eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogatynia › Wykonywanie stałych czynności związanych z opróżnianiem i wywozem nieczystości stałych z koszy ulicznych i parkowych , odpadów segregowanych z pojemników do selektywnej zbiórki odpadów oraz odpadów wielkogabarytowych z terenu Miasta i Gminy Bogatynia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-28

Bogatynia: Wykonywanie stałych czynności związanych z opróżnianiem i wywozem nieczystości stałych z koszy ulicznych i parkowych , odpadów segregowanych z pojemników do selektywnej zbiórki odpadów oraz odpadów wielkogabarytowych z terenu Miasta i Gminy Bogatynia
Numer ogłoszenia: 88300 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bogatynia, ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 075 7733961, 7739480, fax 075 77 39480, 7731945.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bogatynia.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bogatynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie stałych czynności związanych z opróżnianiem i wywozem nieczystości stałych z koszy ulicznych i parkowych , odpadów segregowanych z pojemników do selektywnej zbiórki odpadów oraz odpadów wielkogabarytowych z terenu Miasta i Gminy Bogatynia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wykonywanie stałych czynności związanych z opróżnianiem i wywozem nieczystości stałych z koszy ulicznych i parkowych , odpadów segregowanych z pojemników do selektywnej zbiórki odpadów oraz odpadów wielkogabarytowych z terenu miasta i gminy Bogatynia Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wywóz nieczystości komunalnych z pojemników obejmujący swoim zakresem: 1) wydzierżawienie Zamawiającemu 8 szt. pojemników KP-7 oraz 3 szt. pojemników typu SM110 2) opróżnianie i wywóz nieczystości komunalnych z pojemników na zorganizowane wysypisko odpadów komunalnych z częstotliwością 1 raz na tydzień wraz z uprzątnięciem miejsca wokół pojemników - wykaz pojemników i ich lokalizacja została określona w zał. nr 1 do projektu umowy stanowiącej integralną część , 3) oczyszczenie miejsca wokół usytuowania pojemnika wraz z wywozem zebranych nieczystości - w dniu wywozu nieczystości; 4) wymianę zużytych lub naprawę uszkodzonych pojemników, których zniszczenie nastąpiło na skutek normalnej eksploatacji, 5) wniesienie opłaty za przyjęcie i składowanie odpadów na zorganizowane wysypisko odpadów komunalnych 2. Opróżniane i wywóz odpadów miejskich z koszy ulicznych i parkowych obejmujący swoim zakresem: 1) bieżące opróżnianie i wywóz na zorganizowane wysypisko odpadów komunalnych - odpadów miejskich z 423 szt. koszy ulicznych i parkowych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy zgodnie z wykazem zawartym w załączniku nr 2 do projektu umowy stanowiącej integralną część SIWZ, 2) Zamawiający wymaga aby wywóz odpadów miejskich odbywał się zgodnie z harmonogramem wywozu -kosze uliczne i parkowe na ternie miasta Bogatynia 6 razy w tygodniu - od poniedziałku do soboty, nie mniej niż jeden raz w ciągu każdego dnia -kosze uliczne na terenie gminy Bogatynia 2 razy w tygodniu (poniedziałek, czwartek). 3)bieżące naprawy i konserwacja koszy ulicznych i parkowych 4) bieżąca dezynfekcja i mycie koszy ulicznych i parkowych 5) bieżące wyposażanie koszy plastikowych w worki foliowe. 3. Zbiórkę i wywóz odpadów wielkogabarytowych obejmującą swoim zakresem: 1) zbiórkę i wywóz wielkogabarytowych odpadów komunalnych na zorganizowane wysypisko odpadów komunalnych , wystawianych przez mieszkańców miasta i gminy Bogatynia w pobliżu kontenerów KP-7 lub pojemników na odpady zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Bogatynia. 2) zbiórka i wywóz odpadów wielkogabarytowych winna być prowadzona 2 razy w miesiącu zgodnie z poniższym harmonogramem: -teren miasta Bogatynia - w każdy pierwszy i trzeci piątek miesiąca -teren gminy Bogatynia - każdy drugi i czwarty piątek miesiąca, 3) oczyszczenie miejsca po zbiórce odpadów wielkogabarytowych wraz z wywozem zebranych nieczystości na zorganizowane wysypisko odpadów komunalnych - w dniu zbiórki odpadów; 4. Wywóz odpadów segregowanych z pojemników do selektywnej zbiórki odpadów obejmujący swoim zakresem: 1) zbiórkę i wywóz odpadów segregowanych z 64 zestawów pojemników do selektywnej zbiórki zlokalizowanych w miejscach wykazanych w załączniku nr 3 do projektu umowy stanowiącej integralną część SIWZ, Zestaw pojemników typu DZWON obejmuje: 1 pojemnik na odpady typu PET, kolor żółty - pojemność 1,5 m3, 1 pojemnik na stłuczkę szklaną, kolor biały- pojemność 1,5 m3, 1 pojemnik na stłuczkę kolorową, kolor zielony- pojemność 1,5 m3, 1 pojemnik na makulaturę- kolor niebieski - pojemność 1,5 m3. Odpady selektywnie gromadzone w pojemnikach typu DZWON powinny być opróżniane z częstotliwością zapewniającą niedopuszczenie do ich przepełnienia jednak nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu. 2) zbiórkę i wywóz odpadów segregowanych worków z folii PE, LD o pojemności 60 l do selektywnej zbiórki odpadów z gospodarstw jednorodzinnych z terenu miasta i gminy Bogatynia. Komplet worków obejmuje: 1 worek na odpady typu PET ( plastik) - kolor żółty, 1 worek na stłuczkę szklaną białą - kolor biały, 1 worek na stłuczkę szklaną kolorową - kolor zielony, 1 worek na makulaturę - kolor niebieski. Worki do selektywnej zbiórki odpadów posiadają mieszkańcy gospodarstw jednorodzinnych z terenu miasta i gminy Bogatynia. Wykonawca nieodpłatnie ,we własnym zakresie zobowiązany jest dostarczać worki do selektywnej zbiórki odpadów dla gospodarstw jednorodzinnych. 