eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja Sali wykładowej im. Stefana Czarnowskiego Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych znajdującej się w budynku Krakowskie Przedmieście 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-19

Warszawa: Modernizacja Sali wykładowej im. Stefana Czarnowskiego Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych znajdującej się w budynku Krakowskie Przedmieście 3
Numer ogłoszenia: 88229 - 2010; data zamieszczenia: 19.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski , ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Sali wykładowej im. Stefana Czarnowskiego Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych znajdującej się w budynku Krakowskie Przedmieście 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja Sali wykładowej im. Stefana Czarnowskiego Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych znajdującej się w budynku Krakowskie Przedmieście 3. Budynek jest pod opieką konserwatora zabytków - Rejestr Zabytków A-208. 2.Zakres zamówienia objętego przetargiem obejmuje dwie części: 1)Część I Roboty budowlane w Sali wykładowej im. Stefana Czarnowskiego, 2)Część II Dostawa i uruchomienie komponentów elektronicznych oraz sprzętu komputerowego i audio-video wraz z usługą polegającą na przygotowaniu, zainstalowaniu i wdrożeniu oprogramowania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00-4, 45.30.00.00-0, 32.32.12.00-1, 30.20.00.00-1, 30.21.14.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1)CZĘŚĆ I - 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysiący złotych) 2)CZĘŚĆ II - 1.500,00 (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I -Wykonawca wykaże, że w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Przez roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć wielobranżowe roboty budowlano-remontowe w obiektach kubaturowych - użyteczności publicznej lub biurowo-usługowo-handlowych (zakres wykonanych robót musi obejmować co najmniej: prace konstrukcyjno-budowlane, instalacyjne oraz związane z wykończeniem wnętrz np. prace malarskie oraz montaż wykładzin podłogowych) o wartości łącznej co najmniej 1.000.000,00 PLN (brutto), przy czym co najmniej jedna z ww. realizacji musi być o wartości co najmniej 500.000,00 PLN (brutto) i musi być zrealizowana w obiekcie zabytkowym. Część II - Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej 3 dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Przez dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć dostarczenie oraz montaż komponentów elektronicznych, sprzętu komputerowego i audio - video w salach wykładowych, konferencyjnych, teatrach, kinach, studiach radiowych, studiach telewizyjnych, budynkach sakralnych o wartości łącznej co najmniej 100.000,00 PLN (brutto), przy czym co najmniej jedna z dostaw musi być o wartości co najmniej 50.000,00 PLN (brutto) i musi być zrealizowana w obiekcie zabytkowym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I 1. Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2. Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca zobowiązany jest wykazać osoby spełniające poniższe wymogi: a) kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej; pożądana co najmniej 2-letnia praktyka zawodowa na budowie przy zabytkach nieruchomych, b) kierownik robót elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; c) kierownik robót sanitarnych - posiadający uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych i wentylacji; Część II Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym przynajmniej jednego informatyka z minimum pięcioletnim doświadczeniem w branży informatycznej. Wykonawca poda informacje na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia ww. osób oraz o podstawie do dysponowania tymi osobami.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego, oficyna Pod Wizytkami, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro, pok. 32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego, oficyna Pod Wizytkami, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro, pok. 32.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.W postępowaniach o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem lub pisemnie. 2.Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faxem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3.Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w odpowiednim Zarządzeniu Rektora UW) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00. 4. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: Agnieszka Zawistowska - Dział Zamówień Publicznych - w sprawach proceduralnych -tel. 0-22 55-22-508..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty budowlane w Sali wykładowej im. Stefana Czarnowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sali wykładowej im. Stefana Czarnowskiego znajdującej się w budynku Krakowskie Przemieście 3 w Warszawie. Przebudowywana sala im. Stefana Czarnowskiego znajduje się na parterze w skrzydle od strony Krakowskiego Przedmieścia, z wejściem z głównego holu, i jest salą wykładową przeznaczoną dla 121 słuchaczy, dostosowaną dla osób poruszających się na wózkach. Na ścianie za katedrą zlokalizowano tablicę interaktywną współpracującą z ekranami ramowymi w celu umożliwienia właściwego odbioru przez wszystkich uczestników wykładu. Powierzchnia sali - 142,44 m2 Kubatura sali: - w stanie obecnym, przed wykonaniem podniesionej podłogi - 550,5 m3, - po wykonaniu podniesionej podłogi - 533,0 m3. Wentylatornia obsługująca salę - będzie usytuowana w piwnicy, częściowo pod salą. Powierzchnia wentylatornii - 25,3 m2, kubatura - 80,0 m3. Projekt budowlano - wykonawczy nie obejmuje pozostałych części budynku poza Salą im. Stefana Czarnowskiego i obsługującą ją wentylatornią. W pomieszczeniach piwnicznych, w których będą prowadzone instalacje, należy wykonać odgrzybianie pomieszczeń, wzmacnianie stropów piwnicznych i ponowne ich założenie po wykonaniu rurażu. Szczegółowy opis stanowi dokumentacja - załącznik Nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowej www.uw.edu.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00-4, 45.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i uruchomienie komponentów elektronicznych oraz sprzętu komputerowego i audio-video wraz z usługą polegającą na przygotowaniu, zainstalowaniu i wdrożeniu oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje system prezentacji obrazu, system nagłośnienia, system sterrowania urządzenia AV oraz instalację i przeszkolenie pracowników Uniwersytetu Warszawskiego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu multimedialnego i oprogramowania po zakończonej instalacji. Szczegółowy opis stanowi dokumentacja - załącznik Nr 1 do SIWZ, który dostepny jest na stronie internetowej www.uw.edu.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1, 30.20.00.00-1, 30.21.14.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.