eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Odbudowa infrastruktury drogowej w ciągu drogi powiatowej nr 2222R Sanok - Liszna (ul. Chrobrego) w km od 0+000 do 0+480, od 0+990 do 1+550, od 2+890 do 3+450, Odbudowa infrastruktury drogowej w ciągu drogi powiatowej nr 2225R Tyrawa Wołoska - Wańkowa w km od 2+726 do 5+163, Odbudowa odcinka drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2229R Prusiek - Wysoczany wraz z obiektami towarzyszącymi w km od 14+400 do 15+150.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-21

Sanok: Odbudowa infrastruktury drogowej w ciągu drogi powiatowej nr 2222R Sanok - Liszna (ul. Chrobrego) w km od 0+000 do 0+480, od 0+990 do 1+550, od 2+890 do 3+450, Odbudowa infrastruktury drogowej w ciągu drogi powiatowej nr 2225R Tyrawa Wołoska - Wańkowa w km od 2+726 do 5+163, Odbudowa odcinka drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2229R Prusiek - Wysoczany wraz z obiektami towarzyszącymi w km od 14+400 do 15+150.
Numer ogłoszenia: 88574 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sanocki , ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 13 4652900, faks 13 4652988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sanok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa infrastruktury drogowej w ciągu drogi powiatowej nr 2222R Sanok - Liszna (ul. Chrobrego) w km od 0+000 do 0+480, od 0+990 do 1+550, od 2+890 do 3+450, Odbudowa infrastruktury drogowej w ciągu drogi powiatowej nr 2225R Tyrawa Wołoska - Wańkowa w km od 2+726 do 5+163, Odbudowa odcinka drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2229R Prusiek - Wysoczany wraz z obiektami towarzyszącymi w km od 14+400 do 15+150..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z trzech zadań: - Zadanie 1. Odbudowa infrastruktury drogowej w ciągu drogi powiatowej nr 2222R Sanok - Liszna (ul. Chrobrego) w km od 0+000 do 0+480, od 0+990 do 1+550, od 2+890 do 3+450, - Zadanie 2. Odbudowa infrastruktury drogowej w ciągu drogi powiatowej nr 2225R Tyrawa Wołoska - Wańkowa w km od 2+726 do 5+163, - Zadanie 3. Odbudowa odcinka drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2229R Prusiek - Wysoczany wraz z obiektami towarzyszącymi w km od 14+400 do 15+150 Ogólny zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia zawiera między innymi: w odniesieniu do zadania 1., zadania 2. oraz zadania 3. roboty obejmują naprawę szkód popowodziowych, które wystapiły w infrastruktórze drogowej na terenie Powiatu Sanockiego. W wyniku gwałtownych i długotrwałych opadów deszczu oraz powodzi mających miejsce w 2009 oraz 2010 roku doszło miedzy innymi do uszkodzenia dróg powiatowych poprzez rozmycie, wypłukanie nawierzchni oraz poboczy dróg. Roboty obejmują w szczególności wyprofilowanie podbudowy drogi, uzupełnienie zniszczonej warstwy wiążącej, ułożenie warstwy ścieralnej oraz uzupełnienie poboczy. Ponadto zadanie 3. obejmuje: w zakresie dokończenia brakujących koszy tj. wykonanie opaski z trzech rzędów z koszy siatkowo-kamiennych, wykonanie narzutu kamiennego dla podparcia opaski z koszy siatkowo-kamiennych, z głazów kamiennych o śr. > 100 cm układanych koparką z formowaniem ręcznym, ubezpieczenie skarpy brzegu materacami gabionowymi, dowóz gruntu spoistego do wbudowania w nasyp, ręczne formowanie i zagęszczanie nasypów ubijakami spalinowymi z gruntu spoistego, w zakresie zgodnym z przedmiarem robót i opisem technicznym stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ (odpowiednio załącznik Nr 8, Nr 7)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Roboty będą dotyczyły przedmiotu zamówienia określonego w ogłoszeniu o zamówieniu. Zakres obejmował będzie roboty nie ujęte w kosztorysie ofertowym i polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 ) 2. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 81 8642 0002 2001 0065 8201 0002 w Podkarpackim Banku Spółdzielczym o/Sanok. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiajacego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Sanoku, ul. Rynek 1, w pok. 55 lub dołączyć do oferty. