eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa sprzętu AGD i technologii kuchni do nowej siedziby Muzeum Śląskiego w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-16

Katowice: Dostawa sprzętu AGD i technologii kuchni do nowej siedziby Muzeum Śląskiego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 88331 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Śląskie , Al. Korfantego 3, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2585661-3; 3503672, faks 032 2599804.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu AGD i technologii kuchni do nowej siedziby Muzeum Śląskiego w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę wraz z transportem sprzętu AGD i technologii kuchni (produktów urządzeń) do nowej siedziby zamawiającego zlokalizowanej w Katowicach przy ulicy T. Dobrowolskiego 1, 2) instalację i uruchomienie dostarczonego sprzętu w miejscach wskazanych przez zamawiającego w obrębie nowej siedziby, 3) dostarczenie zamawiającemu instrukcji obsługi w języku polskim (w wersji papierowej i elektronicznej), 4) udzielenie gwarancji jakości na produkty/urządzenia będące przedmiotem zamówienia, 5) autoryzowany serwis w okresie trwania gwarancji dla produktów/urządzeń wymagających serwisowania. 6) świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji powinno odbywać się według ustalonych poniżej zasad: a) czas reakcji serwisu od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o ujawnieniu wady lub awarii określonego produktu/urządzenia powinien być nie dłuższy niż 48 godzin licząc od zgłoszenia ujawnienia wady lub awarii, b) wymagany termin usunięcia wady lub awarii do 7 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia, c) w przypadku gdy czas usuwania wady lub awarii będzie dłuższy niż 7 dni roboczych wykonawca zobowiązany będzie na czas naprawy dostarczyć produkt/urządzenie zastępcze. Przedmiot zamówienia jest możliwy do podzielenia, zamawiający dokonał zatem podziału przedmiotu zamówienia na dwie części: Część A i Część B. Wykonawca może złożyć ofertę na obie części zamówienia lub na dowolnie wybraną przez siebie jedną część zamówienia A lub B. Szczegółowy opis sprzętu (produktów/urządzeń) objętego dostawą oraz wymagane parametry i warunki dostawy zawierają Załączniki Nr 1 A i Nr 1 B do SIWZ zatytułowane: Opis przedmiotu zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.30-6, 39.71.13.61-7, 39.71.32.10-8, 38.31.10.00-8, 39.71.12.11-1, 39.71.11.00-0, 42.71.62.00-0, 42.52.00.00-7, 42.21.41.00-0, 42.51.32.00-7, 39.22.10.00-7, 44.41.13.00-7, 38.91.41.10-0, 39.71.31.00-4, 39.71.13.10-5, 39.22.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacji finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia poprzez wykazanie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości: dla Części A. co najmniej: 15.000,00 złotych dla Części B. co najmniej: 585.000,00 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta) nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym. W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - G - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez przedstawicieli obu stron umowy. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: a. zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze stron, b. zmiany terminu dostawy, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę np. działania siły wyższej. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, c. zmiany terminu dostawy ze względu na przyczyny leżące po stronie zamawiającego, dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca wykonania dostawy, d. ewentualnej zmiany sposobu wykonania zamówienia z samodzielnego wykonania przez wykonawcę, na wykonanie z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu zamówienia powierzonego do wykonania podwykonawcom, a także zmiany podwykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień §1 ust. 7 umowy, e. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz umowy o dofinansowanie w zakresie mającym wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, f. wydłużenia okresu gwarancji przez wykonawcę, g. zakończenia serii produkcyjnej danego modelu sprzętu, którym mowa w punkcie 1 § 1 oraz rozpoczęcia produkcji sprzętu o takich samych lub lepszych parametrach, h. zastosowanie materiałów i wyposażenia pozwalających na skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, i. zmiany w dokumentacji projektowej wynikające z uwarunkowań użytkowych, estetycznych lub względów bezpieczeństwa, j. ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.muzeumslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Śląskie w Katowicach ul. T. Dobrowolskiego 1 40-205 Katowice I piętro Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2015 godzina 14:00, miejsce: Muzeum Śląskie w Katowicach ul. T. Dobrowolskiego 1 40-205 Katowice sala ap. 1.13. I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie realizowane jest w ramach projektu Budowa nowej siedziby Muzeum Śląskiego w Katowicach, dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013, Priorytet VI Zrównoważony rozwój miast, Działanie 6.1. Wzmacnianie regionalnych Ośrodków Wzrostu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu AGD i technologii kuchni do nowej siedziby Muzeum Śląskiego w Katowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Deska do prasowania 2 Odkurzacz wodny 3. Kuchenka elektryczna dwupalnikowa 4. Pralko-suszarka automatyczna 5. Waga elektroniczna 6. Waga elektroniczna 7. Mikser kielichowy 8. Chłodziarko - zamrażarka 9. Podajnik na ręczniki papierowe składane ZZ 10. Suszarka / ociekacz do naczyń Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.30-6, 39.71.13.61-7, 39.71.32.10-8, 38.31.10.00-8, 39.71.12.11-1, 39.71.11.00-0, 42.71.62.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu AGD i technologii kuchni do nowej siedziby Muzeum Śląskiego w Katowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Okap wentylacyjny wyspowy nawiewno-wywiewny 2. Warnik elektryczny do makaronu 3. Płyta grillowa elektryczna 4. Frytownica elektryczna 5. Piec konwekcyjno - parowy dwukomorowy 6. Stół chłodniczy 7. Kuchnia indukcyjna 4 polowa 8. Kuchnia indukcyjna 2 polowa 9. Szafka z blatem roboczym 10. Regał ociekowy perforowany 11. Basen 1 komorowy 12. Stół roboczy z blokiem 3 szuflad 13. Szafka wisząca z suwankami 14. Szafa przelotowa z drzwiami suwanymi 15. Szafa chłodnicza 16. Stół roboczy z blokiem 3 szuflad oraz zlewem 1 komorowym 17. Stół ze zlewem 1 komorowym 18. Umywalka do rąk 19. Chłodziarka na jaja 20. Stół ze zlewem i półką 21. Naświetlacz do jaj 22. Zlew porządkowy 23. Regał porządkowy 24. Stół ze zlewem 1 komorowym 25. Zmywarka do naczyń 26. Stół roboczy 27. Stół z półką 28. Stół ze zlewem 2 komorowym 29. Obieraczka do ziemniaków 30. Szafa chłodnicza 31. Zamrażarka 32. Regał magazynowy 33. Regał magazynowy 34. Regał magazynowy 35. Regał magazynowy 36. Szafa chłodnicza 37. Zlewozmywak 38. Ekspres ciśnieniowy automatyczny 39. Wyciskarka do soków 40. Zmywarka do szkła 41. Chłodziarka podblatowa 42. Stół chłodniczy 43. Zlew 1 komorowy porządkowy wbudowany w zabudowę baru 44. Zabudowa baru restauracyjnego 45. Szafka z suwankami 46. Ekspres ciśnieniowy automatyczny 47. Wózek kelnerski Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.52.00.00-7, 42.21.41.00-0, 42.51.32.00-7, 39.22.10.00-7, 39.14.11.00-3, 39.71.31.00-4, 39.71.13.10-5, 29.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.