eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Dostawa odzieży i obuwia profilaktycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-24

Bochnia: Dostawa odzieży i obuwia profilaktycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Numer ogłoszenia: 88127 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej , ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, faks 14 6153202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bochnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży i obuwia profilaktycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia profilaktycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej opisanych w sposób szczegółowy w załączniku nr 3 SIWZ 2. Przedmiot zamówienia został podzielony według następujących pakietów Pakiet nr 1 - Odzież dla personelu medycznego i gastronomicznego Pakiet nr 2 - Obuwie profilaktyczne Pakiet nr 3 - Odzież operacyjna barierowa Pakiet nr 4 - Odzież operacyjna bawełniana Pakiet nr 5 - Obuwie operacyjne Pakiet nr 6 - Ubranie robocze, obuwie robocze.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3, 18.83.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Katalogi, foldery, prospekty, ulotki informacyjne zawierające zdjęcie-wzór każdego z oferowanego asortymentu będącego przedmiotem dostawy. Każde zdjęcie powinno być oznakowane w sposób umożliwiający jego dopasowanie do poszczególnych pozycji Formularza Asortymentowo-Cenowego (Załącznik Nr 3 do SIWZ) tj. nr pakietu i nr pozycji. Certyfikat potwierdzający zgodność gotowych wyrobów z Polską Normą PN-P 84525:1998 wystawiony przez jednostkę notyfikowaną lub Deklaracje Zgodności producenta potwierdzające zgodność gotowych wyrobów z Polską Normą PN-P 84525:1998 dla pakietu nr 1, 4 Karty charakterystyki parametrów użytkowych tkaniny lub Świadectwa jakości tkaniny, z której wykonany będzie przedmiot zamówienia, potwierdzające wymagane parametry tkaniny: skład materiału, gramaturę, temperaturę prania, stopień kurczliwości tkaniny dla pakietu nr 1 Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu wyrobów medycznych do obrotu i stosowania na terenie Polski dla pakietu nr 3, 5 (można skorzystać z załącznika nr 5 ) Certyfikat potwierdzający zgodność gotowych wyrobów z Polską Normą PN-EN 13795 wystawiony przez jednostkę notyfikowaną lub Deklaracje Zgodności producenta potwierdzające zgodność gotowych wyrobów z Polską Normą PN-EN 13795 lub równoważną dla pakietu nr 3 Karta techniczna tkaniny wystawiona przez producenta tkaniny dla pakietu nr 3 Dokument potwierdzający wymagany poziom przepuszczalności powietrza dla pakietu nr 3 Certyfikat potwierdzający zgodność gotowych wyrobów z Dyrektywą medyczną 93/42 wystawiony przez jednostkę notyfikowaną lub Deklaracje Zgodności producenta potwierdzające zgodność gotowych wyrobów z Dyrektywą medyczną 93/42 dla pakietu nr 5 Deklaracje Zgodności wystawione przez producenta potwierdzające zgodność oferowanego obuwia z Polską Normą PN-EN ISO 20347:2005- Środki ochrony indywidualnej-Obuwie zawodowe dla pakietu nr 2, pakietu nr 6 poz. 6 Ocena spełnienia warunków w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom dokonana zostanie wg formuły: spełnia/ nie spełnia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza. 2. W przypadku gdy, Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu udzielanych zasobów. Dokument należy przedstawić w formie oryginału. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności 2. Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie: a. danych identyfikujących strony umowy, takich jak np. firma, adresu siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron. b. obniżenia cen jednostkowych w każdym czasie trwania umowy c. zmiany stawek podatków d. nazwy handlowej przedmiotu zamówienia przy zachowaniu jego parametrów na poziomie takim samym lub wyższym

