eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osieczna › Dowozy uczniów do szkół podstawowych, gimnazjów i szkół specjalnych z terenu Gminy Osieczna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-16

Osieczna: Dowozy uczniów do szkół podstawowych, gimnazjów i szkół specjalnych z terenu Gminy Osieczna
Numer ogłoszenia: 88177 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osieczna , ul. Powstańców Wlkp. 6, 64-113 Osieczna, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5350016, 5207519, faks 0-65 5350648.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowozy uczniów do szkół podstawowych, gimnazjów i szkół specjalnych z terenu Gminy Osieczna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W części I: Dowozy uczniów szkół podstawowych, gimnazjów, dzieci przedszkolnych na terenie Gminy Osieczna. Przewozy dzieci do Zespołu Szkół Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Świerczynie, Zespołu Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Osiecznej, Zespołu Szkół w Kąkolewie oraz powrót do miejsca zamieszkania. Przebieg autobusów w ciągu roku szkolnego do 80 000 km. (za okres od 1 września do 30 czerwca - w dni nauki szkolnej), jest to maksymalny roczny przebieg, za który Zamawiający gwarantuje zapłatę, ustalony na podstawie analizy przeprowadzonej za okres minionych lat. Maksymalny przebieg autobusów w okresie obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania - do 160 000 km Szacowana liczba uczniów dowożonych do ZS w Świerczynie: Ziemnice - 29, Kleszczewo - 8. Szacowana liczba uczniów dowożonych do ZS w Kąkolewie: Grodzisko - 67, Łoniewo - 38, Dobramyśl - 12, Frankowo - 15. Szacowana liczba uczniów dowożonych do ZS w Osiecznej: Jeziorki - 7, Wolkowo - 9, Drzeczkowo - 18, Popowo Wonieskie - 38, Witosław - 15, Wojnowice - 33, Kąty - 36, Świerczyna 30, Ziemnice - 11, Kleszczewo - 2. Liczba dowożonych uczniów może ulec zmianie tj. zwiększeniu lub zmniejszeniu, w przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiający nie przewiduje możliwości zwiększania lub zmniejszenie stawki za 1 km przebiegu autobusu. Wykonawca zobowiązany jest dysponować taką liczbą autobusów aby zapewnić miejsca siedzące wszystkim dowożonym dzieciom, jednocześnie pierwszy kurs rozpoczynający dowozy dzieci nie może odbywać się wcześniej niż o godz. 6.45. Dzieci należy dowieźć do szkół do godz. 7.50 - ZS Kąkolewo i ZS Osieczna oraz do godz. 7.30 ZS Świerczyna Wykonawca zobowiązany jest ustalić szczegółowy harmonogram przewozów z dyrektorami w/w szkół. W części II: Dowozy uczniów do szkół specjalnych z terenu Gminy Osieczna do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego, ul. Starozamkowa 14 A, 64 - 100 Leszno, Zespołu Szkół Specjalnych, Al. Jana Pawła II 10, 64 - 100 Leszno, Szkoły Podstawowej nr 13 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Rejtana 1, 64 - 100 Leszno oraz powrót do miejsca zamieszkania. Harmonogram dowozów zostanie ustalony z Zamawiającym przed rozpoczęciem roku szkolnego i będzie korygowany w trakcie roku szkolnego w zależności od potrzeb. Usługa będąca przedmiotem zamówienia powinna być świadczona jednym busem dopuszczonym do przewozu 20 osób w tym kierowca, potwierdzone wpisem w dowód rejestracyjny. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zapewnić opiekuna. Przebieg busa w ciągu roku szkolnego do 20 000 km. (za okres od 1 września do 30 czerwca - w dni nauki szkolnej), jest to maksymalny roczny przebieg, za który Zamawiający gwarantuje zapłatę, ustalony na podstawie analizy przeprowadzonej za okres minionych lat. Maksymalny przebieg w okresie obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania - do 40 000 km Koszty opiekuna należy uwzględnić w cenie 1 km przebiegu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla I części zamówienia 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100). Dla II części zamówienia 1 500,00 zł (słownie tysiąc pięćset złotych 00/100). W jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla I i II części zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada licencję na krajowy transport drogowy osób

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla I i II części zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie usługi polegające na dowożeniu dzieci w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla II części zamówienia Zamawiający uzna warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 busem do przewozu co najmniej 20 osób

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla I i II części zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla I i II części zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz co najmniej dwóch usług polegających na dowożeniu dzieci w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - termin płatności faktury - 2

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.osieczna.leszczynskie.net/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Osiecznej, ul. Powstańców Wlkp. 6, 64 - 113 Osieczna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Osiecznej, ul. Powstańców Wlkp. 6, 64 -113 Osieczna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.