eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usługi stałej, bezpośredniej i całodobowej ochrony osób, obiektu i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego budynku, na potrzeby Urzędu Skarbowego Łódź - Widzew z siedzibą w Łodzi, przy ul. Papierniczej 7

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-18

Łódź: Świadczenie usługi stałej, bezpośredniej i całodobowej ochrony osób, obiektu i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego budynku, na potrzeby Urzędu Skarbowego Łódź - Widzew z siedzibą w Łodzi, przy ul. Papierniczej 7
Numer ogłoszenia: 88161 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Łódź-Widzew , ul. Papiernicza 7, 92-312 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2750962, faks 042 2750908.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uswidzew.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi stałej, bezpośredniej i całodobowej ochrony osób, obiektu i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego budynku, na potrzeby Urzędu Skarbowego Łódź - Widzew z siedzibą w Łodzi, przy ul. Papierniczej 7.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia. 2.Całodobowa ochrona osób i mienia w obiekcie będącym siedzibą Zamawiającego, położonym w Łodzi, przy ul. Papierniczej 7, realizowana będzie w formie: a) bezpośredniej ochrony fizycznej: - stałej, ciągłej, całodobowej, - polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, b) zabezpieczenia technicznego, polegającego na: - montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach ich zainstalowania. Wykonawca, z którym zawarta zostanie umowa, zobowiązany będzie do podłączenia na swój koszt ( najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji świadczenia usługi ochrony ) istniejącego w tut. Urzędzie systemu kontroli wartownika do stacji monitorowania i prowadzenia monitorowania gotowości wartownika ( pracownika ochrony ). Monitorowanie, o którym wyżej mowa odbywać się będzie w czasie, gdy służbę w obiekcie będzie wykonywał jeden pracownik ochrony tzn.: - w dniach otwarcia Urzędu - w godzinach 18 - 6. - w dniach wolnych od pracy - całodobowo. 3.W przypadku naocznego stwierdzenia zagrożenia obiektu ( np. usiłowania kradzieży, włamania, napadu, dewastacji mienia itp. ) Wykonawca podejmie czynności ochronne, w szczególności poprzez ujęcie sprawcy i przekazanie go w ręce Policji, a także zabezpieczy obiekt dozorem fizycznym do czasu przybycia upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 4. Na wypadek pożaru Wykonawca niezwłocznie powiadomi straż pożarną i inne służby interwencyjne a także upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 5.Ochrona osób, obiektu i mienia wykonywana będzie: - w godzinach 6 - 18 przez dwóch pracowników służby ochrony, - w godzinach 18- 6 przez jednego pracownika służby ochrony, 6.Wykonawca jest zobowiązany posiadać system bezpośredni kontroli pracownika ochrony polegający na dozorze bezpośrednim w szczególności częstej kontroli pracowników świadczących usługę ochrony. Zamawiający za częstą kontrolę uzna przynajmniej jednokrotne sprawdzenie pracownika pełniącego dyżur w miejscu jego pełnienia, przez osobę do tego upoważnioną z odnotowaniem tego faktu w księdze dyżurów ( służby ). Przedmiotowe działania winny w szczególności dotyczyć czasu, kiedy dyżur będzie pełnił 1 pracownik ochrony. Wykonawca zobowiązany jest posiadać osobę dyżurującą przez 24 godziny na dobę, która w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie wykonywanej usługi przyjmie od przedstawiciela Zamawiającego bądź przedstawiciela Wykonawcy ( osobę uprawnioną do kontroli ) telefoniczną informację o ujawnionych nieprawidłowościach podczas pełnienia dyżuru ( w szczególności o przypadkach pełnienia dyżuru przez osobę będącą pod wpływem alkoholu bądź środków odurzających ) oraz podejmie stosowne działania służące ich rozwiązaniu. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy jest zobowiązany do podania Zamawiającemu nr telefonu (zalecany stacjonarny), pod którym będzie można zgłaszać nieprawidłowości, o których mowa powyżej. 7.Szczegółowe warunki świadczenia przedmiotowej usługi zostały określone w Zakresie wymagań, obowiązków i zadań stawianych pracownikom ochrony w Urzędzie Skarbowym Łódź - Widzew, stanowiącym załącznik A do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium. Wadium wynosi 13 000,00 PLN ( trzynaście tysięcy złotych 00 / 100 ). Warunki wniesienia wadium zostały określone w pkt. 9 SIWZ

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności na obszarze, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie. Zamawiający dokona oceny na podstawie kopii koncesji dołączonej do oferty, pod względem jej zakresu i terminu ważności. Koncesja winna być ważna w terminie składania ofert oraz w terminie związania ofertą. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa na realizację niniejszego zamówienia winien posiadać ważną koncesję w całym okresie jej obowiązywania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie wykazu potwierdzającego wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożenia załącznika Nr 5 do SIWZ, a także załączenie dokumentu potwierdzającego że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje). Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Zamawiający wymaga złożenia 2 referencji o wartości łącznie min. 250 000,00 PLN brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży kserokopie licencji pracowników ochrony I stopnia lub II stopnia (co najmniej trzech pracowników). Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie załączenia powyższych dokumentów do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży dokument potwierdzający, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedłożonego dokumentu opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 250 000,00 PLN związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.2: aktualny odpis z właściwego rejestru..., aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy stosuje się odpowiednio.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Kryterium doświadczenia tj. okres działalności na rynku - 15
  • 3 - Kryterium liczby obiektów tj. budynków użyteczności publicznej objętych ochroną (np. referencje) - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uswidzew.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, pok. nr 406.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 26.05.2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.