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bochnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej, ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia Dział Zaopatrzenia I Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2013 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bochni przy ul. Krakowskiej 31 na Dzienniku podawczym - sekretariat, Pawilon A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Odzież dla personelu medycznego i gastronomicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bluza damska lub męska - krój klasyczny prosty, modelujący sylwetkę, rękaw długi lub krótki (do wyboru w trakcie składania zamówienia), zapięcia na zatrzaski metalowe nierdzewne, wykończenie dekoltu-wykładany kołnierz lub stójka. Tkanina: 50% bawełna 50% poliester (+/- 15%), temperatura prania 90° gramatura 180 /m2, kurczliwość do 1,5%. Kolor do wyboru w trakcie składania zamówienia, oblamówki przy kieszeniach i rękawach, różne rozmiary 390 szt. 2. Spodnie damskie lub męskie, nogawki długie, proste, krój klasyczny z paskiem, po bokach regulacja obwodu pasa(gumki). Tkanina: 50% bawełna/ 50% poliester (+/- 15%), temperatura prania 90° gramatura 180 /m2, kurczliwość do 1,5%. Kolor do wyboru w trakcie składania zamówienia, różne rozmiary 310 szt. 3. Spódnica - krój klasyczny z paskiem, po bokach regulacja obwodu pasa( gumki), zapięcie na zamek i guzik, małe rozcięcie z tyłu. Tkanina 50%bawełna /50% poliester (+/- 15%), atestowana temperatura prania 90°, gramatura 180 /m2, kurczliwość do 1,5%. Kolor do wyboru w trakcie składania zamówienia, różne rozmiary 80 szt. 4. Fartuch damski lub męski - krój klasyczny prosty, modelujący sylwetkę, rękaw długi lub krótki (do wyboru w trakcie składania zamówienia), zapinany z przodu, zapięcia na zatrzaski metalowe nierdzewne, wykończenie dekoltu-wykładany kołnierz. Tkanina: 50% bawełna 50% poliester (+/- 15%), temperatura prania 90°, gramatura 180 /m2, kurczliwość do 1,5%. Kolor do wyboru w trakcie składania zamówienia, oblamówki przy kieszeniach i rękawach, różne rozmiary 95 szt. 5. Czepek kucharski - bawełniano-tiulowy, z siateczką ochronną, z tyłu regulowany gumką 50 szt. 6. Zapaska kucharska - tkanina 50% poliester, 50% bawełna (+/-15%), gramatura 180-210g/m2, długość dostosowana do sylwetki. 26 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Obuwie profilaktyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Obuwie profilaktyczne: damskie lub męskie z zakrytym czubkiem i paskiem pięty z możliwością regulacji, profilem ortopedycznym i bieżnikiem antypoślizgowym, wierzch - skóra biała o trwałym wykończeniu umożliwiającym zmywanie i dezynfekcję, wyściółka ze skóry naturalnej impregnowanej antybakteryjnie i przeciwgrzybicznie, różne rozmiary. 400 para.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Odzież operacyjna barierowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Fartuch chirurgiczny barierowy wielokrotnego użytku wykonany z tkaniny niepylącej, poliestrowej z dodatkiem włókna węglowego, z dobrymi właściwościami termoregulacyjnymi, z wysokim poziomem para przepuszczalności, zgodnej z normą PN-EN 13795, nie wymagający impregnacji, konserwacji i teflonowania w trakcie użytkowania. Na obszarze krytycznym fartuch wykonany z pojedynczej pogrubionej lub podwójnej warstwy tkaniny poliestrowej o gramaturze min134 g/m2. Poza obszarem krytycznym fartuch wykonany z pojedynczej, cieńszej warstwy tkaniny poliestrowej o gramaturze 70-135 g/m2. Fartuch rekomendowany do zabiegów średnio inwazyjnych. Obie tkaniny w jednolitym odcieniu Szew łączący poszczególne elementy tkaniny kryty, zawijany. Kolor niebieski. Poły fartucha zakładane na siebie i wiązane na troki lub u góry na napy. Stała możliwość rozdzielenia troków do wiązania zewnętrznego i wewnętrznego. Ściągacz poliestrowy przy rękawach i szyi. System znakowania kolejnych cykli prania. Fartuch zachowuje pełną barierowość przez okres 100 cykli (pranie, suszenie, sterylizacja) Sterylizacja parowa, Rozmiar XL 25 szt. 2.Ubranie operacyjne barierowe, bluza + spodnie, wielokrotnego użytku, wykonany z tkaniny niepylącej, bawełniano poliestrowej o min. zawartości bawełny 54%, o gramaturze 120-125g/m2, Dopuszcza się domieszkę włókna węglowego 1-1,5%, z poziomem przepuszczalności powietrza min. 50 cm3/cm2, zgodne z normą PN-EN 13795 w zakresie pylenia i czystości