Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-16
Osieczna: Dowozy uczniów do szkół podstawowych, gimnazjów i szkół specjalnych z terenu Gminy Osieczna
Numer ogłoszenia: 88177 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osieczna , ul. Powstańców Wlkp. 6, 64-113 Osieczna, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5350016, 5207519, faks 0-65 5350648.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowozy uczniów do szkół podstawowych, gimnazjów i szkół specjalnych z terenu Gminy Osieczna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W części I: Dowozy uczniów szkół podstawowych, gimnazjów, dzieci przedszkolnych na terenie Gminy Osieczna. Przewozy dzieci do Zespołu Szkół Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Świerczynie, Zespołu Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Osiecznej, Zespołu Szkół w Kąkolewie oraz powrót do miejsca zamieszkania. Przebieg autobusów w ciągu roku szkolnego do 80 000 km. (za okres od 1 września do 30 czerwca - w dni nauki szkolnej), jest to maksymalny roczny przebieg, za który Zamawiający gwarantuje zapłatę, ustalony na podstawie analizy przeprowadzonej za okres minionych lat. Maksymalny przebieg autobusów w okresie obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania - do 160 000 km Szacowana liczba uczniów dowożonych do ZS w Świerczynie: Ziemnice - 29, Kleszczewo - 8. Szacowana liczba uczniów dowożonych do ZS w Kąkolewie: Grodzisko - 67, Łoniewo - 38, Dobramyśl - 12, Frankowo - 15. Szacowana liczba uczniów dowożonych do ZS w Osiecznej: Jeziorki - 7, Wolkowo - 9, Drzeczkowo - 18, Popowo Wonieskie - 38, Witosław - 15, Wojnowice - 33, Kąty - 36, Świerczyna 30, Ziemnice - 11, Kleszczewo - 2. Liczba dowożonych uczniów może ulec zmianie tj. zwiększeniu lub zmniejszeniu, w przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiający nie przewiduje możliwości zwiększania lub zmniejszenie stawki za 1 km przebiegu autobusu. Wykonawca zobowiązany jest dysponować taką liczbą autobusów aby zapewnić miejsca siedzące wszystkim dowożonym dzieciom, jednocześnie pierwszy kurs rozpoczynający dowozy dzieci nie może odbywać się wcześniej niż o godz. 6.45. Dzieci należy dowieźć do szkół do godz. 7.50 - ZS Kąkolewo i ZS Osieczna oraz do godz. 7.30 ZS Świerczyna Wykonawca zobowiązany jest ustalić szczegółowy harmonogram przewozów z dyrektorami w/w szkół. W części II: Dowozy uczniów do szkół specjalnych z terenu Gminy Osieczna do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego, ul. Starozamkowa 14 A, 64 - 100 Leszno, Zespołu Szkół Specjalnych, Al. Jana Pawła II 10, 64 - 100 Leszno, Szkoły Podstawowej nr 13 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Rejtana 1, 64 - 100 Leszno oraz powrót do miejsca zamieszkania. Harmonogram dowozów zostanie ustalony z Zamawiającym przed rozpoczęciem roku szkolnego i będzie korygowany w trakcie roku szkolnego w zależności od potrzeb. Usługa będąca przedmiotem zamówienia powinna być świadczona jednym busem dopuszczonym do przewozu 20 osób w tym kierowca, potwierdzone wpisem w dowód rejestracyjny. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zapewnić opiekuna. Przebieg busa w ciągu roku szkolnego do 20 000 km. (za okres od 1 września do 30 czerwca - w dni nauki szkolnej), jest to maksymalny roczny przebieg, za który Zamawiający gwarantuje zapłatę, ustalony na podstawie analizy przeprowadzonej za okres minionych lat. Maksymalny przebieg w okresie obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania - do 40 000 km Koszty opiekuna należy uwzględnić w cenie 1 km przebiegu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla I części zamówienia 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100). Dla II części zamówienia 1 500,00 zł (słownie tysiąc pięćset złotych 00/100). W jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla I i II części zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada licencję na krajowy transport drogowy osób
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla I i II części zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie usługi polegające na dowożeniu dzieci w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla II części zamówienia Zamawiający uzna warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 busem do przewozu co najmniej 20 osób
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla I i II części zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla I i II części zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz co najmniej dwóch usług polegających na dowożeniu dzieci w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - termin płatności faktury - 2
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.osieczna.leszczynskie.net/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Osiecznej, ul. Powstańców Wlkp. 6, 64 - 113 Osieczna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Osiecznej, ul. Powstańców Wlkp. 6, 64 -113 Osieczna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI OSIECZNA
więcej: przetargi OSIECZNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uzupełniający transport sadzonek, substratów oraz nasion z Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w latach 2024-2025
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
- PRZEWOŻENIE (DOWOŻENIE I ODWOŻENIE) UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY WSCHOWA W ROKU SZKOLNYM 2024/2025 oraz USŁUGA W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU W OKRESIE LIPIEC - SIERPIEŃ 2024r
- Przewóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Twardogóra w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu "Dziś uczeń - jutro student" w roku 2024
- Dowóz i odwóz uczniów z terenu gminy Brzeziny w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.