To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-18
Pruszcz Gdański: Przebudowa i modernizacja obiektów oświatowych w Warczu na potrzeby szkolnictwa specjalnego - w zakresie etapu II.
Numer ogłoszenia: 88285 - 2011; data zamieszczenia: 18.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46751 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja obiektów oświatowych w Warczu na potrzeby szkolnictwa specjalnego - w zakresie etapu II..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja obiektów oświatowych w Warczu na potrzeby szkolnictwa specjalnego - w zakresie etapu II - budynek starej szkoły. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 2.1 Wykonanie do początku nowego roku szkolnego 2010/2011 przebudowy budynku starej szkoły z zespołu szkół w Warczu. Szkoła jest budynkiem parterowym, z poddaszem użytkowym, częściowo podpiwniczonym (skład opału, pomieszczenie byłej kotłowni). W obiekcie przewidziano przebudowę całego układu funkcjonalnego z dostosowaniem parteru szkoły dla osób niepełnosprawnych. W budynku zostaną wyodrębnione pomieszczenia: PARTER: - 3 sale lekcyjne, - sala rehabilitacyjna, - pokój pracy indywidualnej, - szatnie, - wiatrołap, - hall, - zespół szatni, łazienek i WC, - pomieszczenie woźnego, - klatka schodowa PODDASZE UŻYTKOWE: - klatka schodowa, - korytarz, - pokój nauczycielski, - pokoje: Dyrektora, sekretariatu i księgowości, - pokoje terapeutyczne, - biblioteka, - pomieszczenie gospodarcze, - WC PIWNICA: - klatka schodowa, - skład opału, - kotłownia Przebudowie podlega cały budynek starej szkoły w tym: - wszystkie pomieszczenia i ciągi komunikacyjne, - wymiana poszycia dachowego wraz z blacharką, - wykonanie nowych wejść do budynku - wykonanie chodników wokół budynków. Remontowi podlega budynek gospodarczy, w tym: - wymiana poszycia dachowego, - wykonanie nowej elewacji, - wymiana posadzek cementowych, - wymiana wrót i drzwi budynku. Przed rozpoczęciem prac związanych z remontem należy wykonać prace przygotowawcze w zakresie robót rozbiórkowych budowlanych, sanitarnych i elektrycznych. 2.2. Wykonanie prac zewnętrznych, w tym: - uzupełnienie ogrodzenia, - wykonanie ciągów pieszych i jezdnych, miejsc parkingowych, - przygotowanie miejsca pod składowanie opału, - uporządkowanie terenów zielonych: z nawiezieniem humusu, obsianiem trawą i wykonaniem nasadzeń Budynek starej szkoły należy wyposażyć w instalacje wewnętrzne, tj.: a)Instalacje sanitarne: - instalacja wodno-kanalizacyjna, - instalacja co. z istniejącej kotłowni na paliwo stałe zlokalizowanej w budynku Nowej Szkoły, - instalacja CWU z zasobnika zlokalizowanego w pomieszczeniu kotłowni w piwnicy. - instalacja odwodnienia dachów - wentylacja mechaniczna b) Instalacje elektryczne: - instalacja elektryczna 230 V - instalacja elektryczna 380 V - instalacja RTV - instalacja telefoniczna - instalacja odgromowa - instalacja p. poż. Wykonawca ma obowiązek wykonania dokumentacji powykonawczej w ilości 2 komplety dla wszystkich branż. Dla instalacji należy sporządzić dokumentację powykonawczą podpisaną przez osoby uprawnione oraz przygotować dokumenty odbiorowe zawierające wyniki badań instalacji oraz oświadczenia o poprawności wykonania. UWAGA: W ramach realizacji przedmiotu przetargu i w wycenie ofertowej należy, przy pomocy systemów bezprzewodowych lub przewodowych zapewnić skuteczne współdziałanie instalacji teletechnicznych (instalacja telefoniczna i sieci komputerowe) w budynkach nowej i starej szkoły. Całość prac wykonać należy zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez LINIA PRACOWNIA ARCHITEKTONICZNA Danuta Szafrańska ul. Grażyny 18/4 80 - 438 Gdańsk oraz zgodnie z warunkami Pozwolenia na budowę nr 976/2010 z dnia 24.08.2010r.. (załączniki nr 10 do SIWZ). