., Jelonek ul. Obornicka 8a,, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2854865,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2497125,75

  • Oferta z najniższą ceną: 2497125,75 / Oferta z najwyższą ceną: 3128689,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.