eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Całodobowe specjalistyczne utrzymanie czystości pomieszczeń i otoczenia Wojewódzkiego Szpitala Okulistycznego w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-18

Kraków: Całodobowe specjalistyczne utrzymanie czystości pomieszczeń i otoczenia Wojewódzkiego Szpitala Okulistycznego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 88333 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Okulistyczny , os. Na Wzgórzach 17b, 31-723 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 620 82 00; 12 415 64 44, faks 12 415 66 99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wso.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowe specjalistyczne utrzymanie czystości pomieszczeń i otoczenia Wojewódzkiego Szpitala Okulistycznego w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowe specjalistyczne utrzymanie czystości pomieszczeń i otoczenia Wojewódzkiego Szpitala Okulistycznego w Krakowie w okresie 18 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Od Wykonawców składających ofertę w niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15 500,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy pięćset złotych). Wadium trzeba wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium, w zależności od woli Wykonawcy, może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy tj. może być wnoszone: a) w pieniądzu - płatne przelewem na konto Zamawiającego: KREDYT BANK S.A. II Oddział Kraków nr 95 1500 1487 1214 8001 6669 0000 z dopiskiem: wpłata wadium, oznaczenie sprawy: ZP/7/2012, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.: Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). f) Oryginał wadium wnoszonego w formach wymienionych w pkt 2 ppkt b,c,d,e IX rozdziału SIWZ winien być dołączony do oferty. 3. W wypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać co najmniej następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy); beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) tj. Wojewódzki Szpital Okulistyczny w Krakowie, 31-723 Kraków, os. Na Wzgórzach 17b, gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, g) postanowienia w sprawie gwarancji, o których mowa powyżej, stosuje się również do poręczeń określonych w pkt 2 ppkt b i e IX rozdz. SIWZ. 4. O terminowym wniesieniu wadium (w wypadku wpłaty wadium w pieniądzu) zadecyduje data wpływu wadium na rachunek Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium przelewem uważane jest ono za skutecznie wniesione, jeżeli w dniu otwarcia ofert (do godziny, w której upływa termin składania ofert) wpłata znajduje się na koncie Zamawiającego. 5. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formie pieniężnej będzie kopia przelewu załączona do oferty. 6. Brak wniesienia wadium w wymaganym powyżej terminie, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 7. Zwrot, zatrzymanie, wniesienie ponownie wadium następuje na zasadach i przy powstaniu okoliczności określonych w art. 46 ustawy. 8. W wypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium wezwie Wykonawców pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. W przypadku wniesienia odwołania po wyborze najkorzystniejszej oferty wezwanie zostanie skierowane wyłącznie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych: - należy przedłożyć wypisy z rejestru dla każdego ze wspólników, - należy przedłożyć umowę spółki. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych powyżej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług sprzątania dla jednostek podlegających ustawie o działalności leczniczej (Dz. U. z 2011 r. Nr 112 poz. 654 z późn. zm.), o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł rocznie każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wykazie i oświadczeniach wyszczególnionych powyżej

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami tj. sprzęt ręczny i automatyczny do wykonywania czynności opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ, tzn.: sprzęt przeznaczony do sprzątania oddziałów i bloków operacyjnych, sprzęt przeznaczony do sprzątania części administracyjnych, urządzenia parowe do dezynfekcji, urządzenia do sprzątania na sucho, urządzenia do mycia dużych powierzchni, urządzenia do sprzątania na sucho-mokro, urządzenia do polerowania posadzek, urządzenia do doczyszczania powierzchni; sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wykazie i oświadczeniach wyszczególnionych powyżej

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wyszczególnionym powyżej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto; 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych powyżej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o przejęciu pracowników sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Wykaz środków dezynfekcyjnych, myjących, czyszczących i konserwujących sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej obiektu Zamawiającego, w którym ma być świadczona usługa będąca przedmiotem niniejszego postępowania (dokument zostanie wydany przez Kierownika Działu Technicznego Zamawiającego bezpośrednio po odbyciu wizji lokalnej). 4. Wykaz podwykonawców, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 17 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 18 do SIWZ (jeżeli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wso.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Okulistyczny; os. Na Wzgórzach 17b, 31-723 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2012 godzina 08:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Okulistyczny; os. Na Wzgórzach 17b, 31-723 Kraków - Sekretariat, pok. nr 1.16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.