eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Wieś Lęborska › Wykonanie usługi równania dróg gruntowych na terenie Gminy Nowa Wieś Lęborska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-18

Nowa Wieś Lęborska: Wykonanie usługi równania dróg gruntowych na terenie Gminy Nowa Wieś Lęborska
Numer ogłoszenia: 88383 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78925 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Usług Komunalnych, ul. Młynarska 10, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, woj. pomorskie, tel. 59 861-22-64, faks 59 861-22-64.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi równania dróg gruntowych na terenie Gminy Nowa Wieś Lęborska.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa profilowania dróg gruntowych z likwidacją efektu tarki z nadaniem spadków w koronie drogi oraz ścinanie poboczy na terenie Gminy Nowa Wieś Lęborska przy pomocy równiarki drogowej o mocy minimalnej 120 KM z użyciem walca drogowego wibracyjnego o ciężarze minimum 4,0 tony; maksimum 6,0 ton wraz z obsługą operatorską. 1. Równiarka samojezdna o mocy min 120 KM z napędem na wszystkie osie wraz z obsługą operatora posiadającego odpowiednie kwalifikacje i umiejętności. Praca w/w równiarki następować będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy do 30.06.2013r. Podstawienie równiarki do dyspozycji Zamawiającego w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. Zgłoszenie odbywać będzie się telefonicznie. 2. Walec drogowy wibracyjny o masie całkowitej nie mniejszej niż 4 tony ze zmienną amplitudą wibracji z możliwością zastosowania dodatkowego osprzętu, wraz z obsługą operatora posiadającego odpowiednie kwalifikacje i umiejętności. Praca w/w walca następować będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy do 30.06.2013r. Podstawienie walca wibracyjnego do dyspozycji Zamawiającego w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. Zgłoszenie odbywać będzie się telefonicznie. Prace równania i wałowania oraz ścinki poboczy należy prowadzić z zachowaniem standardów wykonania dla dróg gruntowych danej kategorii (profile poprzeczne i podłużne, umożliwiające odprowadzenie wód opadowych) oraz w odpowiednich warunkach atmosferycznych gwarantujących zachowanie uzyskanych parametrów po wykonaniu powyższych robót. Wywóz ziemi po ścięciu poboczy odbywać się będzie na miejsce wskazane przez Sołtysa w danej miejscowości i pozostaje po stronie Wykonawcy. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: - obowiązującymi przepisami, - warunkami technicznymi, - przepisami Prawa budowlanego, - wymaganiami wynikającymi z Polskich Norm i aprobat technicznych odpowiadających europejskim. Przewidywany zakres pracy równiarki i walca: Zamawiający przewiduje zlecenie prac remontowych w ilości do 800 przepracowanych godzin równiarki samojezdnej i 600 przepracowanych godzin walca samojezdnego w ciągu trwania umowy. Zakres prac będzie zgłaszany telefonicznie przez uprawnionego przedstawiciela Gminnego Zakładu Usług Komunalnych a Wykonawca w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przystąpi do realizacji zadania. Rozliczenie za pracę sprzętu musi być potwierdzone przez sołtysa danego sołectwa na protokole z godzin wykonanej pracy, przedstawianym następnie uprawnionemu pracownikowi Gminnego Zakładu Usług Komunalnych. Koszt dojazdu sprzętu na wskazane miejsce nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w zaoferowaną cenę. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie na wezwanie Zamawiającego. W toku realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego przetargu Zamawiający rozliczać się będzie za faktyczne wykonanie usługi w oparciu o cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym i asortymentowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. W przypadku uszkodzenia znaków granicznych Wykonawca zobowiązany jest do ich wznowienia przez uprawnionego geodetę na koszt własny Wykonawcy. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowana ceną obejmuje także : - organizację i zagospodarowanie zaplecza wykonywania robót, - uporządkowanie terenu po wykonanych pracach. Koszt zabezpieczenia terenu nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę ofertową. UWAGI: Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy modelu lub symbole Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.23.31.42 - 42.23.31.42 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.T.H.U. JAGAN Jacek Kalinowski, ul. Kilińskiego 58, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 137022,00

  • Oferta z najniższą ceną: 137022,00 / Oferta z najwyższą ceną: 188436,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.