eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja ekspozycji stałej



Ogłoszenie z dnia 2017-05-25

Ogłoszenie nr 88372 - 2017 z dnia 2017-05-25 r.

Warszawa: Modernizacja ekspozycji stałej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 32803100000, ul. ul. Wybrzeże Gdyńskie 4, 01531 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 225 603 780, faks 226 371 501, e-mail muzsport@muzeumsportu.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Muzeum

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja ekspozycji stałej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZDR.261.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Modernizacja ekspozycji stałej w Muzeum Spotu i Turystyki w Wrszawie

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT184081.87
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPUH Mawer Henryka Madej , , ul.Malborska 4 m.55 , 03-286, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 226000
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu unieważnionym w dniu 18.05.2017 r.: 1) Wykonawca P.P.U.H. MAWER Henryka Madej złożył ofertę niezgodną z treścią SIWZ oferując termin realizacji zamówienia stojący w sprzeczności z pkt 13.4.2. SIWZ określającym maksymalny termin realizacji zamówienia, przy czym nieprawidłowy termin nie stanowił omyłki, a ponadto nie złożył harmonogramu rzeczowo - finansowego, co przy uwzględnieniu zaproponowanego terminu realizacji zamówienia niezgodnego z SIWZ, świadczy o niezgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego, 2) Wykonawca P.P.U.H. MAWER Henryka Madej nie wyraził zgody na na poprawienie innej omyłki w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia wskazanego w pkt 1 oferty poprzez wpisanie w miejsce zadeklarowanego terminu 15.08.2017r. daty 31.07.2017r. W związku z powyższym, iż jest to już drugie postępowanie unieważnione ( pierwsze zostało unieważnione w dniu 19.04.2017r.) Zamawiający stwierdził, że zachodzą przesłanki z art. 67 ust 1 pkt. 4 gdyż: 1. Uprzednio były prowadzone w trybie podstawowym dwa postępowania (ustawodawca wymaga jednego). 2. Prowadzone uprzednio postępowanie ( z dnia 28.04.2017r.) unieważniono w dniu 18.05.2017 r. wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2. 3. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione gdyż przedmiot zamówienia jest powtarzalny z unieważnionymi postępowaniami. Reasumując należy stwierdzić, że zostały spełnione wszystkie przesłanki z art. 67 ust 1 pkt. 4 a w szczególności nie złożono harmonogramu rzeczowo - finansowego mając na uwadze zaproponowany termin realizacji niezgody z SIWZ świadczy o niezgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.