eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › "Muszyna, Kamenica, Lipany - wzmocnienie transgranicznej współpracy w sferze dziedzictwa kulturowo - przyrodniczego Muszyna - inspektor nadzoru"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-26

Ogłoszenie nr 88569 - 2017 z dnia 2017-05-26 r.

Muszyna: "Muszyna, Kamenica, Lipany - wzmocnienie transgranicznej współpracy w sferze dziedzictwa kulturowo - przyrodniczego Muszyna - inspektor nadzoru"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Program Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020 Projekt nr PLSK.01.01.00-12-0066/16 "Muszyna, Kamenica, Lipany - wzmocnienie transgranicznej współpracy w sferze dziedzictwa kulturowo - przyrodniczego"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 505972-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna, krajowy numer identyfikacyjny 49189306100000, ul. Rynek 31, 33370 Muszyna, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 184 714 009, faks 184 777 921, e-mail przetargi@muszyna.pl
Adres strony internetowej (URL): www.muszyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Muszyna, Kamenica, Lipany - wzmocnienie transgranicznej współpracy w sferze dziedzictwa kulturowo - przyrodniczego Muszyna - inspektor nadzoru"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. 1. Przedmiotem zamówienia jest obowiązek kompleksowego odpłatnego pełnienia obowiązków nadzorującego w zakresie odpowiedniej specjalności nad robotami budowlanymi związanymi z odbudową budynku "Domu Garncarza", ogrodu, obiektów małej architektury, instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej, gazowej, odwodnienia liniowego oraz remontem obudowy studni w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa Parku Kultury i Dawnego Rzemiosła" w zakresie przewidzianym przepisami w szczególności ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny przedmiot Usługi nadzoru budowlanego: 71520000-9 Dodatkowe przedmioty Usługi nadzorowania placu budowy: 71521000-6 Doradcze usługi budowlane: 71530000-2 Usługi kontroli i nadzoru technicznego: 71630000-3 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów: 71242000-6 Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów: 71244000-0 Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje : 71245000-7 3. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obowiązek kompleksowego odpłatnego pełnienia obowiązków nadzorującego w zakresie odpowiedniej specjalności nad robotami budowlanymi podczas realizacji robót budowlanych związanych z "Odbudową zabytkowego spichlerza z przeznaczeniem na "Dom Garncarza" wraz z ogrodem i małą architekturą" w szczególności obejmujących: 1) dla zadania nr 1: - prace porządkowe i przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe, - podbicia fundamentów, nowe fundamenty, - wzmocnienie i hydrofobizacja powierzchni kamiennych wraz ze spoinowaniem, - odtworzenie sklepień w piwnicy wraz z torkretowaniem, - ściany, wieńce, belki i płyty żelbetowe, - ściany z pustaków ceramicznych, - konstrukcja dachu wraz z pokryciem, - stolarka wewnętrzna i zewnętrzna, - prace wykończeniowe wewnętrznem.in. ściany i podłogi, - prace wykończeniowe zewnętrzne: elewacja, taras i schody zewnętrzne, - instalacje sanitarne (wewn. i zewn.) - c.o. ze źródłem ciepła, gazowa, wod-kan, - instalacje elektryczne (wewn. i zewn.), - drenaż, - wyposażenie: piec do wypalania ceramiki oraz stanowisko garncarza, - fontanna (wraz z instalacjami), - studnia ogrodowa, - osłony agregatów, - scena ogrodowa wraz z widownią, - mała architektura: ławki, kosze na śmieci, solarne lampy parkowe, stojaki rowerowe, rzeźby, liczniki osób, - alejki parkowe. 2) dla zadania nr 2: - prace porządkowe i przygotowawcze, - fontanna (wraz z instalacjami), - studnia ogrodowa, - instalacje sanitarne (wewn. i zewn.) - c.o. ze źródłem ciepła, gazowa, wod-kan. 3) dla zadania nr 3: - prace porządkowe i przygotowawcze, - instalacje elektryczne (wewn. i zewn.), - fontanna (wraz z instalacjami), - mała architektura: solarne lampy parkowe, liczniki osób. 4. Zakres prac nie obejmuje: - wykonania alejek przed budynkiem Dworu Starostów oraz po zachodniej stronie budynku [w załączniku nr 1 (w dokumentacji przetargowej stanowiącej załącznik nr 7 w niniejszym postępowaniu) kolorem czerwonym zaznaczono zakres utwardzenia], - dostawy i montażu: stołów do gry w piłkarzyki, ping-ponga, stolików i krzeseł do gry, toru do mini golfa, - wykonania pola do gry w "Boule" oraz placu zabaw i gier. 5. Zamierzenie budowlane zlokalizowane jest na dz. ewid. nr : 740/9 obr. 0001 Muszyna. 6. Charakterystyczne parametry oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna- projekt budowlany, projekty wykonawcze. 7. Przedmiot zamówienia uwzględnia dostosowanie obiektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 8. Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi podczas realizacji inwestycji obejmuje swoim zakresem udział następujących osób posiadających stosowne uprawnienia do wykonywania nadzoru inwestorskiego: a) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej pełniący również funkcje koordynatora nadzoru inwestorskiego - zadanie nr 1 b) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych - zadanie nr 2 c) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych., telekomunikacyjnych - zadanie nr 3. 9. