eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Zakup 10 zestawów komputerowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wejherowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-04

Wejherowo: Zakup 10 zestawów komputerowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wejherowie.
Numer ogłoszenia: 88181 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wejherowie , ul. Jakuba Wejhera 8, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 0-58 677-71-05, faks 0-58 677-71-23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup 10 zestawów komputerowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wejherowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 10 zestawów komputerowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wejherowie. 2. ZESTAW KOMPUTEROWY - szt. 10 Komputer stacjonarny z systemem operacyjnym MS Windows Vista lub równoważny* następującej minimalnej konfiguracji Procesor: zestaw komputerowy z procesorem klasy x86 musi spełniać następujące wymagania: 1. maksymalny czas wykonania makra - generowanie wykresu w programie Excel 2007 przy zainstalowanej pamięci RAM 2 x 2GB według testu przeprowadzonego przez Tygodnik Komputerowy [mm:ss] 14:20 (patrz www.egielda.com.pl) Płyta główna: 1. porty minimum: 1 x szeregowy, 1 x równoległy (SPP, EPP, ECP), 8 portów USB zgodnych ze specyfikacją USB2.0 w tym dwa w przedniej części obudowy i jeden wewnątrz umożliwiający podłączenie czytnika kart magnetycznych, port myszy PS/2, port klawiatury PS/2 2.port równoległy (SPP, EPP, ECP) zintegrowany z płytą główną, nie dopuszcza się stosowania kart PCI ze złączem LPT 3.sloty: 1 x PCI-E 16x, 1 x PCI 4.kontroler ATA 5.kontroler SATA 6.zintegrowana karta dźwiękowa 4-kanałowa 7.zintegrowana karta sieciowa Ethernet 10/100/1000 Mb 8.obsługa czujnika otwarcia obudowy 9.minimalny okres gwarancji producenta płyty głównej: 36 miesięcy Pamięć operacyjna: 1.minimum 4096 MB DDRII (Dual Channel) 2.prędkość odczytu powyżej 3,8 GB/s według Memtest86+ v 2.01(www.memtest.org) Karta graficzna: 1.złącza D-Sub 15 pin i DVI 2.pamięć minimum 256 MB 3.chłodzenie pasywne 4.dopuszcza się zastosowanie karty graficznej zintegrowanej z płytą główną Dysk twardy: 1.minimum 250 GB 2.interfejs SATA II 3.prędkość obrotowa minimum 7200 obr./min. 4.pamięć cache 16 MB 5.dysk w przypadku uszkodzenia pozostaje u użytkownika Napęd optyczny: 1.wewnętrzny napęd typu DVD-RW 2.prędkość zapisu DVD?R16x 3.tego samego koloru co obudowa 4.Double Layer Klawiatura: 1.polska klawiatura programisty (w układzie QWERTY) 2.standard PS/2 3.ilość klawiszy - 102 4.wydzielony klawisz insert 5.odległość minimalna klawisza kursor strzałka w górę i end 1,5cm 6.długość przewodu minimum 170cm Mysz: 1.tego samego koloru i producenta co klawiatura 2.standard PS/2 3.optyczna 4.minimum 3 przyciski: przycisk w rolce przewijanej w pionie 5.profil dla prawo i leworęcznych Obudowa: 1.standard obudowy: stojąca lub stojąco leżąca 2.zasilacz minimum 400W PFC z wyłącznikiem 3.1 wolne miejsce na napęd 5,25 cali (na dodatkowy napęd optyczny)oraz 1 wolne miejsce na napęd 3,5 cali (na czytnik kart lub FDD) po zainstalowaniu wszystkich wymaganych urządzeń 4.Możliwość zabezpieczenia przed nieautoryzowanym otwarciem Oprogramowanie: 1.Microsoft Windows Vista Business Edition 32 bit PL wraz z nośnikami Pamięć USB: 1.pojemność 8 GB 2.prędkość odczytu powyżej 29 MB/s 3.prędkość zapisu powyżej 14 MB/s 4.wodoodporny 5.wstrząsoodporny Dodatkowe oprogramowanie; 1.oprogramowanie umożliwiające odtwarzanie filmów DVD inne niż dołączone (wbudowane) do systemu operacyjnego, wraz z nośnikami instalacyjnymi 2.oprogramowanie umożliwiające nagrywanie nośników CD/DVD Nero w wersji minimum 7.0, wraz z nośnikami instalacyjnymi. (brak równoważności) Inne: 1.Zestaw powinien zawierać wszystkie niezbędne sterowniki dla zainstalowanego systemu operacyjnego 2.Plomby gwarancyjne nie mogą uniemożliwiać otwarcia obudowy w celu dokonania czynności serwisowych we własnym zakresie (bez utraty gwarancji) lub czynności serwisowe polegające na rozbudowie zestawu w okresie gwarancji będą odbywały się w siedzibie Zamawiającego bez dodatkowych kosztów (dojazd, transport, robocizna) 3.Zestaw powinien być wyposażony we wszystkie potrzebne do uruchomienia przewody 4.Poziom ciśnienia akustycznego zgodnie z normami PN-EN ISO 7779:2005 oraz PN-ISO 9296 nie powinien przekroczyć 29dB. Gwarancje: 1.gwarancja 36 miesięcy w siedzibie zamawiającego obejmującą transport, części i robociznę. 2.Dyski twarde pozostają w siedzibie Zamawiającego bez dodatkowych kosztów, zarówno na czas testowania, jak i po wymianie na nowy w przypadku zdiagnozowania uszkodzenia. * - za równoważny komputer Zamawiający uzna urządzenie o parametrach technicznych nie gorszych niż przedstawione w powyższym zestawieniu i wyposażone w oprogramowanie funkcjonalności nie gorszej od przedstawionego powyżej. Monitor - szt. 10: 1.LCD 19cali 2.kontrast 8000:1 3.jasność 300 cd/m2 4.rozdzielczość nominalna1280 x 1024 pikseli 5.złącze monitorowe Dsub 15 pin analog oraz DVI 6.zgodność z normą TCO 03 oraz ISO 13406-2 7.maksymalny czas reakcji 5ms 8.kąt widzenia 160°/170° 9.głośniki 10.przewody sygnałowe D-sub 15 pin i DVI, audio Gwarancja: 1.Gwarancja 36 miesięcy (obejmująca transport, części i robociznę).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 300,00 zł. słownie: trzysta złotych 00/100

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej pięć zamówień (potwierdzonych dokumentami, że dostawy te zostały wykonane należycie) odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30 tysięcy złotych brutto każde. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych w ofertach przez Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz co najmniej pięciu zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z warunkiem opisanym w rozdz. VIII pkt 1.2 SIWZ. Należy wypełnić załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazane w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie. 6. Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty: a) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3. b) Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i upoważnionego do podpisania w ich imieniu umowy na realizację zamówienia. c) W formularzu oferty oraz na załącznikach wpisywane będą dane wykonawcy zbiorowego i podpisywane będą przez upoważnionego pełnomocnika. d) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 6 lit. a, zostanie wybrana Zamawiający wymagać będzie przed zawarciem umowy w sprawie nn. zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. e) Zgodnie z art.141 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wejherowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wejherowie, Wydział Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, ul. 12 Marca 195, 84-200 Wejherowo, pok. nr 106.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 08:30, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego w Wejherowie, Pl. J. Wejhera nr 8, w pokoju Nr 5, do dnia 15.06.2009 r. do godz. 8:30..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.