pod wzgl. cząstek stałych, bluza wycięta w serek, trzy kieszenie, spodnie na gumkę w pasie, wiązane z przodu na troki. Kolor zielony. zarówno buza jaki spodnie oznakowane napisem Blok Operacyjny: Rozmiar XL-XXL 70 szt. 3.Sukienka operacyjna barierowa wielokrotnego użytku , wykonany z tkaniny niepylącej, bawełniano poliestrowej o min. zawartości bawełny 54%, o gramaturze 120-125g/m2, Dopuszcza się domieszkę włókna węglowego 1-1,5%. , z poziomem przepuszczalności powietrza min. 50 cm3/cm2, zgodne z normą PN-EN 13795 w zakresie pylenia i czystości pod wzgl. cząstek stałych. Krój prosty, dekolt w serek, trzy kieszenie. Kolor zielony. Oznakowane napisem Blok Operacyjny Rozmiar XL-XXL. 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Odzież operacyjna bawełniana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bluza różne rozmiary kolor niebieski tkanina typu medical gramatura 190g/m2, barwienie kadziowe odporne na chlorowanie, sterylizację oraz częste pranie 40 szt. 2. Spodnie różne rozmiary kolor niebieski tkanina typu medical gramatura 190g/m2, barwienie kadziowe odporne na chlorowanie, sterylizację oraz częste pranie 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Obuwie operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Obuwie operacyjne wykonane z SEBS (styreno-etyleno-butadieno-styrenu) o podwyższonej odporności na degradację i starzenie, elastyczne, wentylowane z góry, i po bokach, z wyjmowana perforowna wkładką masująca podlegającą sterylizacji. Podeszwa antyposlizgowa, posiadająca antystatyczny korek, rozmiary od 35-46, kolor: zielony, bordowy, biały, niebieski, zgodne z Dyrektywą medyczną 93/42 lub równoważną 25 para.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Ubranie robocze, obuwie robocze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bluza robocza, tkanina poliester 56%, bawełna 35%, gramatura 270 g ( +/- 10%) m2 zmin. 3 kieszeniami zewn., + kieszeń wewn., kieszeń na klatce piersiowej z patką, bluza zasuwana na kryty suwak lub metalowe zatzraski, kołnierz stójka lub wykładany, rękawy wykanczone mankietem zapinanym na guziki lub zatrzaski, dół bluzy z wykończeniem umożliwiającym regulacje obwodu. Kolor: niebieski. 6 szt 2. Spodnie robocze typu ogrodniczki, tkanina poliester 65%, bawełna 35%, gramatura 270 g( +/- 10%) m2, spodnie na szelki typu ogridniczki, zapinane w pasie na guzik lub metalowy zatrzask, szelki zapinane na zapiecia z twozrywa sztucznego, rozporek zapinany na suwak, kolana wzmocnione podwójną tkanina, kieszenie min. 4 w tym jedna na piersi i jedna na nodze na wysokości kolana. 6 szt 3. Kurtka ocieplana męska, kurtka zimowa o dł. 3/4 ocieplana, pokryta tkaniną wodoodporną , z kołnierzem wykładanym, zapinana na suwak, rękaw zakończony wewn. ściągaczem, dwie kieszenie na zewnątrz, jedna wewnątrz. Kolor: granatowy lub stalowy. 7 szt 4. Spodnie robocze ocieplane - typu ogrodniczki wykonane z tkaniny o składzie 100% poliester powlekany PCV - o gramaturze 120g/m2 podszewka -100% poliester, ocieplina, przód spodni- dwie wsuwane kieszenie boczne, tył spodni z podniesioną talią i elastycznymi szelkami zapinanymi z przodu spodni na klamry, rozporek zapinany na zamek, kryty plisą zapinana na nap, na nogawkach spodni naszyte podwójne pasy odblaskowe zapinane w pasie na guzik lub metalowy zatrzask, kolor granatowy lub stalowy 7 szt 5. Czapka robocza ocieplana- typu uszatka, drelichowa, zapinana na rzep,granatowa. Czapka robocza wykonana z nieprzemakalnego materiału- wierzch, podszewka i ocieplina - poliester 100%, zapięcie pod broda na rzep, usztywniany daszek 13 szt 6. Obuwie robocze wykonane ze skóry, metalowy podnosek, ochraniający przed uderzeniem, właściwości przeciwpoślizgowe, odporne na ścieranie, zgodne z Polską Normą PN-EN ISO 20347 lub PN-EN 20345 lub równoważną , różne rozmiary 8 szt 7. Kurtka typu Polar, tkanina poliestrowa 210-240 g/m2, podkrój szyi wykończony stójką lub wykładanym kołnierzem, zapinana na zamek błyskawiczny, dwie kieszenie, 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3, 18.83.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.