3) Zbiórka i odbiór odpadów gromadzonych selektywnie w workach winna odbywać się w sposób systematyczny - zgodnie z harmonogramem określonym w załączniku nr 4 do projektu umowy stanowiącej integralną częśćSIWZ , 4) W ramach selektywnej zbiórki odpadów komunalnych u źródła z terenu miasta i gminy Bogatynia Wykonawca będzie zbierał następujące rodzaje odpadów, określone kodami zgodnymi z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206). Kod odpadu Nazwa odpadu 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 07 Opakowania ze szkła 20 01 01 Papier i tektura 20 01 02 Szkło 20 01 39 Tworzywa sztuczne 5) Systematyczną kontrolę stanu zapełnienia pojemników na odpady selektywnie gromadzone; 6) Pozostawienie w czystości miejsc, na których ustawione są pojemniki oraz terenu wokół pojemników w promieniu 1,5 m - uprzątniecie miejsca winno nastąpić w dniu wywozu odpadów; 7) Przeprowadzanie dezynfekcji pojemników zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i przy użyciu ogólnodostępnych biodegradowalnych środków do dezynfekcji - przynajmniej raz na kwartał; 8) Zgłaszanie Zamawiającemu oraz wymiana uszkodzonych i zniszczonych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych; 9) Przekazywanie wyselekcjonowanych odpadów komunalnych do odzysku/recyklingu, a pozostałych których nie można wykorzystać - do unieszkodliwienia; 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji pojemników w obrębie 2 km lub dostawienia nowych pojemników oraz możliwość zwiększenia lub zmniejszenia częstotliwości opróżniania pojemników i worków; 11) Prowadzenie ewidencji przekazanych odpadów zebranych selektywnie i składanie miesięcznych sprawozdań zawierających ilości i karty ewidencji odpadów Zamawiającemu. 5.Obsługę imprez kulturalnych organizowanych na stadionach miejskich obejmującą: 1)podstawienie i wywóz pojemnika na odpady KP-7, 2) dostarczenie worków foliowych na odpady - 30 szt. 3)wywóz odpadów nagromadzonych w pojemniku i workach na zorganizowane wysypisko odpadów komunalnych 4) prace porządkowe po zakończeniu imprezy obejmujące zebranie nieczystości z terenu imprezy np. papierów, pustych opakowań itp., w razie wystąpienia takiej konieczności zamiatanie terenu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000.00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), tzn: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2. Posiadają zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z poź. zm.) zezwolenie w zakresie zbierania i transportu odpadów: - w zakresie zbierania - wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce zbierania odpadów tj. teren miasta i gminy Bogatynia. - w zakresie transportu - wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów. 1.3. Posiadają zgodnie z art. art. 7 ust. 9 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996r. (Dz. U. Nr 132, poz. 622 ze zm.) decyzję na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 2.1. W okresie ostatnich trzech lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali co najmniej 3 usługi świadczone przez okres min 8 miesięcy każda, zbliżone do zakresu zamówienia tj.: wywóz nieczystości stałych z pojemników i kontenerów, z koszy ulicznych i parkowych , odpadów wielkogabarytowych lub segregowanych o wartości łącznej nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto; W celu potwierdzenia tego warunku wymagane jest przedłożenie wykazu wykonanych usług oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie np. referencje. 2.2. Dysponują następującym sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: Rodzaj sprzętu Wymagana minimalna ilość samochód ciężarowy do wywozu kontenerów typu KP-7 ( kontenerowiec) 1 szt. samochód wyposażony w dźwig zakabinowy oraz zabudowę skrzyniową z burtami aluminiowymi do wywozu pojemników typu DZWON 1 szt. samochód kryty bezpylny 1 szt. Samochód skrzyniowy samowyładowczy 1 szt. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 3.1. Posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości min 50 000,00 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ustawy. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w pkt 9.2.2. - 9.2.3. SIWZ. 5.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 8.5. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.UWAGA: W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 4. decyzja na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane zgodnie z art. z art. art. 7 ust. 6 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach 5. Zezwolenie w zakresie zbierania i transportu odpadów wydane zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. UWAGA: W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 Części II SIWZ). UWAGA: W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie usług zbliżonych do zakresu zamówienia odpowiadającym swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z uwzględnieniem warunku określonego w punkcie 8.1.2.1 (załącznik nr 3 Część II SIWZ). UWAGA: W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 8. Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie np. (referencje). 9. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - o treści odpowiadającej arunkowi określonemu w pkt 9.1.2.2. SIWZ. UWAGA: W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 10. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. UWAGA: W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 11. Dowód wniesienia, wpłacenia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bogatynia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni ul. 1 Maja 29 59-920 Bogatynia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1 59-920 Bogatynia ( Biuro Obsługi Interesanta).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.