Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-28
Warszawa: Remont kapitalny ogrodzenia wraz z monitoringiem i oświetleniem terenu bazy Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich Rejonu Drogowego w Radomiu - Obwód Drogowy Radom, ul. Wolanowska 61, województwo mazowieckie, nr postępowania 110/08.
Numer ogłoszenia: 88199 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, ul. Kruczkowskiego 3, 00-380 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6211675, 6213257, fax 022 6297196.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kapitalny ogrodzenia wraz z monitoringiem i oświetleniem terenu bazy Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich Rejonu Drogowego w Radomiu - Obwód Drogowy Radom, ul. Wolanowska 61, województwo mazowieckie, nr postępowania 110/08..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remontu kapitalny ogrodzenia. - Łączna długość ogrodzenia z bramami = 629,71m 2. W ramach remontu nalezy również wykonać: - Oświetlenie terenu zakładu na słupach stalowych o wysokości do 9 m z oprawami. Sterowanie wyłącznikiem zmierzchowego. - Monitoring za pośrednictwem kamer przemysłowych mocowanych do słupów oświetleniowych. Dozorowanie: bezpośrednie poprzez monitory oraz wsteczne przez zapis na dysku twardym na rejestratorze. - Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany do zakupu pozyskanego drewna.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 100.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O Zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, 3. Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz potwierdzenie dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Dysponują personelem odpowiedzialnym za realizację Zamówienia, tj.: - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej, należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - min 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA oraz następujące załączniki: zał. nr 1. pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zał. nr 2. wykaz zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto. zał. nr 3. dokumenty wystawione przez Zamawiających, na rzecz których ww. zamówienia były realizowane, potwierdzające, że zostały one wykonane należycie, zał. nr 4. wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację Zamówienia, zał. nr 5. kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację Zamówienia, zał. nr 6. wypełniony kosztorys ofertowy (Część IV SIWZ), zał. nr 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania firmy z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiajacego. Warszawa ul. Kruczkowskiego 3, pok nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamaiwjacego, Warszawa ul. Kruczkowskiego 3 pok nr 28.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
- Organizacja dwóch konferencji, Część. I Konferencji poświęconej tematyce przeciwdziałania przemocy domowej, Część. II Konferencji z zakresu promocji zdrowia psychicznego
- Ewaluacja funkcjonowania systemu rekompensat kosztów pośrednich dla sektorów i podsektorów przemysłu energochłonnego w Polsce za okres 2019-2020 oraz 2021-2022
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zwiększenie dostępności do sieci kanalizacyjnej na terenie miasta Nisko, sołectw: Zarzecze, Nowa Wieś, Racławice, na terenie gminy i miasta Nisko"
- Budowa boiska przy Szkole Podstawowej w Wirach
- Przebudowa przepompowni ścieków na terenie Gminy Szczytno
- "Ogrodzenie oraz monitoring boisk przy Szkole Podstawowej nr 6 w Chełmie" inwestycja realizowana w ramach Budżetu Obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Budowa infrastruktury sportowej na terenie gminy Strzyżów" - boisko treningowe
- Zakończenie robót związanych z realizacją programu inwestycyjnego na terenie nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 250 B
więcej: Wznoszenie ogrodzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.