eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baruchowo › Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka z zabudową dwukomorową, przeznaczoną do wywozu selektywnie zebranych odpadów komunalnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-01-16

Ogłoszenie nr 8852 - 2017 z dnia 2017-01-16 r.

Baruchowo: Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka z zabudową dwukomorową, przeznaczoną do wywozu selektywnie zebranych odpadów komunalnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mechanizacji Rolnictwa Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 34040849100000, ul. Baruchowo  54, 87821   Baruchowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 845 612, e-mail zgk@baruchowo.pl, faks 542 845 612.
Adres strony internetowej (URL): www.zgkbaruchowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://www.baruchowo.bip.gmina.pl/index.php?id=600


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://www.baruchowo.bip.gmina.pl/index.php?id=600


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka z zabudową dwukomorową, przeznaczoną do wywozu selektywnie zebranych odpadów komunalnych
Numer referencyjny: ZGK.01.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka z zabudową dwukomorową, przeznaczoną do wywozu selektywnie zebranych odpadów komunalnych z dwoma niezależnymi urządzeniami zasypowymi tylnymi i dwoma niezależnie pracującymi odwłokami, na podwoziu trzyosiowym, o pojemności skrzyni ładunkowej min. 21 m3, przystosowanej do opróżniania pojemników o pojemności od 60 l do 1100 l, w ilości 1 szt. 2. Dane techniczne pojazdu: A.Parametry techniczne podwozia: 1.Podwozie przeznaczone pod zabudowę śmieciarki. 2.Podwozie trzyosiowe 6 x 2 x 4, druga oś napędowa, trzecia skrętna podnoszona. 3.Rozstaw osi pojazdu min. 4000 mm - max 4200 mm 4.Silnik: a)turbodoładowany, wysokoprężny, b)moc min. 310 KM, c)pojemność silnika min. 9 l max 10 l, d)moment obrotowy: min. 1600 Nm, e)norma emisji spalin EURO 6, f)urządzenie do utrzymywania stałej prędkości obrotowej silnika (tempomat), g)elektroniczny ogranicznik prędkości do 89 km/h, h)włącznik ograniczający prędkość pojazdu 30km/h i blokowanie jazdy do tyłu przy włączonej przystawce, 5.Skrzynia biegów: a)min. 12-biegowa automatyczna, wyposażona w bieg pełzający, umożliwiający manewrowanie z małymi prędkościami, b)wyposażony w przystawkę odbioru mocy odsilnikową, c)sygnał ostrzegawczy załączonego biegu wstecznego. 6.Osie: a)oś przednia o nośności min. 8,0 t, b)oś tylnia - napędowa o nośności min. 12 t, c)blokada mechanizmu różnicowego mostu napędowego, d)trzecia oś wleczona, kierowana hydraulicznie, podnoszona, e)zawieszenie pneumatyczne tylnej osi 2-miechowe, f)dopuszczalny nacisk zgodnie z obowiązującymi przepisami, g)awaryjne podnoszenie trzeciej osi w trudnym terenie. 7.Ogumienie 315/80 R 22,5 (tył szosowo-terenowe). 8.Felgi stalowe. 9.Układ hamulcowy: a)hamulec silnikowy, b)układ hamulcowy 2-obwodowy - hamulce pneumatyczne, c)hamulce tarczowe na wszystkich osiach, d)system przeciwblokujący (ABS), e)autokorekcja luzu między klockiem a tarczą hamulcową, f)osuszacz sprężonego powietrza, g)hamulec przystankowy. 10.Kabina: a)kabina kierowcy trzyosobowa, b)wyposażona w klimatyzację fabryczną, c)pneumatyczny fotel kierowcy z regulacją ustawienia, d)statyczny fotel pasażera, e)fotel pasażera maksymalnie cofnięty do tylnej ściany kabiny, f)regulowana kolumna kierownicy, g)szyby atermiczne, h)elektrycznie sterowane szyby po stronie kierowcy i pasażera, i)lusterka zewnętrzne podgrzewane i elektrycznie regulowane, j)lusterko zewnętrzne z przodu kabiny kierowcy, k)dodatkowe lusterka, tzw. rampowe, l)światła przeciwmgielne, m)radioodtwarzacz, n)tylnia ściana kabiny bez okien, o)wskaźnik temperatury zewnętrznej, p)tachograf cyfrowy, q)immobilizer z transponderem, r)komplet dywaników podłogowych, gumowych, s)pokrowce siedzeń, t)skrzynka sterująca w kabinie z funkcją rozładunku zbiornika BIO z kabiny. 11.Układ kierowniczy: a)kolumna kierownicza regulowana dwupłaszczyznowo, b)lewostronny ze wspomaganiem do ruchu prawostronnego. 