eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych i komunikacji w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 i utrzymanie porządku na posesji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-29

Suwałki: kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych i komunikacji w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 i utrzymanie porządku na posesji
Numer ogłoszenia: 88462 - 2010; data zamieszczenia: 29.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54418 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Suwałkach, ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5631300, faks 087 5631303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych i komunikacji w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 i utrzymanie porządku na posesji.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w obiekcie Sądu Okręgowego w Suwałkach i na posesji, w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój. Wykonawca dokonuje ww. czynności: 1) własnym sprzętem, narzędziami, środkami czystości dobrymi jakościowo, gwarantującymi wysoki poziom usługi, 2) zakupuje na własny koszt materiały niezbędne do wykonania zadania tj. nawóz do nawożenia trawy, roślin, kwiaty do sadzenia w 10 gazonach, trawę do dosiewania trawników, środki ochrony roślin, środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci, itp. Środki czystości w sanitariatach ( papier toaletowy, mydło oraz ręczniki ) zabezpiecza Zamawiający. 3) pod własnym nadzorem oraz przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz załączy do oferty. 4) wszystkie czynności porządkowe wewnątrz budynku należy wykonywać poza godzinami pracy Sądu, z wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które muszą być wykonane w godzinach urzędowania, pod nadzorem pracowników, 5) utrzymanie czystości i porządku na posesji i parkingach Sądu Okręgowego powinno odbywać się w godzinach, które pozwolą na sprawne funkcjonowanie sądu, 6) odśnieżanie ciągów komunikacyjnych wzdłuż posesji oraz posypywanie ich piaskiem i solą powinno odbywać się w zależności od opadów również w dni wolne od pracy, 7) Wykonawca będzie informował pracownika ochrony budynku lub pracownika Sekcji Gospodarczej, nadzorującego wykonywanie umowy o wszelkich widocznych nieprawidłowościach w stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowaniu budynku, 8) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę, 9) Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkie informacje uzyskane w związku z wykonywaniem ww. usługi. Ogólna powierzchnia do sprzątania: 1) sprzątanie pomieszczeń użytkowych w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45, obejmuje: a) sprzątanie pomieszczeń użytkowych, o powierzchni 4.361 m2 ( pomieszczenia biurowe, 29 sanitariatów, klatki schodowe, korytarze i inne ) które odbywać się będzie codziennie: - w poniedziałki po godzinie 1600 - w pozostałe dni po godzinie 1500 b) sprzątanie pomieszczeń użytkowych ( o tzw. ograniczonym dostępie) o powierzchni 1.355,40 m2, z tego: - 294,8 m2 - sprzątanie dwa razy w tygodniu (dwa pomieszczenia kasy, biblioteka, sala konferencyjna, dwa pomieszczenia biurowe na III piętrze, dwa pomieszczenia Punktu Informacyjnego Krajowego Rejestru Karnego, trzy pokoje gościnne z łazienkami oaz jedną kuchnią, sanitariat w piwnicy ) , - 345 m2 - sprzątanie raz w tygodniu ( piwnica: pomieszczenia archiwum ksiąg wieczystych, dwie serwerownie ), - 715,6 m2 - sprzątanie według potrzeb, nie rzadziej niż raz w miesiącu ( piwnica: pozostałe pomieszczenia archiwum, dwa pomieszczenia dowodów rzeczowych, pomieszczenia rzemieślników, magazynowe, monitoringu, korytarze ), które odbywać się będzie w czasie godzin pracy sądu: - w poniedziałki w godzinach: 800-1600 - w środy w godzinach 700-1500 2) sprzątanie posesji, o powierzchni 3.789,40 m2, obejmuje: a) utrzymanie porządku na posesji, mycie schodów, b) pielęgnacja zieleni (koszenie trawników, nawożenie, podlewanie, odchwaszczanie, sadzenie kwiatów w 10 gazonach), c) w okresie zimowym odśnieżanie i sypanie piaskiem chodników, parkingów, schodów wejściowych do budynku oraz podjazdów dla niepełnosprawnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPEL CLEANING Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 239880,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11593,90

  • Oferta z najniższą ceną: 11469,82 / Oferta z najwyższą ceną: 12298,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.