eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku hydroforni na świetlicę wiejską w miejscowości Ruska Wieś, w ramach projektu "Poprawa dostępu do infrastruktury socjalnej poprzez adaptację budynku na świetlicę wiejską i jej wyposażenie w miejscowości Ruska Wieś" - II postępowanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-26

Ogłoszenie nr 88388 - 2017 z dnia 2017-05-26 r.

Ełk: Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku hydroforni na świetlicę wiejską w miejscowości Ruska Wieś, w ramach projektu "Poprawa dostępu do infrastruktury socjalnej poprzez adaptację budynku na świetlicę wiejską i jej wyposażenie w miejscowości Ruska Wieś" - II postępowanie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Poprawa dostępu do infrastruktury socjalnej poprzez adaptację budynku na świetlicę wiejską i jej wyposażenie w miejscowości Ruska Wieś

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 64972-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ełk, krajowy numer identyfikacyjny 79067109900000, ul. ul. Kościuszki , 19300 Ełk, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 619 45 00, faks 87 619 45 01, e-mail ug@elk.gmina.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.elk.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku hydroforni na świetlicę wiejską w miejscowości Ruska Wieś, w ramach projektu "Poprawa dostępu do infrastruktury socjalnej poprzez adaptację budynku na świetlicę wiejską i jej wyposażenie w miejscowości Ruska Wieś" - II postępowanie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZP.271.3.13.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: "Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku hydroforni na świetlice wiejską w m. Ruska Wieś, w ramach projektu "Poprawa dostępu do infrastruktury socjalnej poprzez adaptację budynku na świetlicę wiejską i jej wyposażenie w miejscowości Ruska Wieś" 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione załączniki do niniejszej Specyfikacji: - Załącznik nr 1 do SIWZ - Ogólna Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 2 do SIWZ - Specyfikacja techniczna - Branża elektryczna i teletechniczna - Załącznik nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna - Przyłącze wodno-kanalizacyjne, kanalizacji sanitarnej - Załącznik nr 4 do SIWZ - Przedmiar robót - Branża wodno-kanalizacyjna - Załącznik nr 5 do SIWZ - Przedmiar robót - Branża sanitarna - Załącznik nr 6 do SIWZ - Przedmiar robót - Branża elektryczna - Załącznik nr 7 do SIWZ - Przedmiar robót - Branża budowlana - Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt budowlany - Przyłącze wodociągowe kanalizacji sanitarnej - Załącznik nr 9 do SIWZ - Opis techniczny do projektu wykonawczego branży elektrycznej - Załącznik nr 10 do SIWZ - Projekt budowlany Wszystkie załączniki są istotnymi elementami Specyfikacji i jakiekolwiek wymaganie występujące w jednym z nich jest tak samo wiążące, jak gdyby występowało we wszystkich dokumentach. 3. W przypadku, kiedy w szczegółowy, opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces należy odczytywać z wyrazami "lub równoważne". Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów, co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Wykonawca musi wyraźnie wskazać w ofercie rozwiązanie równoważne poprzez wpisanie odpowiednich informacji. Brak informacji, w zakresie zastosowanych rozwiązań równoważnych zostanie uznany za zamiar wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami opisanymi przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dla celów realizacji przedmiotu zamówienia przyjęto jako obowiązujące do stosowania Polskie Normy, Branżowe Normy, wytyczne i inne dokumenty. Jeżeli nie wskazano inaczej odsyłacze do norm, wytycznych i innych dokumentów wskazanych w Załącznikach do Specyfikacji dotyczą ich wydania aktualnego w dacie ogłoszenia postępowania. Wykonawca nie może wykorzystać na swoją korzyść jakichkolwiek wyraźnych błędów lub braków w Specyfikacji i Załącznikach do Specyfikacji. W przypadku, gdy wykonawca wykryje takie błędy lub braki to powinien natychmiast powiadomić o tym przedstawiciela zamawiającego celem ich poprawy lub uzupełnienia. 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 paragraf 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. 5. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia to czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w Przedmiarze robót i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 6. Wykonawca przekaże zamawiającemu, najpóźniej w dniu podpisania umowy, oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 5. Oświadczenie stanowi Załącznik nr 1 do umowy. Zamawiający wymaga aby roboty budowlane były wykonywane przez te osoby. W odniesieniu do podwykonawców powyższe oświadczenie należy złożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo. Bez spełnienia tych wymogów osoby te nie będą mogły wykonywać prac związanych z realizacją przedmiotu umowy z winy wykonawcy. 7. W przypadku konieczności zmiany - w czasie trwania wykonywania przedmiotu zamówienia - osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 5, wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu aktualnego oświadczenia. Obowiązek ten wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni od dnia dokonania przedmiotowej zmiany. 8. W przypadku, gdy wykonawca nie dochowa terminów o których mowa pkt. 6 i 7, zamawiający obciąży wykonawcę kara umowną, o której mowa w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 15 do niniejszej SIWZ. 9. Przedstawiciel zamawiającego ma prawo w każdym momencie trwania umowy skontrolować osoby wykonujące prace związane z realizacją przedmiotu umowy, o których mowa w pkt 5. W sytuacji, gdy zamawiający poweźmie wątpliwość co do sposobu zatrudnienia personelu przez wykonawcę lub podwykonawcę, może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Za niewywiązanie się z obowiązku przedłożenia oświadczenia i oświadczenia o aktualizacji osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę oraz za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę wykonawca zapłaci zamawiającemu kary, o których mowa w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 15 do SIWZ. 10. Klauzula społeczna - zgodnie z treścią art. 36 ust. 2 pkt 9 ustawy Pzp oraz w związku z art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, zamawiający wymaga, aby wykonawca, zatrudnił na okres trwania umowy jedną osobę z niżej wymienionych: 1) bezrobotną w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, 2) młodocianych, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego, 3) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, 4) innych osób niż określone w pkt 1, 2 lub 3, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2011 r. poz. 225 i 1211 oraz z 2015 r. poz. 1220 i 1567) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zatrudnienie powinno obejmować czas realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45100000-8, 45262500-6, 45421100-5, 45324000-4, 45310000-3, 45321000-3, 45230000-8,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT484552.85
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
AUTO-NAPRAWA Usługi Instalacyjno-budowlane Grzegorz Machaj, , ul. Kościuszki 17/1, 12-230, Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 596000,01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 596000,01
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 596000,01
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 0.5
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.