12.Malowanie: a)kabina - kolor biały, b)podwozie - kolor szary, 13.Wyposażenie: a)instalacja systemu nadzoru pracy pojazdu SMOK LTE GPRS - urządzenia monitorujące muszą posiadać co najmniej poniższe funkcjonalności i być kompatybilne z działającym u Zamawiającego systemem SMOK LTE GPRS: owyprowadzone złącze integracyjne do systemu SMOK-LTE GPS, oinstalacja antenowa do podłączenia radiotelefonu, CB-radia, otrasy przejazdów (punkty zapisywane z dokładnością do 4m), prędkość i kierunek jazdy, oinformacja o stanie pracy silnika pojazdu, oczasów i miejsc postojów, omonitorowanie sygnałów z dodatkowych urządzeń zainstalowanych na pojeździe /maszynie: owłączanie i wyłączanie przystawki hydraulicznej, ootwarcie odwłoka, ouruchomienie zasypu, omonitorowanie poziomu paliwa w zbiorniku (zbiornikach) paliwa z wykorzystaniem pływaka zainstalowanego fabrycznie w pojeździe, omożliwość nieprzerwanej rejestracji danych eksploatacyjnych pojazdu w przypadku zaniku sygnału GPS, omożliwość identyfikacji kierowców i pasażerów, oniewielkich rozmiarów osobisty identyfikator kierowcy będący również nośnikiem danych. Przy każdorazowym umieszczeniu w rejestratorze zgrywana ma być pełna kopia danych z rejestratora, ozapewniona funkcjonalność offline - każdy rejestrator ma możliwość odczytu przez nośnik danych kierowcy, omożliwość rejestracji definiowanych przez Klienta (dla każdego pojazdu oddzielnie) komunikatów które wysyłają kierowcy (minimum 10 komunikatów), omożliwość rozbudowy systemu o system wagowy z podziałem na komory oraz identyfikacji pojemników. b)instalacja z przetwornicą 24V/12V-10A do podłączenia radiotelefonu i systemu GPS, c)lampa ostrzegawcza na kabinie - długa (wykonanie napisu na lampie po stronie Wykonawcy - napis "ZGKiMR Sp. z o.o. Baruchowo"), d)boczne belki przeciwwjazdowe, e)zbiornik paliwa min. 200 l, stalowy z zamykanym korkiem wlewu, f)zbiornik płynu AdBlue o pojemności min. 40 l z zamykanym korkiem wlewu, g)tłumik poziomy, h)układ wydechowy poziomy, i)osłona boczna podwozia, j)system obsługi i diagnozy pojazdu, k)akumulatory 2x12V/min. 180 Ah, l)układ elektryczny do zabudowy obcej, m)parametryzowany moduł elektroniczny do przystawki mocy do sieci CAN, n)oświetlenie pojazdu zgodne z przepisami ruchu drogowego, obowiązującymi dla danego typu pojazdu, o)komunikaty i wyświetlacz komputera pokładowego w języku polskim z funkcją bieżącej oceny stylu jazdy kierowcy, o)2 fabryczne komplety kluczy do stacyjki, p)komplet narzędzi, q)koło zapasowe, r)podnośnik teleskopowy, s)2 kliny pod koła, t)2 gaśnice, u)trójkąt ostrzegawczy, v)wąż do pompowania kół, w)apteczka. B. Parametry techniczne zabudowy: 1.Łączna pojemność komór min. 21 m3, 2.Zabudowa dwukomorowa, pojemność komór min. 14 m3 i 7 m3, 3.Dwa oddzielne niezależne urządzenia zasypowe, 4.Dwa oddzielne, niezależnie pracujące odwłoki, 5.Korpus skrzyni ładunkowej podzielony przegrodą wzdłuż w proporcji 65/35, 6.Program wykrywający usterki z wizualizacją, 7.Regulowany system blokowania odwłoka, 8.Uszczelnienie na całym obwodzie styku pomiędzy odwłokiem a skrzynią, 9.Czujniki zbliżeniowe w prasie zgniatającej, 10.Siłowniki z tłoczyskami skierowanymi do góry (w kierunku dachu), 11.Łożyska bezsmarowe, 12.System: kamera z monitorem kolorowym 7", 13.Spoiny ciągłe na ścianach bocznych odwłoka i skrzyni, 14.Panele sterujące dla prasy po obu stronach zabudowy, 15.Urządzenie z możliwością pracy w pojedynczym cyklu, 16.Zabudowa musi posiadać znak CE, parametry dotyczące skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej według EN 1501-1 z poźn. zm., 17.Światła zgodne z lokalnymi przepisami, 18.Zamontowane osłony boczne anty rowerowe, 19.Światła robocze w i na zewnątrz odwłoka, 20.Dwa światła ostrzegawcze rotacyjne "koguty", 21.Wrzutnik przystosowany do montażu systemu wagowego i systemu identyfikacji pojemników, 22.Wrzutnik z ramionami DIN dla pojemników 120 -1100 l na lewej stronie i dla pojemników 120 - 370 l na prawej stroje, 23.Automatyczny uchwyt pojemników na obu wrzutnikach, 24.Obydwa wrzutniki obsługiwane z tej samej strony, 25.Grzebień wrzutnika dla pojemników MGB, 26.Wanny odwłoków wyposażone w zawory na odcieki, 27.Wanienka na odcieki pomiędzy skrzynią a odwłokiem, 28.Światła błyskowe zamontowane na odwłoku, 29.