Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-28
Unisław: Dostawa oleju opałowego EKOTERM PLUS
Numer ogłoszenia: 88354 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Unisław, ul. Parkowa 20, 86-260 Unisław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6866006, 6866309, fax 056 6866300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.unislaw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: bip.unislaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego EKOTERM PLUS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego EKOTERM PLUS w ilości 190 000 litrów z możliwością udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki , którego wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego , na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6/7 Prawo zamówień publicznych . Przedmiot zamówienia powinien spełniać warunki określone w rozporządzeniu MINISTRA GOSPODARKI z dnia 04 stycznia 2007r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2007r. Nr 4 poz. 30) - zał. nr 6 do SIWZ .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium zamówienia wynosi 10.000,00 zł (słownie :dziesięćtysiecyzłotych ). Wadium może być wnoszone w pieniądzu , poręczeniach lub gwarancjach bankowych , gwarancjach ubezpieczeniowych , wekslach z poręczeniem wekslowym banku oraz czekach potwierdzonych . Wpłacający wadium winien dokonać wpłaty odpowiednio wcześnie aby w dniu , który w s.i.w.z. podany jako termin wnoszenia wadium , podana przez Zamawiającego kwota wadium znalazła się na jego koncie . Dokonując wplata należy zaznaczyć na przelewie : Dostawa oleju opałowego lekkiego EKOTERM PLUS dla Urzędu Gminy w Unisławiu oraz wskazać nr rachunku bankowego , na który należy dokonać zwrotu wadium. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy na konto Bank Spóldzielczy Toruń 82 9511 0000 2004 0016 4627 0010. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądze należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 7 w dniach pracy urzędu w godzinach 8:00-12:00 . Uwaga : dowód potwierdzający wpłatę wadium należy dołączyć do oferty . Brak takiego dowodu spowoduje odrzucenie oferty ..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - osiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. OCENA spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń i informacji: - wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). - oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych ustawą Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), - wykaz osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu WYKONAWCY (załącznik nr 3 do SIWZ), - wykaz osób, z którymi można kontaktować się w celu uzyskania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty (załącznik nr 5 do SIWZ), - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Wymagane powyżej dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ. Oferta powinna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu WYKONAWCY zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.unislaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Unisław, ul. Parkowa 20, 86-260 Unisław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Unisław, ul. Parkowa 20, 86-260 Unisław pok. nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2024/2025 do budynków administrowanych przez Miasto i Gminę Czarny Dunajec, GZO oraz SGZPOZ w Czarnym Dunajcu
- "Dostawa oleju napędowego grzewczego dla Gminy Wiskitki w roku 2024"
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.