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - dokumentacji projektowej wraz z przedmiarami robót, kosztorysami nakładczymi oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 9 do SIWZ). Przekazanie terenu budowy do realizacji przedmiotu umowy nastąpi w terminie do 5 dni od daty podpisania niniejszej umowy, po przedłożeniu przez Wykonawcę i zaakceptowaniu przez Inspektora Nadzoru następujących dokumentów: a) szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy robót, którego elementami będą elementy scalone z kosztorysu ofertowego, b) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Dla zapewnienia poprawności realizacji inwestycji Zamawiający wprowadza KARTY MATERIAŁOWE. Przed wbudowaniem podstawowych materiałów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia inwestorowi karty materiałowej wg załączonego wzoru (KARTA MATERIAŁOWA WRAZ Z WYKAZEM PODSTAWOWYCH MATERIAŁÓW), której zatwierdzenie przez Inspektora Nadzoru i Inwestora jest podstawą do zastosowania materiału. UWAGA: Zamawiający informuje, że załącznik nr 7 do SIWZ (oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na obiekcie i zapoznaniu się ze stanem technicznym oraz uwarunkowaniami terenowymi) jest załącznikiem dodatkowym. Brak oświadczenia w złożonej ofercie nie będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy. 4.Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy/podwykonawców. 5.W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/podwykonawców, w oparciu o art. 36 ust. 4 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Do oferty należy załączyć informację na ten temat (wzór zał. nr 6 do SIWZ). 6.Do zawarcia umowy przez Wykonawcę z Podwykonawcami jest wymagana pisemna zgoda Zamawiającego pod rygorem nieważności. Wprowadzenie na budowę Podwykonawcy bez zgody Zamawiającego może skutkować rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy. Umowy pomiędzy Wykonawcą i Podwykonawcami muszą być dostarczone do Zamawiającego przed rozpoczęciem przez Podwykonawców robót i zawierać przedmiot i zakres robót jakie wykona Podwykonawca, ich wartość, termin płatności co najmniej o 10 dni wcześniejszy niż terminy płatności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, wskazanie konta bankowego Podwykonawcy, zapis iż Podwykonawca po otrzymaniu wynagrodzenia zobowiązany jest do niezwłocznego złożenia oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną, o otrzymaniu należnego wynagrodzenia od Wykonawcy (Wykonawca dostarczy oświadczenie Zamawiającemu), zapis iż niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak dostarczenia oświadczenia, o którym mowa powyżej w terminie do 7 dni przed terminem płatności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, skutkuje automatyczną cesją wynagrodzenia należnego Wykonawcy od Zamawiającego na rzecz Podwykonawcy w wysokości odpowiadającej wynagrodzeniu Podwykonawcy. 7.Niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak oświadczenia, o którym mowa w pkt. 7 spowoduje przelanie przez Zamawiającego wynagrodzenia należnego Wykonawcy na rzecz Podwykonawcy, do wysokości wynagrodzenia należnego Podwykonawcy od Wykonawcy. 8.Kwestie dotyczące podwykonawców określa wzór umowy - zał. nr 5 do SIWZ. 9.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w zakresie wskazanych norm/aprobat/specyfikacji technicznych/systemów odniesienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełnią wymagania określone przez Zamawiającego. 10. W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku (Dz. U. z 2003 roku, Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMPEL TECH SOLUTIONS Sp. z o. o., ul. Marsa 56 A, 04-242 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1445423,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 982487,31
Oferta z najniższą ceną: 871451,21 / Oferta z najwyższą ceną: 1213814,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Dostawa fabrycznie nowych płyt drogowych w ilości 340 szt.
- Świadczenie usługi codziennego sprzątania budynku Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- Przebudowa drogi gminnej we wsi Krępiec(173213G)
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.