Światło wsteczne LED na odwłoku, 30.Dodatkowe światło robocze LED montowane na ścianach odwłoka, 31.Osłona zabezpieczająca światło ostrzegawcze "kogut" dla odwłoka i skrzyni, 32.Wzmocnienie podłogi skrzyni min. 6 mm, 33.Zamocowanie na miotłę i łopatę na skrzyni, z prawej strony, 34.Drzwi inspekcyjne w ścianie bocznej skrzyni, po prawej stronie; 35.Skrzynka na worki; 36.Skrzynka narzędziowa. 3.WYMAGANIA: 1.Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na kompletny pojazd będący przedmiotem niniejszego zamówienia na okres 12 miesięcy na podwozie i zabudowę, oraz 24 m-ce na układ napędowy dla podwozia bez limitu kilometrów od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru pojazdu. 2.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla marki dostarczonej zabudowy na terenie Polski reagujący i podejmujący naprawę w ciągu 48 h od zgłoszenia Zamawiającego. Zgłoszenie winno być dokonane pisemnie, e-mailowo, faxem lub telefoniczne. Zgłoszenie telefoniczne wymaga niezwłocznego potwierdzenia w jednej z pozostałych form porozumiewania się. 3.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w okresie gwarancji pojazdu, tj. przez okres 12 miesięcy przeglądy serwisowe na zabudowę. W zakresie dokonywanych serwisów - przeglądów gwarancyjny Wykonawca uwzględni koszty dojazdu serwisu, koszty robocizny, koszty wymiany materiałów i płynów. Przegląd pojazdu w okresie gwarancyjnym odbywał się w miejscu użytkowania pojazdu tj. na bazie przedsiębiorstwa zlokalizowanej w miejscowości Baruchowie pod numerem 54. 4.Podwozie i zabudowa fabrycznie nowa, wyprodukowana nie wcześniej niż w 2016r. 5.Pojazd kompletny po zabudowie spełniające normy CE. 6.Wykonawca na własny koszt dostarczy pojazd będący przedmiotem zamówienia do siedziby Zamawiającego - Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mechanizacji Rolnictwa Sp. z o.o. w Baruchowie. 7.W dniu dostawy pojazdu Wykonawca przekaże Zamawiającemu n/w dokumenty pojazdu w szczególności: a)książkę serwisową i instrukcję bezpiecznej obsługi podwozia i zabudowy w języku polskim. b)katalog części zamiennych w języku polskim. c)deklaracje zgodności (CE) w języku polskim. d)książki gwarancyjne dla: podwozia i zabudowy. e)harmonogram niezbędnych przeglądów dotyczących podwozia i zabudowy. f)samochód powinien posiadać niezbędne wyposażenie. g)dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu. 8. Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów technicznych pojazdu, o których mowa w rozdz. III pkt. 2 SIWZ, załączy do oferty formularz stanowiący załącznik nr 7 "Parametry techniczne oferowanego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka z zabudową dwukomorową, przeznczoną do wywozu selektywnie zebranych odpadów komunalnych". Brak spełnienia bezwzględnie wymaganych parametrów technicznych spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy 9.Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi pojazdu, w dniu jego dostawy, w siedzibie Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów
Dodatkowe kody CPV:34144511-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 42


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek dotyczący Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej za spełniony na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę potwierdzających możliwość prowadzenia przedmiotowej działalności - na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Spełnienie tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował min. 3 dostawy pojazdów specjalistycznych typu śmieciarki z zabudową dwukomorową, przeznaczone do wywozu selektywnie zebranych odpadów komunalnych, z dwoma niezależnymi urządzeniami zasypowymi tylnymi i dwoma niezależnie pracującymi odwłokami, o wartości min. 700 tys. brutto każda wykazana dostawa. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dostaw lub usług Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS Informacja z Krajowego Rejestru Karnego
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Parametry techniczne oferowanego pojazdu Umowa na dostawy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000.00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin dostawy30
Ocena techniczna10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24/01/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.