To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-18
Głowaczów: Budowa wodociągu w miejscowości Lipska Wola
Numer ogłoszenia: 88305 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63093 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głowaczów, Rynek 35, 26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie, tel. 48 6231075, faks 48 6231217.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wodociągu w miejscowości Lipska Wola.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pt. Budowa wodociągu w miejscowości Lipska Wola. Wszystkie roboty budowlane w ramach niniejszego zamówienia muszą być wykonane zgadnie z dokumentacją projektowo-budowlaną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji, którą stanowią załączniki do niniejszej SIWZ: - Projekt budowlano - wykonawczy - zał. nr 9 do SIWZ, - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne - zał. nr 11 do SIWZ, - Przedmiary robót - - zał. nr 10 do SIWZ, 2. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę sieci wodociągowej w dwóch etapach. Etap pierwszy obejmuje budowę sieci wodociągowej w miejscowości Lipska Wola - Zadąbrowie o długości 1097 mb, oraz 14 przyłączy do poszczególnych posesji w miejscowości Lipska Wola Zadąbrowie. Etap drugi obejmuje budowę sieci wodociągowej w miejscowości Lipska Wola - Lipa o długości 4705 mb, oraz 24 przyłącza do poszczególnych posesji w miejscowości Lipska Wola - Lipa. Sieć wodociągowa prowadzona będzie w pasach drogowych dróg gminnych oraz przez działki prywatne . Teren na którym będzie realizowana budowa wodociągu jest terenem z zabudową zagrodową. Wodociąg zasilany będzie ze stacji uzdatniania wody w Miejskiej Dabrowie, gdzie podłączony będzie do końcówki sieci DN110 na działce nr ? w Miejskiej Dąbrowie - sieć I etapu i do końcówki wodociągu DN110 w Klementynowie - sieć II etapu. 3. Ponadto w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest do: - udzielenia minimum 3 lata gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i użyte do wykonania zamówienia materiały i wyroby budowlane, - wykonania dokumentacji inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i przekazania jej Zamawiającemu w terminie 30 dni od zakończenia robót budowlanych. - przedmiot zamówienia należy wykonać z nowych materiałów budowlanych, na które Wykonawca dostarczy certyfikaty lub atesty dopuszczenia do użytkowania na każde żądanie inspektora nadzoru oraz przekaże je Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu zamówienia, - po zakończeniu robót, ale przed terminem ich odbioru, należy uporządkować plac budowy i oddać go w należytym stanie, nie gorszym niż przed rozpoczęciem robót, 4. Postanowienia dotyczące dokumentacji projektowej: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i zachowaniem wskazanej przez Projektanta technologii oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, warunkami technicznego wykonania i odbioru robót, wskazaniami Zamawiającego i obowiązującymi przepisami. 2)Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją projektową i złożyć na piśmie dostrzeżone błędy lub uchybienia, które mogą mieć wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 3) W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej Wykonawca ma obowiązek pisemnego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie w terminie do 3 dni od dnia wystąpienia w/w okoliczności. 4) Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacji projektowej. 5. Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu umowy: 1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową tj. projektem budowlano-wykonawczym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowo z dokumentacją można się zapoznać przed złożeniem oferty. Dokumentacja jest dostępna w pokoju nr 12 w siedzibie Zamawiającego. 2) Jeżeli w dokumentacji projektowej oraz w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazw wyrobów wskazujących na ich producenta zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów równoważnych odpowiadającym parametrom technicznym określonych w dokumentacji. 3) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, objętego przyszłymi robotami budowlanymi w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia w celu zapoznania się z warunkami realizacji tych robót. 4) Przekazanie placu budowy - będzie następować w obecności Wykonawcy, Zamawiającego i Inspektora nadzoru w terminie uzgodnionym przez strony. 5) Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o okolicznościach mogących mieć wpływ na niedotrzymanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni od dnia wystąpienia ww okoliczności. 6) Wszystkie napotkane przewody podziemne Wykonawca winien zabezpieczyć. W przypadku ich uszkodzenia należy niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego, Inspektora Nadzoru oraz inne zainteresowane podmioty oraz dokonać naprawy uszkodzeń na własny koszt. 7) Prowadzone roboty budowlane muszą odbywać się zgodnie z przepisami prawa budowlanego, BHP, ppoż., sanitarnymi i przepisami ochrony środowiska, pod nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót. 8) Wszystkie materiały i wyroby budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być nowe oraz muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP, a także muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane ( jednolity tekst Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym z 11 sierpnia 2004r. (Dz. U. z 2004r., Nr 198, poz. 2041 z późn. zm.)oraz muszą spełniać warunki określone w ustawie z dn. 16 kwietnia 2004 r o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr. 92, poz. 881). 9) Wykonawca ma obowiązek zorganizowania placu budowy, zabezpieczenia miejsca wykonywanych robót, dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. 10) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy. 6. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - Główny przedmiot zamówienia - 45231100-6 - ogólne roboty budowlane związane z budową rurociagów, - Dodatkowe przedmioty: - 45231300-8 - roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, - 45450000-6 - roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00-6, 45.23.13.00-8, 45.45.00.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"USŁUGOWY ZAKŁAD HYDRAULICZNY" Marian Wieczorek
jakie przetargi wygrała firma
"USŁUGOWY ZAKŁAD HYDRAULICZNY" Marian Wieczorek
- Usługowy Zakład Hydrauliczny, ul. Warszawska 215, 26-600 radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1128928,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 246582,80
Oferta z najniższą ceną: 246582,80 / Oferta z najwyższą ceną: 488988,47
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły podstawowej w Sochoniach o świetlicę wiejską
- Rozbudowa i termomodernizacja budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Świeciu
- Remont budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Łukowie przy ul. Czerwonego Krzyża 4
więcej: Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.