eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu :Najlepszy w zawodzie w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego Morro w Barlinku współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-23

Barlinek: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu :Najlepszy w zawodzie w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego Morro w Barlinku współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 88323 - 2014; data zamieszczenia: 23.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" , ul. Szosowa 2, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7461064, faks 95 7461064.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zspnr1barlinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowa Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu :Najlepszy w zawodzie w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego Morro w Barlinku współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu: Najlepszy w zawodzie w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego Morro w Barlinku: Papier kserograficzny A4 Gramatura (g/m2): 80, Białość: klasa B-161, do wydruków czarno-białych i kolorowych - 800 ryz; Papier ksero A-4 100 ark. mix 5 kolorów - 95 opakowań; Papier ozdobny A 4 20 ark., kolor ecru, wzór - Leather 134 - 95 opakowań; Tonery HP 53A, wydajność minimum 3500 stron - 20 szt.; Toner HP 12A, wydajność minimum 3000 stron - 6 szt.; Toner HP 507a, oryginalny HP, Wydajność min. 11000 str. (5% pokrycie A4), 3 komplety (black, cyan, yellow, magenta) = 12 szt.; Toner HP 83A, oryginalny HP, Wydajność min. 1500 stron - 14 szt.; Płyta CD- 190 szt.; Płyta DVD - 190 szt.; Pamięci przenośne - dysk 1Tb 2,5 cala z zasilaniem przez USB 3.0 - 10 szt.; Karta pamięci 16GB Micro SDHC z adapterem, class 4. - 10 szt.; Pamięci przenośne - pendrive 16GB - 19 szt.; Koszulki A4 - 100 szt. Krystaliczna, antystatyczna folia, grubość folii 50 mikronów - 38 opakowań; Folia do laminowania A4 - 100 szt. Grubość folii 100 mikronów - 19 opakowań; Folia do drukarki laserowej A4 - 100 ark. Bezbarwna, matowa, grubość 0,10 mm - 15 opakowań; Segregator A4,wysokiej jakości, wytrzymały segregator do przechowywania dużej ilości dokumentów. Dokładne i solidne zamykanie nawet po użyciu 10 000 razy. Możliwość segregowania dokumentów przechowywanych w koszulkach - okładki szersze o1,5 cm niż A4. Ochrona przed zniszczeniem okładek metalowe okucia. Łatwa identyfikacja zawartości - na grzbiecie kieszeń na wymienne etykiety do opisu zawartości - 130 szt.; Teczka plastikowa A4, wykonana z foli PCV - 380 szt.; Spinacz biurowy metalowy 33 mm - 95 opakowań; Pieczątki - kaseta automat -wymiar 60 mm x 30 mm - 10 szt. Datownik samotuszujący z 12 gotowymi hasłami w języku polskim, wysokość czcionki: 3,8 mm - 3 szt.; Zszywki - 1000 szt. Niklowane, rozmiar 24/6 - 95 opakowań; Pinezki - 19 opakowań; Długopis żelowy niebieski, wymienny wkład, podgumowany uchwyt, grubość linii pisania 0,7 mm - 38 szt.; Długopis żelowy czarny, wymienny wkład, podgumowany uchwyt, grubość linii pisania 0,7 mm - 38 szt.; Długopis żelowy czerwony, wymienny wkład, podgumowany uchwyt, grubość linii pisania 0,7 mm - 38 szt.; Dziurkacz metalowy z ogranicznikiem formatu na min. 40 kartek jednorazowo 19 szt.; Metalowy zszywacz biurowy na zszywki 24/6, 26/6 - 19 szt.; Klej biurowy w sztyfcie minimum 35 g - 40 szt.; Szuflada na biurko A4 wykonana z polistyrenu - 10 szt.; Taśma bezbarwna o szer. 20-30 mm - 40 szt.; Koperta C4 biała z odklejanym paskiem - 50 szt. - 19 opakowań; Koperta B4 biała z odklejanym paskiem - 50 szt. - 19 opakowań; Koperta listowa samoprzylepna DL - 100 szt. - 38 opakowań; Zeszyt w kratkę A4 w twardej okładce 96 kartkowy - 60 szt.; Nożyczki biurowe min. 25 cm - 19 szt.; Teczka A4 duża 18 przegród - 19 szt.; Zakreślacze, różne kolory, wodoodporny tusz, ścięta końcówka, zestaw 4 kolory - 19 opakowań..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności na jej zakres, termin, 2. zmiany przepisów prawnych podatku VAT mających wpływ na cenę umowy, 3. zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą, 4. zmiany osób wyszczególnionych w § 4 wzoru umowy, 5. wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na świadczenie usługi będącej przedmiotem umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zspnr1barlinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego Morro w Barlinku. Ul. Szosowa 2, 74 - 320 Barlinek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2014 godzina 14:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego Morro w Barlinku. Ul. Szosowa 2, 74 - 320 Barlinek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Tytuł Projektu: Najlepszy w zawodzie. Numer umowy: WND-POKL.09.02.00-32-100/13.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.