eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie kontroli okresowej (przeglądów technicznych) półrocznej, rocznej i pięcioletniej wybranych obiektów znajdujących się w zasobie nieruchomości PAN położonych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-25

Ogłoszenie nr 88346 - 2017 z dnia 2017-05-25 r.

Warszawa: Wykonanie kontroli okresowej (przeglądów technicznych) półrocznej, rocznej i pięcioletniej wybranych obiektów znajdujących się w zasobie nieruchomości PAN położonych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 70933-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Akademia Nauk, krajowy numer identyfikacyjny 32571300000, ul. pl. Defilad 1, 00901 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 182 62 32, faks 22 182 70 58, e-mail zp@pan.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Polska Akademia Nauk

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie kontroli okresowej (przeglądów technicznych) półrocznej, rocznej i pięcioletniej wybranych obiektów znajdujących się w zasobie nieruchomości PAN położonych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

5/ZP/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: "Kontrola okresowa polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego (przegląd techniczny): półroczna, roczna oraz pięcioletnia wybranych obiektów budowlanych będących w zasobie nieruchomości Polskiej Akademii Nauk, położonych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej". 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części, w następujący sposób: Część 1 (zadanie 1) - obiekty znajdujące się na terenie województwa mazowieckiego; Część 2 (zadanie 2) - obiekty znajdujące się na terenie pozostałych województw. 3. Wykaz obiektów przeznaczonych do kontroli wraz z określeniem rodzaju kontroli stanowi Załącznik nr 2a do SIWZ (dla Części I zamówienia) oraz Załącznik nr 2b do SIWZ (dla Części II zamówienia). 4. Kontrolę obiektów należy przeprowadzić w oparciu o art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1997 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.), dalej jako "ustawa Prawo budowlane" oraz § 4, 5 i 6 Rozporządzenia Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16.08.1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. z 1999 r. nr 74 poz. 836). 5. Z przeprowadzonych kontroli należy sporządzić dokumentację pokontrolną w formie protokołów z okresowej kontroli rocznej/półrocznej/pięcioletniej (wg wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ) wraz z dokumentacją fotograficzną w wersji papierowej - 2 egz. oraz elektronicznej - 1 x płyta cd (w wersji edytowalnej i pdf) dla każdej z przeprowadzanych kontroli. 6. Protokoły sporządzone w wyniku kontroli, o których mowa powyżej, powinny zawierać określenie: 1) stanu technicznego elementów objętych kontrolą, 2) stopnia zużycia lub uszkodzenia elementów objętych kontrolą, 3) orientacyjnego zakresu robót remontowych do wykonania (przedmiaru), szacunkowego kosztu i kolejności ich wykonania (z określeniem stopnia pilności ich wykonania), 4) zakresu nie wykonanych robót remontowych zaleconych do realizacji w protokołach z poprzedniej kontroli okresowej półrocznej/rocznej/pięcioletniej, 5) listy istniejących i brakujących dokumentów technicznych dla każdego budynku/budowli/lokalu osobno, mając na uwadze postanowienia art. 63 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, 6) scalonych szacunkowych kosztów robót wynikających z przeprowadzonych przeglądów w obiektach z podziałem na poszczególne jednostki PAN zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga zachowania przez Wykonawcę w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 8. Protokoły z przeprowadzonych kontroli Wykonawca dostarczy do poszczególnych jednostek na ręce osoby upoważnionej przez Zamawiającego. Listę osób upoważnionych przez Zamawiającego do kontaktu, podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia i przyjęcia dokumentacji, o której mowa w Rozdziale III ust. 5 SIWZ - stanowi Załącznik nr 4a do SIWZ (dla Części I zamówienia) oraz Załącznik nr 4b do SIWZ (dla Części II zamówienia). 9. Wykonawca przed przystąpieniem do kontroli okresowej powinien: 1) niezwłocznie po podpisaniu umowy skontaktować się z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego, wskazanym w § 13 umowy, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ i uzgodnić termin kontroli, 2) zapoznać się z protokołami z poprzednich kontroli, zgłoszeniami użytkowników lokali dotyczącymi usterek, wad, uszkodzeń lub zniszczeniem elementów instalacji oraz informacjami o dokonanych naprawach, 3) w przypadku braku książki obiektu budowlanego, poinformować o tym fakcie Zamawiającego w postaci wykonania zbiorczego zestawienia przedmiotowych braków, 4) sporządzić listę istniejących i brakujących dokumentów technicznych dla każdego budynku/budowli/lokalu osobno oraz osobno dla każdej z części, mając na uwadze postanowienia art. 63 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, 5) w przypadku budynków mieszkalnych zawiadomić lokatorów o planowanej kontroli poprzez umieszczenie w widocznym miejscu w budynku stosownego ogłoszenia - po uprzednim uzgodnieniu formy i jego treści z upoważnionym przedstawicielem zamawiającego Załącznik nr 4a do SIWZ (dla Części I zamówienia) oraz Załącznik nr 4b do SIWZ (dla Części II zamówienia). 6) w przypadku nieobecności w lokalu osoby upoważnionej do podpisania karty przeglądu należy podać co najmniej trzy inne wybrane terminy. 10. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby co najmniej 1 osoba wykonująca czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia była zatrudniona przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502, z późn. zm.), tj. w szczególności: - 1 osoba zatrudniona na pełnym etacie świadcząca usługi w zakresie przeglądów technicznych. Klauzula społeczna będzie zastosowana jako społeczne kryterium oceny ofert. Wyżej wskazana osoba/y ma być zatrudniona nieprzerwanie przez cały okres realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 71315400-3
Dodatkowe kody CPV: 71356100-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: obiekty znajdujące się na terenie województwa mazowieckiego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT55534.75
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Polska Grupa Inżynieryjna Sp. z o.o., Sp. k., przetargi@pgi-waw.pl, Al. Jana Pawła II nr 27, 00-867 , Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 40713.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40713.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 261990.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: obiekty znajdujące się na terenie pozostałych województw
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT97888.55
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Polska Grupa Inżynieryjna Sp. z o.o., Sp. k., przetargi@pgi-waw.pl, Al. Jana Pawła II nr 27, 00-867 , Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 45141.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45141.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 495690.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.