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku należy przedłożyć: wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych zbliżonych co do zakresu i wartości niniejszemu zamówieniu- należy wykazać wykonanie 2 robót budowlanych (o zbliżonym zakresie) o wartości min. 600.000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz zakończenia oraz dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Do wykazu należy dołączyć referencje potwierdzające wykonanie z należytą starannością wymienionych w wykazie robót. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku należy przedłożyć oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazaną osobę w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalności drogowej, oraz oświadczenie potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku należy przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł. (słownie: sześćset tysięcy złotych 00/100).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku konieczności dopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jezeli zmiany wynikają z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmany te są korzystne dla zamawiającego. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zostanie on naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sanok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sanoku ul. Rynek 1, 38-500 Sanok (pok. 55) w godzinach urzędowania tj. od 7:30 do 15:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2011 godzina 10:00, miejsce: ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, biuro podawcze Starostwa Powiatowego (parter budynku).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Odbudowa infrastruktury drogowej w ciągu drogi powiatowej nr 2222R Sanok - Liszna (ul. Chrobrego) w km od 0+000 do 0+480, od 0+990 do 1+550, od 2+890 do 3+450,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty obejmują naprawę szkód popowodziowych, które wystapiły w infrastruktórze drogowej na terenie Powiatu Sanockiego. W wyniku gwałtownych i długotrwałych opadów deszczu oraz powodzi mających miejsce w 2009 oraz 2010 roku doszło miedzy innymi do uszkodzenia dróg powiatowych poprzez rozmycie, wypłukanie nawierzchni oraz poboczy dróg. Roboty obejmują w szczególności wyprofilowanie podbudowy drogi, uzupełnienie zniszczonej warstwy wiążącej, ułożenie warstwy ścieralnej oraz uzupełnienie poboczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Odbudowa infrastruktury drogowej w ciągu drogi powiatowej nr 2225R Tyrawa Wołoska - Wańkowa w km od 2+726 do 5+163,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty obejmują naprawę szkód popowodziowych, które wystapiły w infrastruktórze drogowej na terenie Powiatu Sanockiego. W wyniku gwałtownych i długotrwałych opadów deszczu oraz powodzi mających miejsce w 2009 oraz 2010 roku doszło miedzy innymi do uszkodzenia dróg powiatowych poprzez rozmycie, wypłukanie nawierzchni oraz poboczy dróg. Roboty obejmują w szczególności wyprofilowanie podbudowy drogi, uzupełnienie zniszczonej warstwy wiążącej, ułożenie warstwy ścieralnej oraz uzupełnienie poboczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. Odbudowa odcinka drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2229R Prusiek - Wysoczany wraz z obiektami towarzyszącymi w km od 14+400 do 15+150.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty obejmują naprawę szkód popowodziowych, które wystapiły w infrastruktórze drogowej na terenie Powiatu Sanockiego. W wyniku gwałtownych i długotrwałych opadów deszczu oraz powodzi mających miejsce w 2009 oraz 2010 roku doszło miedzy innymi do uszkodzenia dróg powiatowych poprzez rozmycie, wypłukanie nawierzchni oraz poboczy dróg. Roboty obejmują w szczególności wyprofilowanie podbudowy drogi, uzupełnienie zniszczonej warstwy wiążącej, ułożenie warstwy ścieralnej oraz uzupełnienie poboczy. Ponadto w zakresie dokończenia brakujących koszy tj. wykonanie opaski z trzech rzędów z koszy siatkowo-kamiennych, wykonanie narzutu kamiennego dla podparcia opaski z koszy siatkowo-kamiennych, z głazów kamiennych o śr. > 100 cm układanych koparką z formowaniem ręcznym, ubezpieczenie skarpy brzegu materacami gabionowymi, dowóz gruntu spoistego do wbudowania w nasyp, ręczne formowanie i zagęszczanie nasypów ubijakami spalinowymi z gruntu spoistego,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.