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności: 1) pełnienie czynności inspektora nadzoru zgodnie z przepisami w szczególności z art. 25 i 26 PB, 2) zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji inwestycji, 3)sprawdzanie kompletności oraz prawidłowości dokumentów sporządzonych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót (w tym rozliczeń finansowych), zgodnie z zapisami umowy z wykonawcą robót, 4)reprezentowanie Zamawiającego na budowie we wszystkich kwestiach technicznych związanych z realizacją inwestycji, 5)przekazanie, przy udziale Zamawiającego, placu budowy wykonawcy robót, 6)bieżące rozwiązywaniu problemów technicznych budowy 7)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót, 8)informowanie Zamawiającego o postępach robót i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu i zmianę kosztów realizacji inwestycji, 9)sprawdzanie prawidłowości zakresu rzeczowego wykonanych robót i jego zgodności z umową zawartą pomiędzy inwestorem a wykonawcą oraz wykonawcą a podwykonawcami, 10)współpraca z Zamawiającym w zakresie administrowania projektem: przekazywanie informacji o stanie zaawansowania robót pod względem finansowym i rzeczowym (sprawdzanie wykazów robót, wykonanych częściowo, pod względem rzeczowym i finansowym), informacji o zagrożeniach, konfliktach na budowie itp., 11) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych (również tych prowadzonych przez dysponentów sieci), 12) potwierdzenie wykonanych robót, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia wykonawcy robót, 13) udział w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym oraz potwierdzenie usunięcia wad i usterek wskazanych w protokołach odbioru, 14) sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego, uczestniczenie w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym, 15) sprawdzenie dokumentów przed odbiorowych sporządzonych przez wykonawcę robót, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego, 16) poświadczenie terminu zakończenia robót, 17) Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco sprawdzać jakość materiałów i prac, jak również urządzeń, z jakością i standardami odpowiadającymi wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, jak również zgodnymi z wymaganiami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w dokumentacji projektowej, a w szczególności zapobiegać zastosowaniu przez Wykonawcę prac wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 18) Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest wyegzekwować od kierownika budowy i przekazać Zamawiającemu certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną odnośnie zaoferowanych i użytych materiałów i urządzeń. 19) Wykonawca zobowiązuje się, że wymienione dokumenty zostaną dołączone do protokołu odbioru częściowego oraz końcowego wraz z dokumentacją powykonawczą oraz stosownymi instrukcjami obsługi w języku polskim i protokołami odbiorów branżowych. 20)organizowanie i udział w naradach koordynacyjnych (Rada Budowy) oraz dopilnowanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych na Radzie Budowy, 21)udział w spotkaniach koordynacyjnych z Zamawiającym w dni robocze w godz. urzędowania tj. poniedziałek 8:00-16:00, od wtorku do piątku 7:30-15:30, 22)sporządzanie bieżącej dokumentacji fotograficznej w trakcie prowadzenie robót, na każdym etapie robót, 23)pisemne opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania oraz materiałowych proponowanych przez Wykonawcę i Zamawiającego, 24) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i wyrobów budowlanych przed ich wbudowaniem, a w szczególności zapobieganiu zastosowaniu urządzeń i wyrobów budowlanych wadliwych, niedopuszczonych do stosowania w budownictwie lub nie spełniających wymaganych parametrów technicznych, 25)współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktu na roboty budowlane, 26)uczestniczenie wraz z Zamawiającym w odbiorach zadania, 27)przygotowanie wspólnie z Wykonawcą projektu protokołu odbioru robót wraz z dokumentacją odbiorową, 28)obsługa okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcja nad usuwaniem wad przez wykonawcę robót budowlanych.. 10. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania wymogów związanych z promocją projektu polegającą na stosowaniu logo programu w dokumentach i korespondencji dotyczących budowy. Szczegółowe wymagania w zakresie Promocji Projektów znajdują się na stronie internetowej: https://pl.plsk.eu/ 11. Jeżeli w trakcie realizacji prac zajdzie konieczność wykonania prac dodatkowych nie przewidzianych umową zawartą z Wykonawcą prac, to inspektor nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego celem podjęcia decyzji co do ich zlecania Wykonawcy prac. 12. Bez zgody Zamawiającego inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy prac polecenia wykonania prac dodatkowych. 