eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie m. st. Warszawa - 5 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-11

Warszawa: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie m. st. Warszawa - 5 części.
Numer ogłoszenia: 8818 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6549192, fax 0-22 8909211.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdm.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie m. st. Warszawa - 5 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE M. ST. WARSZAWA - 5 CZĘŚCI : część I - REJON III - Białołęka (liczba opraw: 6172 sztuk), część II - REJON VIII - Bielany (liczba opraw: 5593 sztuk), część III - REJON IX - Wola (liczba opraw: 6454 sztuk), część IV -REJON XI - Śródmieście(liczba opraw: 11546 sztuk), część V -REJON XVIII - Wesoła (liczba opraw: 2362 sztuk). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na dowolne wybrane części, lecz nie więcej niż na dwie części.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.02.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania z ofertą, w wysokości, dla: część I - Białołęka - 750,00 zł; część II - Bielany - 680,00 zł; część III - Wola- 780,00 zł; część IV - Śródmieście - 1.300,00 zł; część V - Wesoła - 280,00 zł. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie wartości. Zamawiający zaleca aby w dokumencie potwierdzającym wniesienie wadium, Wykonawca oznaczył na którą część zamówienia zostało wniesione wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki ogólne i szczegółowe. Warunki ogólne, Wykonawcy muszą wykazać, że: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać ( w zakresie warunków ogólnych ), że warunek określony w pkt 1.4. spełnia każdy z Wykonawców, natomiast warunki określone w pkt 1.1., 1.2., 1.3. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 3. Warunki szczegółowe: 3.1. Wykonawca musi posiadać: 3.1.1. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych w postaci lamp oświetleniowych lub umowę z firmą posiadającą ważne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych w postaci lamp oświetleniowych, na czas okresu konserwacji, zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach - na czas realizacji przedmiotu zamówienia. 3.2. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje przez okres co najmniej 12 miesięcy - z zachowaniem ciągłości, konserwację oświetlenia ulicznego. W przypadku złożenia oferty na: 1) 1 część - liczba konserwowanych opraw oświetleniowych powinna wynosić, co najmniej 2 000 szt. wartość kontraktu netto co najmniej 72 000,00 zł, 2) 2 części - liczba konserwowanych opraw oświetleniowych powinna wynosić, co najmniej 3 250 szt., wartość kontraktu netto co najmniej 117 000,00 zł W celu potwierdzenia spełnienia ww warunku Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych lub wykonywanych usług, a także dołączyć dokumenty, w których Zamawiający potwierdził poprawność, rzetelność, terminowość, wartość zrealizowanych lub realizowanych zamówień, a w przypadku zakończenia zamówienia 30 dni przed terminem składania ofert protokółem odbioru. 3.3. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1128 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniższej STANOWISKO ; WYMAGANA LICZBA OSÓB; DOŚWIADCZENIE - OD KIEDY POSIADA UPRAWNIENIA KIEROWNIK BUDOWY; 1 osoba - bez względu na ilość składanych części; 2 lata Kierownik budowy odpowiedzialny za wykonanie robót branży elektrycznej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. BRYGADZISTA; 1 osoba - bez względu na ilość składanych części; 1 rok Brygadzista posiadający: 1) świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją na stanowisku dozoru: a) urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV (lub o napięciu znamionowym powyżej 1 kV), b) sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego oraz 2) świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją na stanowisku eksploatacji: a) urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV (lub o napięciu znamionowym powyżej 1 kV), b) sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego MONTER ELEKTRYK; 3 osoby - na jedną część; 1 rok Monter elektryk posiadający świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją na stanowisku eksploatacji: 1) urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV (lub o napięciu znamionowym powyżej 1 kV), 2) sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego. Kierownik winien posiadać zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 roku Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Osobami - Kandydatami na stanowiska wymienione w powyżej mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskich Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. 3.4. W zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej, Wykonawca musi wykazać: 3.4.1. Średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie rachunków zysku i strat pozycja przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 400.000,00 zł. - NA KAŻDĄ CZĘŚĆ. 3.4.2. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość, co najmniej 1.500.000,00 zł. - BEZ WZGLĘDU NA ILOŚĆ SKŁADANYCH CZĘŚCI 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać (w zakresie warunków szczegółowych), że warunki określone w pkt 3.1., 3.2., 3.3., 3.4., spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 5. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 6.1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu (ogólnych i szczegółowych) należy załączyć: 6.1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp - zał. nr. 1A do oferty. 6.1.2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr. 1B do oferty. 6.1.3. Informację o osobach, które będą brały udział w wykonaniu przedmiotu zamówienia (Potencjał kadrowy - zał. nr. 2 do oferty). Informacja musi zawierać dane na temat doświadczenia wskazanych osób, potwierdzając jednocześnie spełnienie warunku określonego w pkt. 3.3. 6.1.4. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe - zał. nr. 3 do oferty). Informacja musi zawierać dane na temat doświadczenia, potwierdzając jednocześnie spełnienie warunku określonego w pkt. 3.2. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie. 6.1.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.6. Rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty za okres jak w zdaniu poprzednim. 6.1.7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.5., składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 6.2.1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 6.4.1. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną (np. wspólnika spółki cywilnej lub pełnomocnika konsorcjum). 6.4.2. Wymagane oświadczenia lub dokumenty wskazane w pkt. 6.1.2. oraz pkt. 6.1.5. powinny być złożone przez każdy podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdm.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich - Kancelaria ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich - Kancelaria ul. Chmielna 120 00-801 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Białołęka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: REJON III - Białołęka (liczba opraw: 6172 sztuk).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bielany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: REJON VIII - Bielany (liczba opraw: 5593 sztuk).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wola.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: REJON IX - Wola (liczba opraw: 6454 sztuk).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Śródmieście.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: REJON XI - Śródmieście(liczba opraw: 11546 sztuk).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wesoła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: REJON XVIII - Wesoła (liczba opraw: 2362 sztuk).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.