eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy zadaniach pn.A) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile, ul. Buczka 11 - Remont węzła sanitarnego w nowej sali sportowej B) Publiczne Przedszkole Nr 2 w Pile, ul. Roosevelta 38A - Remont pomieszczeń bloku żywieniowego z kuchnią C) Żłobek Nr 1 w Pile, ul. Grabowa 7 - Remont w zakresie prac ogólnobudowlanych II oddział, korytarz D) Publiczne Przedszkole Nr 15 w Pile, ul. Grabowa 20 - Budowa placu zabaw

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-24

Piła: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy zadaniach pn.: A) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile, ul. Buczka 11 - Remont węzła sanitarnego w nowej sali sportowej B) Publiczne Przedszkole Nr 2 w Pile, ul. Roosevelta 38A - Remont pomieszczeń bloku żywieniowego z kuchnią C) Żłobek Nr 1 w Pile, ul. Grabowa 7 - Remont w zakresie prac ogólnobudowlanych II oddział, korytarz D) Publiczne Przedszkole Nr 15 w Pile, ul. Grabowa 20 - Budowa placu zabaw
Numer ogłoszenia: 88543 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy zadaniach pn.: A) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile, ul. Buczka 11 - Remont węzła sanitarnego w nowej sali sportowej B) Publiczne Przedszkole Nr 2 w Pile, ul. Roosevelta 38A - Remont pomieszczeń bloku żywieniowego z kuchnią C) Żłobek Nr 1 w Pile, ul. Grabowa 7 - Remont w zakresie prac ogólnobudowlanych II oddział, korytarz D) Publiczne Przedszkole Nr 15 w Pile, ul. Grabowa 20 - Budowa placu zabaw.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólna charakterystyka zadań podlegających nadzorowi. Zadanie A Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile, ul. Buczka 11 - Remont węzła sanitarnego w nowej sali sportowej Remont będzie polegał na doprowadzeniu do właściwego stanu technicznego i sanitarnego pomieszczeń poprzez wykonanie nowych okładzin podłóg, ścian, sufitów, wymianę stolarki drzwiowej oraz montaż nowego osprzętu sanitarnego. Wykonawca powinien zapoznać się z dokumentacją techniczną oraz innymi materiałami posiadanymi przez Zamawiającego. Z projektem budowlanym, przedmiarem robót oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót można zapoznać się na stronie internetowej: BIP Piła - Zamówienia Publiczne - Gmina Piła - Nr zamówienia: 35-ZP-2013 (www.bip.um.pila.pl) Zadanie B Publiczne Przedszkole Nr 2 w Pile, ul. Roosevelta 38A - Remont pomieszczeń bloku żywieniowego z kuchnią Remont będzie polegał na doprowadzeniu do właściwego stanu technicznego i sanitarnego pomieszczeń poprzez wykonanie nowych okładzin podłóg, ścian, sufitów, wymianę stolarki oraz montaż nowego osprzętu sanitarnego oraz kuchennego niezbędnego do prawidłowo funkcjonowania pomieszczeń kuchennych. Wykonawca powinien zapoznać się z dokumentacją techniczną oraz innymi materiałami posiadanymi przez Zamawiającego. Z projektem budowlanym, przedmiarem robót oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót można zapoznać się na stronie internetowej: BIP Piła - Zamówienia Publiczne - Gmina Piła - Nr zamówienia: 36-ZP-2013 (www.bip.um.pila.pl) Zadanie C Żłobek Nr 1 w Pile, ul. Grabowa 7 - Remont w zakresie prac ogólnobudowlanych II oddział, korytarz Remont będzie polegał na doprowadzeniu do właściwego stanu technicznego i sanitarnego pomieszczeń poprzez wykonanie nowych okładzin podłóg, ścian, sufitów, wymianę stolarki drzwiowej, przeszkleń wewnętrznych oraz adaptację tarasu,balkonu jako pomieszczenie zabaw dla dzieci niepełnosprawnych, remont tarasów na parterze. Wykonawca powinien zapoznać się z dokumentacją techniczną oraz innymi materiałami posiadanymi przez Zamawiającego. Z projektem budowlanym, przedmiarem robót oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót można zapoznać się na stronie internetowej: BIP Piła - Zamówienia Publiczne - Gmina Piła - Nr zamówienia: 34-ZP-2013 (www.bip.um.pila.pl) Zadanie D Publiczne Przedszkole Nr 15 w Pile, ul. Grabowa 20 - Budowa placu zabaw Budowa będzie polegała na dostawie i montażu gotowych urządzeń zabawowych zgodnie z projektem budowlanego obiektu małej architektury placu zabaw dokumentacją i obowiązującymi przepisami oraz technologią dla danego urządzenia zabawowego. Wykonawca powinien zapoznać się z dokumentacją techniczną oraz innymi materiałami posiadanymi przez Zamawiającego. Z projektem budowlanym, przedmiarem robót oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót można zapoznać się na stronie internetowej: BIP Piła - Zamówienia Publiczne - Gmina Piła - Nr zamówienia: 37-ZP-2013 (www.bip.um.pila.pl) Wykonawca winien dołożyć