13. Wykonawca jako inspektor nadzoru ma prawo: 1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia - potwierdzone wpisem do dziennika budowy - dotyczące: - usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń; - wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych; - dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów oraz urządzeń technicznych; 2) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonywania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymywania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 14. Pełnienie obowiązków koordynatora w ramach zadań będzie obejmowało (dotyczy zadania nr 1): 1) pełnienie funkcji koordynatora w rozumieniu art. 27 PB, 2) organizację i koordynację całego zadania, 3) sporządzanie notatek lub protokołów na Radach Budowy, 4) sporządzanie raportów miesięcznych z realizacji zadań i przedkładania ich Zamawiającemu do 7 dni po zakończeniu danego miesiąca, 5) przygotowywanie danych do wniosków o płatność oraz dostarczanie ich Zamawiającemu, 6) sprawdzanie i opiniowanie projektów umów podwykonawczych pod kątem zgodności z umową generalnego wykonawcy robót, zgodności z prawem budowlanym oraz dobrą praktyką budowlaną, przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie do właściwego organu nadzoru budowlanego oraz występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji państwowej i samorządowej. 15. Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w zakresie odpowiedniej specjalności nad robotami budowlanymi podczas realizacji robót budowlanych związanych z "Odbudową zabytkowego spichlerza z przeznaczeniem na "Dom Garncarza" wraz z ogrodem i małą architekturą" obejmuje swoim zakresem udział następujących osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w zakresie wykonywania nadzoru inwestorskiego: a) inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej pełniący również funkcje koordynatora nadzoru inwestorskiego - zadanie nr 1; b) inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych - zadanie nr 2; c) inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych., telekomunikacyjnych - zadanie nr 3. 16. Wykonawca winien wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z: a) zasadami współczesnej wiedzy specjalistycznej, b) obowiązującymi normami i przepisami, c) wymaganiami ustaw, d) postanowieniami umowy 17. Wykonawca winien zapewnić we własnym zakresie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia: sprzęt i osoby. 18. Ilekroć właściwy organ lub osoba trzecia wezwie Zamawiającego do dokonania czynności materialno - technicznych związanych z zakresem przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia każdej niezbędnej pomocy Zamawiającemu w wykonaniu tych czynności lub Zamawiający wezwie Wykonawcę do wykonania tych czynności. Wykonawcy nie przysługuje za te czynności dodatkowe wynagrodzenie, a Zamawiający może wyznaczyć Wykonawcy termin na ich wykonanie. 19. Wykonawca oświadcza, że posiada doświadczenie, wiedzę fachową, kwalifikacje oraz środki potrzebne do terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz, że prace będzie wykonywał ze szczególną starannością. 20. W trakcie wykonywania prac przez Wykonawcę Zamawiającemu przysługuje prawo kontroli prawidłowości ich wykonywania. W celu umożliwienia Zamawiającemu realizacji tego prawa, wykonawca zobowiązany jest umożliwić upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego wgląd w prowadzone prace - na każde ich żądanie. Ponadto Wykonawca związany jest treścią uwag i wskazówek upoważnionych Przedstawicieli Zamawiającego, dotyczących sposobu wykonania prac z zachowaniem formy pisemnej. 21. Wykonawca zobowiązuje się do ochrony informacji uzyskiwanych i przekazywanych Zamawiającemu w związku z realizacją umowy, których ujawnienie mogłoby zaszkodzić interesom Zamawiającego. 22. Wykonawca zobowiązuje się do spełnienia wymogów przewidzianych w przepisach powszechnie obowiązującego prawa. 23. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzenie szkody będącej następstwem nienależytego wykonania czynności objętych niniejszą Umową. 24. Naprawienie przez Wykonawcę ewentualnych szkód obejmuje straty, które Zamawiający poniósł oraz utracone korzyści.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV: 71521000-6, 71530000-2, 71630000-3, 71242000-6, 71244000-0, 71245000-7,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Muszyna, Kamenica, Lipany - wzmocnienie transgranicznej współpracy w sferze dziedzictwa kulturowo - przyrodniczego Muszyna - inspektor nadzoru"
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT12396.75
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Usługowo-Handlowa "PROJBUD" Tomasz Dąbrowski, 33-390 Łącko 770, , 33-390 Łącko 770, 33-390, 33-390 Łącko 770, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19680.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19680.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19680.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: "Muszyna, Kamenica, Lipany - wzmocnienie transgranicznej współpracy w sferze dziedzictwa kulturowo - przyrodniczego Muszyna - inspektor nadzoru"
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT6504.07
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Usługowo-Handlowa "PROJBUD" Tomasz Dąbrowski, 33-390 Łącko 770, , 33-390 Łącko 770, 33-390, 33-390 Łącko 770, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8585.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8585.40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8585.40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: "Muszyna, Kamenica, Lipany - wzmocnienie transgranicznej współpracy w sferze dziedzictwa kulturowo - przyrodniczego Muszyna - inspektor nadzoru"
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT6504.07
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Usługowo-Handlowa "PROJBUD" Tomasz Dąbrowski, 33-390 Łącko 770, , 33-390 Łącko 770, 33-390, 33-390 Łącko 770, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2700.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2700.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.