należytej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty dla poszczególnych zadań wymienionych w punktach A, B, C i D adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia. Zakres obowiązków i czynności dla Inspektora nadzoru inwestorskiego: 1) pełnienie nadzoru zgodnie z obowiązująca ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. nr 243 poz.1623), 2) zapoznanie się z dokumentacją techniczną każdego zadania, 3) nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wykonywaniem robót nad wszystkimi zadaniami, 4) reprezentowanie interesów Zamawiającego na poszczególnych budowach w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowych, prawa budowlanego oraz umowy na realizację remontu, 5) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z nadzorowanymi robotami, 6) współpraca z nadzorem autorskim, 7) zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, 8) rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji robót, 9) rzeczowe i finansowe rozliczenie robót, 10) kontrolowanie i zatwierdzenie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacjami technicznymi, 11) szacowanie i weryfikowanie oraz uzgadnianie z Zamawiającym robót dodatkowych, zamiennych zaproponowanych przez Wykonawcę w zakresie rzeczowym i finansowym, 12) sporządzenie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich akceptację, 13) sprawdzenie i zatwierdzanie pod względem merytorycznym kosztorysów robót dodatkowych lub zamiennych, 14) dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, 15) organizacja oraz przeprowadzenie odbiorów końcowych oraz przygotowanie protokołów odbioru w porozumieniu z Zamawiającym, 16) nadzór i weryfikacja dokumentów wymaganych do zgłoszenia o zakończenia budowy, do Nadzoru budowlanego i innych służb w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie - jeżeli będą takie wymagania, 17) bezpłatne uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych z Wykonawcą robót (min. raz do roku) po zakończeniu robót (okres gwarancji na roboty budowlane - zgodnie z ofertą Wykonawcy wybranego w wyniku postępowania przetargowego na dane zadanie, 18) raz w tygodniu uczestnictwo i prowadzenie narad technicznych z Zamawiającym, Użytkownikiem i Wykonawcą, przygotowanie oraz wykonanie protokołów z tych narad, 19) informowanie pisemnie Zamawiającego o ewentualnych nieprawidłowościach i zagrożeniach mających wpływ na terminowe wykonanie poszczególnych zadań, 20) kontrola prac budowlanych minimum 2 razy w tygodniu na zadaniach A, B, i C i minimum 1 raz w tygodniu na zadaniu D, 21) w razie konieczności przybycie na każde żądanie Zamawiającego, 22) sprawdzenie i zatwierdzenie sporządzonych przed odbiorem końcowym przez Kierownika robót dokumentów potwierdzających posiadanie atestów, certyfikatów i wszelkich dopuszczeń dla materiałów użytych podczas realizacji danego zadania. Każdy dokument musi być opisany nazwą danego zadania i opatrzony pieczątką imienną Kierownika budowy z numerem uprawnień, 23) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji dotyczącej danego zadania, będącej niezbędnym załącznikiem do protokołu odbioru końcowego danego zadania. Warunki płatności 1. Płatnikiem faktur będą poszczególne placówki oświatowe. 2. Wykonawca ma obowiązek wystawienia czterech faktur dla każdej placówki oświatowej osobno. 3. Wykonawca ma prawo wystawić fakturę po wykonaniu pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w poszczególnej placówce oświatowej. 4. Podstawą do wystawienia faktury będzie bezusterkowy protokół odbioru końcowego robót budowlanych podpisany przez Strony. Okres rękojmi Okres rękojmi na wykonanie usługi wynosi minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże (poparte dowodami), że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę nadzoru przy inwestycjach, remontach o wartości co nie mniejszej niż 500 000 PLN brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde z niżej wymienionych stanowisk, spełniających poniższe wymagania, przy czym dopuszcza się możliwość łączenia przez jedną osobę tylko dwóch funkcji: a) inspektor nadzoru z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz posiadanym co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym po uzyskaniu uprawnień, b) inspektor nadzoru branży sanitarnej z uprawnieniami w danej branży oraz posiadanym co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym po uzyskaniu uprawnień, c) inspektor nadzoru branży elektrycznej z uprawnieniami w danej branży oraz posiadanym co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym po uzyskaniu uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.